eloket Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Det ser ju ut som det finns 2 st. Jag är själv registrerad den 22:a nov. Jag har bytt till mig den biljetten mot dubbelklonkad biljett till mörkpoker eventet. Jag finns bara med i listan för den 22:a. Kollar man anmälningarna till båda så stämmer listan bra överens. Kan det vara så att alla direktinkvalade har fått en extra chans. Medan de som bytt till sig paket bara får spela det andra eventet? Konstigt i varje fall. Blir nog mycket sitouts om den körs. Citera
Fredde Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Priset i dagens turnering är "special prize" vad nu det kan innebära. Kanske visar sig att de till slut enbart vill testa om turneringen funkar ... Jag avrapporterar om halvtimmen vad som händer men svårt se att det ska bli någon typ av turnering. Citera
eloket Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Det är i varje fall minst en som köpt in i turneringen sedan kl 11. Citera
dinmammasdotter Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Supporten verkar inte veta något heller. Citera
dinmammasdotter Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Jo, nu säger dom att den aldrig skulle lagts upp och att det inte kommer vara något pris. Fy på er Unibet! Citera
Fredde Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 JAg leder turneringen och fick just samtal att det inte är något pris utan bara ett gigantiskt misstag att den är upplagd. Tycker det är något svagt att inte ens ha tröstpris när man gjort misstaget. Ett inköp i SM eller motsvarande kunde man väl förvänta sig? Och jag var väl först i turordningen att ringa eftersom jag leder så han ringer väl runt till de flesta nu ... Citera
Saint_Bjorn Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Tipsade UB förut om att de hade fel tidsangivelse för PLO-sattarna på sin hemsida. Fick ett tack men ingen friplåt som jag viggade om. Har jag bättre lycka med er? (PLO-sattarna börjar alltså 21.30, inte 22.30) Citera
tototorsten Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Unibet suger duktigt efter 4 meij och 3 samtal så reggar dom mej inte Hur svårt kan det vara ??? Citera
bridge Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Unibet suger duktigt efter 4 meij och 3 samtal så reggar dom mej inte Hur svårt kan det vara ??? Samma problem här, men det kommer nog lösa sig tids nog. Citera
Skadast Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Unibet suger duktigt efter 4 meij och 3 samtal så reggar dom mej inte Hur svårt kan det vara ??? Jag hade samma problem då jag bytte en Main mot två sidoevent. Det första blev jag reggad på rätt snart, men det andra blev jag reggad på igår, 6 veckor efter att Unibet skrev upp mig på deras lista. Under fem livechat-tillfällen fattade inte supporten varför jag inte blivit reggad, men nu är det iaf klart. Det ska nog inte vara något att oroa sig för. Citera
bridge Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Verkar som det hjälper att skriva här, nu är jag reggad i alla event förutom PLO, så det går framåt. Citera
Saint_Bjorn Postad 7 November , 2009 Rapport Postad 7 November , 2009 Verkar som det hjälper att skriva här, nu är jag reggad i alla event förutom PLO, så det går framåt. Åfan. Fortfarande fel tidangivelse på hemsidan. Citera
Bluwajt Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Hur länge kommer man spela dag 1 main? Eller är det till x personer/ x % av starfältet är kvar? Citera
dearling Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Inga satelliter idag eller? Hittar iaf inga Citera
dearling Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 äsch verkar som de trillar in nu i lobbyn, nevermind Citera
Ola Brandborn Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Verkar som det hjälper att skriva här, nu är jag reggad i alla event förutom PLO, så det går framåt. Var hittar jag mörkpoker-SM? Citera
Fredde Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Var hittar jag mörkpoker-SM? 5 card draw spelas 23:e men av något skäl finns det inte just nu på Onlines pokerklient däremot står det på Unibets hemsida, https://se.unibet.com/poker/article.do?contentId=36298. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Märkligt att de inte lagt upp 5cd-eventet. De missade iofs att lägga upp en PLO-satellit i lördags också. Och svepof har fortfarande fel tid för PLO-sattarna på sin hemsida (UB hade det också tills jag mailade dem). Citera
dinmammasdotter Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Till vilket Unibet Open får man vara med i ifall man vinner ett sånt paket i samband med Poker-SM? Vad händer om man redan är inkvalad till samma UO? Citera
Bibben Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Deepstackturneringen saknas? Citera
gnux_ Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Vad är det för SM på Svenskaspel då? Citera
Drunken_Penguin Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Flyttat en massa inlägg ur tråden. Finns numera här: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/58767-vilket-sm-aer-det-riktiga-sm.html#post1375885 Citera
Skadast Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Vad är det för SM på Svenskaspel då? Deras egna påfund. Inget att bry sig om överhuvudtaget skulle jag vilja säga. Man mår bättre av att hålla sig borta från den turneringen. Citera
gnux_ Postad 15 November , 2009 Rapport Postad 15 November , 2009 Deras egna påfund. Inget att bry sig om överhuvudtaget skulle jag vilja säga. Man mår bättre av att hålla sig borta från den turneringen. Varför? haha Citera
Recommended Posts