Gå till innehåll

Ny mobil!


HSvensson

Recommended Posts

Dags att köpa ny mobil, står mellan en SE w995 eller en SE Aino (som kommer ut i sverige om typ två veckor)

 

Vad har ni för erfarenhet av w995? Tips eller andra funderingar?

 

W995: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w995?lc=sv&cc=se

 

Aino: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/aino?lc=sv&cc=se

 

Har just nu en w800i så det är ju ganska stor skillnad. Är intresserad av stor skärm, INTE bara touch, gps och vettig prestandard i övrigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte vänta på SE Xperia X3? It has android!

 

Njäe ...det pallar jag inte vänta på :P

 

Onoff och elgigantens prissättning är ju ett skämt, för att tala om Siba...

 

Det kostar 400 kr mer om jag köper den i butik, inte så att man betalar det bara för att få den dirket, inte jag iaf. Har man väntat 3-4 år på ny mobil kan man nog vänta nån dag till :D

 

Lutar åt en w995, kom på att Ainon inte kommer att vara buggfri direkt när den kommer ut, troligtvis. Dvs man får vänta tills typ jul innan man får en buggfri variant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
Gahhh

Jag kan inte bestämma mig

Alla har Iphone :( Jag vill inte ha som alla andra :)

HTC Legend, någon? Bra pris i förhållande till iphonen, eller får man vad man betalar för?

 

Kolla en post ovanför din. Jag har också en Nexus One. Hade iPhone innan. Hade tänkt skaffa en ny efter att tappat den i marken, men blev en nexus istället. Jäkligt nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ITchefen ska tydligen köpa desireluren till sin sambo. Han själv ska ha nya Ericsson. Bra sync o grejer med servers o allt va de va.

 

Dvs, du får välja om du är tuff ITkille, hoe eller en snubbe med converseskor och vita iphonesnoddar i öronen. =)

 

 

Jag själv har iphone o tror inte att den känns 5000kr bättre än en HTC av senaste modell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv hade jag väntat...

 

ty, will do!

 

Kan man betala av hela abonnemanget direkt btw? Vill ha det så jag får tillgång till fri surf osv men slipper helst betala på det där en gång i månaden i två år. Inser så klart att jag får betala räkningar på det jag ringer utöver det som ingår men vill slippa skiten så mycket som möjligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har Vivaz? Är sugen på att köpa den för den ser rätt sexig ut och jag bryr mig inte så mycket om själva telefonen då jag använder inte något annat än att ringa/smsa och spela spel när jag skiter men frågar ändå, är den något att ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vara juni/juli i usa så iphonen kanske kan köpas till bruttan.. Är det meckigt att köpa en usatelefon och sen få den att fungera smärtfritt här i swe?

 

edit: Läste lite snabbt. "visas" är kanske inte samma sak som att sälja :)

 

Du kommer nog inte få köpa något. Det har inte gått att köpa 3G och 3GS utan att teckna abonnemang i samband med köp. Vill man köpa en iPhone så ska man ta sig till Italien, där kan man köpa olåsta telefoner, brukar ligga på €1000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa iPhone kommer nog köra med en ny standard för sim-kort så kan vara meckigt tills de lanserar telefonen i Sverige eftersom ingen annan telefon

 

Iphone 4G verkar vara ett stort uppryck . Hade köpt en om jag inte nyligen köpt en annan telefon och kunde ha övereseende med itunes-helvetet.

 

http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kommer nog inte få köpa något. Det har inte gått att köpa 3G och 3GS utan att teckna abonnemang i samband med köp. Vill man köpa en iPhone så ska man ta sig till Italien, där kan man köpa olåsta telefoner, brukar ligga på €1000

 

Vettafan hur en polares farsa kom över iphones men han hade med några från staterna till sina kids. Var första modellen nåt annorlunda kanske? Allt går väl men man vill ju inte lägga 100h på nåt som inte är så där jätteviktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...