Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då folk anser att jag tillhör "den äldre generationen", trots min ringa ålder, så får jag väl ställa upp helt enkelt. För jag antar att det kommer lukta svarta Carlsberg, Grovsnus och billig parfyman så fort man kliver in i lokalen. :roll:

 

Count me in. Jag ska försöka hitta någon smaskig bounty på mig själv också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då folk anser att jag tillhör "den äldre generationen", trots min ringa ålder, så får jag väl ställa upp helt enkelt. För jag antar att det kommer lukta svarta Carlsberg, Grovsnus och billig parfyman så fort man kliver in i lokalen. :roll:

 

Count me in. Jag ska försöka hitta någon smaskig bounty på mig själv också.

Hoho, två nybroiter i Kumla. Eeeeexcellent.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor du i Nybro igen? :shock:
Nej för fanken men once nybroit, alltid nybroit. Lukten sitter i kläderna liksom ;-)

 

Sen är jag väl ungefär en hel lågstadie/mellanstadie/högstadie/gymnasie-cykel äldre än dig så tyvärr lär vi inte ha några gemensamma bekanta. Men som sagt, trevligt med en deltagare från nybban iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för fanken men once nybroit, alltid nybroit. Lukten sitter i kläderna liksom ;-)

 

Sen är jag väl ungefär en hel lågstadie/mellanstadie/högstadie/gymnasie-cykel äldre än dig så tyvärr lär vi inte ha några gemensamma bekanta. Men som sagt, trevligt med en deltagare från nybban iaf :-)

 

Det finns alltid några original som man kan snacka skit om. Hört talas om väderkvarnen? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...