Gå till innehåll

Poker-SM Online


AaronAxelsson

Recommended Posts

Det ser ju ut som det finns 2 st. Jag är själv registrerad den 22:a nov. Jag har bytt till mig den biljetten mot dubbelklonkad biljett till mörkpoker eventet. Jag finns bara med i listan för den 22:a. Kollar man anmälningarna till båda så stämmer listan bra överens. Kan det vara så att alla direktinkvalade har fått en extra chans. Medan de som bytt till sig paket bara får spela det andra eventet? Konstigt i varje fall. Blir nog mycket sitouts om den körs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

JAg leder turneringen och fick just samtal att det inte är något pris utan bara ett gigantiskt misstag att den är upplagd.

 

Tycker det är något svagt att inte ens ha tröstpris när man gjort misstaget. Ett inköp i SM eller motsvarande kunde man väl förvänta sig?

 

Och jag var väl först i turordningen att ringa eftersom jag leder så han ringer väl runt till de flesta nu ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet suger duktigt efter 4 meij och 3 samtal så reggar dom mej inte :evil:

Hur svårt kan det vara ???

 

Jag hade samma problem då jag bytte en Main mot två sidoevent. Det första blev jag reggad på rätt snart, men det andra blev jag reggad på igår, 6 veckor efter att Unibet skrev upp mig på deras lista. Under fem livechat-tillfällen fattade inte supporten varför jag inte blivit reggad, men nu är det iaf klart. Det ska nog inte vara något att oroa sig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...