Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Houston, we have a problem....

 

Alltså, JohnH brukar ha första tjing på gäststugan men nu sa Djens till mig ikväll att han ville dela den ihop med Klyka. Ska jag vara lojal mot John eller ska jag låta snuttegullen dela dubbelsäng?

Fan, dags att lägga in en omröstning i tråden kanske...?

 

Nu kommer jag inte ta emot fler anmälningar förräns jag kollat med våra egna klubbmedlemmar. Om ingen mer från klubben är intresserad av att vara med så finns det ytterligare tre platser kvar till pf-folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djens :h: Klyka

 

:h: :h: :h:

 

låta snuttegullen dela dubbelsäng

 

I'm all for it! Det blev inget av djens och mitt hytt-delande på pokerkryssningen. Han däckade i sina egna spyor (SJUKT oromantiskt, jag som behövde lite kärlek just då), så jag fick sova ensam i en livbåt. Visserligen kom ryssen Igor (jag tror inte det var hans riktiga namn) till undsättning efter ett par timmar. Han hade en värmande effekt, men jens, jag lovar att det inte betydde något!

 

Dock ser jag gärna en omröstning. Det är klart att man böjer sig för ett majoritetsbeslut, om det är så att majoriteten vill sätta käppar i hjulen för min och djens kärlek.

 

Funderar f.ö. lite på hur jag ska investera alla pengar jag ska spela av er alla. Kanske djens har nå tips? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lägger redan nu en bounty på mig själv. Lite trist att ingen kommer att vinna den, men ändå...

En Tjeckisk luftpistol och 500 Diabolokulor till den som slår ut mig.:-D

 

Obs. Får inte användas förrän på måndag.8-)

Vad skall jag med en tjeckisk luftpistol till ???? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, måste väl också lägga ut en bounty på mig själv. Den som slår ut mig får:

BountyCASE.jpg

 

Klyka, Djens och FreePlopp - PM:a era mailadresser så skickar jag mer info. (Om jag glömt någon så PM:a mig)

 

Btw - blir ingen musikquiz denna gång. Det blir istället en tipspromenad som givetvis innhåller pokerfrågor! Fint pris till vinnaren utlovas. (Man kan välja på att få datorn konfigurerad så att startsidan alltid är LappRoffes blogg eller extra marker i startstacken...Your choice.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart ska jag inte vara (mycket) sämre än någon annan, här ska utlysas bounties!

 

Den som slår ut mig får ett exemplar av Kalle Ankas Pocket nr 152 anno 1993. Det krävs inte mer än ett rågat mått av kaleankapoker för att slå ut mig, så ger man mig Kalle Anka, så ger jag tillbaks Kalle Anka.

 

Men inte nog med det!

 

Den som slår ut djens får ett exemplar av Unga Aktiesparares Aktieboken anno 2000/2001. Djens lär bli avogt inställd till den som har nöjet att slå ut honom, varför denne kan få vissa svårigheter att tillförskansa sig tips om kursvinnare. Denna förlust måste ju kompenseras å något måte, och där kommer jag in i bilden som en räddande ängel.

 

Den som slår ut Lapproffe kanske kan komma att lida brist på konspirationsteorier om pokerförbund och annat. Icke då! Den lyckliga själ som förpassar Roffe till stolen vid det lilla runda bordet utanför pokerlokalen får sig ett och annat till livs genom ett milt begagnat examplar av Elisabeth Frykings bok Mysteriet Roswell, anno 1997. Den kom med en utgåva av En ding-ding värld, vilken tyvärr gått åt till sommarstugeuppvärmning.

 

minabountyskalleankaspo.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D Synd att du eldat upp "En ding ding värld". Min absoluta favoritblaska.

Svärgubben(då han levde) var övertygad om att ALLT var sant i den tidningen.:shock:

 

Ett favvoreportage var om två siamesiska tvillingar som var fastvuxna vid midjan...Den ene var full av plåster i ansiktet och den andre var hårig med huggtänder. Rubriken löd: -Vad ska jag göra? Min bror förvandlas till varulv varje fullmåne...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...