Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har du byggt ut????? Tyckte det va fullt sist jag va där och då va vi 25 tror jag.

 

Vadå... Det finns ju gott om plats i garaget. Och dessutom kan man ställa ut ett bord eller en filt för alla som vill spela NLT cg.

 

dock har jag lite problem med vilken personlighet jag ska ta med mig, ska jag vara dryg som på forumet eller ska jag vara snäll som förra gången man mötte mike? känns som att förvirring är oundviklig iaf...

 

Du kan få låna en av mina personligheter.

 

Shit, jag har alltid tänkt att folk menar Dev när de talar om Pingvinen i moderatorsammanhang. Jag börjar bli gammal, tydligen.

 

F.ö. har vi ju en massa små övervärden utöver de som du nämnde, Mike. Ej att förglömma är ju tex mina extremt värdefulla begagnade skräpböcker (exklusive LP-spelare).

 

Täng som jag: Dev = Pingvinen, fyllot = Pingu även om åldrarna säger tvärtom.

 

F.ö. har jag med mig också massa små övervärden som jag nämnt tidigare i tråden.

 

Zoinka-doinka poker snart!! (2 månader är bara en liten del av det vi levt hittills)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppdaterad lista på tomtar:

 

Ängeln17

MikeTime

Drunken Penguin

Appelsf

Torax

Benny M

Valterego

bensjo

jm_j

Hygglo

Mats W

TotalFarsa

Omalley

Skanke

Annmari M

hogge75

simonlofberg

Illvillja

schoolbook

hefo

Bengan

Nordkvist

Crappy

JohnH

Doris

eloket

Pelle G

Djens :h: Klyka :h: LappRoffe

ickash

Jennez

HeyLisa

 

RESERVLISTA:

 

Dani B

Cosmin G

okocha

Danne980

 

Om det är någon mer som vet med sig att h*n inte kan komma är jag tacksam om ni avbokar i så god tid som möjligt

 

ÖVERVÄRDEN:

 

-> Som sagt - NordicBet bjuder på ett addat värde i form av ett PokerWeekend-pkt för €650 till en lycklig vinnare!

 

-> Dessutom sätter PokerWorld en bounty på Illvilljas huvud. Den som slår ut Illvillja kan se fram mot 100 friska dollar på ett PW-konto!

 

-> Appelsf (som dessutom har fått den stora äran att få turren döpt efter sitt stridsrop från förra turren) har lovat en fin pokal till vinnaren!

 

Kan även nämna att ordningsvakt, dealer till ft samt växlingsansvarig/rebuyanvarig redan är engagerade! :-D

 

V*Ä*L*K*O*M*N*A!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värmländska rykten vill göra gällande att Appelsf kommer att utöva påtryckningar på arrangören. Han vill nämligen hamna på samma bord som jag.

Sådant colludande kan jag inte godta.

Arrangören uppmanas härmed att köra rent spel med bordslotteriet, annars blir det en märla i arslet från den tjeckiska luftpistolen.:-D

(för övrigt en bounty på mig själv)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste tyvärr meddela att min samt en av mina sajtspelares (dvs TF eller Lisa) närvaro är hotad.

Ingenting är klart än men det KAN (med betoning på kan) bli så att vi måste bege oss till ett annat event i Småland just den 30:e januari. Hade möte med chefen om detta igår och no offence Mike, men de vill hellre ha oss på en 200-manna turre än en turre i din ladugård... :-(

 

Jag återkommer i god tid för klarare besked.

 

/En ledsen Jennez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste tyvärr meddela att min samt en av mina sajtspelares (dvs TF eller Lisa) närvaro är hotad.

Ingenting är klart än men det KAN (med betoning på kan) bli så att vi måste bege oss till ett annat event i Småland just den 30:e januari. Hade möte med chefen om detta igår och no offence Mike, men de vill hellre ha oss på en 200-manna turre än en turre i din ladugård... :-(

 

Jag återkommer i god tid för klarare besked.

 

/En ledsen Jennez

 

Helt ok, bara du ser till att det addade priset kvarstår. ;-)

 

Du kan väl f.ö propsa på att det blir Lisa som hamnar hos mig. Inte p.g.a att hon är tjej och söt utan mest för att hon tar minst plats av er tre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värmländska rykten vill göra gällande att Appelsf kommer att utöva påtryckningar på arrangören. Han vill nämligen hamna på samma bord som jag.

Sådant colludande kan jag inte godta.

Arrangören uppmanas härmed att köra rent spel med bordslotteriet, annars blir det en märla i arslet från den tjeckiska luftpistolen.:-D

(för övrigt en bounty på mig själv)

Tja det vore väl en fördel för dig att få en fisk vid bordet ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste tyvärr meddela att min samt en av mina sajtspelares (dvs TF eller Lisa) närvaro är hotad.

Ingenting är klart än men det KAN (med betoning på kan) bli så att vi måste bege oss till ett annat event i Småland just den 30:e januari. Hade möte med chefen om detta igår och no offence Mike, men de vill hellre ha oss på en 200-manna turre än en turre i din ladugård... :-(

 

Jag återkommer i god tid för klarare besked.

 

/En ledsen Jennez

Helt ok, bara du ser till att det addade priset kvarstår. ;-)

 

Du kan väl f.ö propsa på att det blir Lisa som hamnar hos mig. Inte p.g.a att hon är tjej och söt utan mest för att hon tar minst plats av er tre...

Det innebär att det finns 2-3 platser öppna till turneringen? (Kanske man skulle vara med iaf?)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast Mike har väl 3-4 reserver på kö tror jag. Däremot kanske läge att ställa sig i kön? :-)
Nej fan. Jag kräver särbehandling. Som förra gången! :roll:

 

Nä, jag klarar mig denna gång. Om det blir till våren/sommaren är det större chans/risk jag kommer. Nu går jag i idé! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OBSERVERA!! Vissa på reservlistan är nu uppflyttade på ordinarie listan. Jag har även utökat antalet bord till 4 och deltagare till 36. Alltså 9-mannabord.

Ni som står på listan men vet att ni inte kan komma - hör av er snarast.

Ni som inte fått info om turren, skicka ett PM med er mailadress.

 

Uppdaterad lista på tomtar.

 

Ängeln17

MikeTime

Drunken Penguin

cDk

Appelsf

Benny M

Valterego

bensjo

jm_j

Hygglo

Mats W

TotalFarsa

Omalley

Skanke

Annmari M

hogge75

simonlofberg

Illvillja

schoolbook

hefo

Bengan

Nordkvist

Crappy

JohnH

Doris

eloket

Pelle G

Djens :h: Klyka :h: LappRoffe

Jennez

HeyLisa

Dani B

Cosmin G

okocha

Danne980

 

RESERVLISTA:

 

Jarnebring

Nizse

 

 

Om det är någon mer som vet med sig att h*n inte kan komma är jag tacksam om ni avbokar i så god tid som möjligt

 

ÖVERVÄRDEN:

 

-> Som sagt - NordicBet bjuder på ett addat värde i form av ett PokerWeekend-pkt för €650 till en lycklig vinnare!

 

-> Dessutom sätter PokerWorld en bounty på Illvilljas huvud. Den som slår ut Illvillja kan se fram mot 100 friska dollar på ett PW-konto!

 

-> Appelsf (som dessutom har fått den stora äran att få turren döpt efter sitt stridsrop från förra turren) har lovat en fin pokal till vinnaren!

 

Kan även nämna att ordningsvakt, dealer till ft samt växlingsansvarig/rebuyanvarig redan är engagerade! :-D

 

V*Ä*L*K*O*M*N*A!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...