Gå till innehåll

Life Is Short - Flip It


kingsofcards

Recommended Posts

  • Svars 343
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:roll::( Sry för 2post tidigare

 

hehe npnp

 

------------------------------------------------

 

Lirade 2st $36hu sng på stars i brist på annat att göra. Vann obv båda easy. Tror jag lirar deras $109 12.5k guarantee turre som börjar om en halvtimme då jag obv har riggen i ryggen och semifrirullar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spela inga fler turrar

 

Tack, de ska jag komma ihåg den här gången.

 

-----------------------------------------------------

 

Turrarna slutade back ca 1k sek. Ingen katastrof men klonken var återigen precis utom räckhåll. Måste sluta typ 50% av mina turrar på 15e till 25e plats tror jag :roll:

 

Inte blivit nån riktig grind idag mtp hur illa jag sov. Känner mig allmänt trött och sliten. Den kombinationen brukar sällan leda till några bra resultat, så jag samlar krafterna tills imorgon istället då jag förhoppningsvis kan trycka in en del händer. Vad jag dock har gjort är att titta på Transformers 2. Megan Fox levererade som väntat några ståfräs, men filmen i övrigt var väl inte mycket att hänga i granen.. Visst effekterna var grymma osv men det känns som man endast brydde sig om dem istället för att fokusera lite på story och övriga grejer.. Det behöver i sig inte vara nåt fel med det, men då kan filmen inte vara två och en halv timme lång.. Det blir för mycket helt enkelt.

 

Under ca 2 timmar av filmen passade jag iaf på att köra mitt hittills längsta pass på motionscykeln. Förvisso i ganska lågt tempo men 2 timmar är 2 timmar och 4 mil är 4 mil, jag är nöjd med mig själv :-P

 

Vad jag också är nöjd med är att jag satt ytterligare ett bet i projektet. Frölunda - Södertälje blev som väntat en målsnål historia och jag cashade in en liten profit. Nice.

 

Nu står jag i valet och kvalet mellan att titta på Drag me to hell eller lira lite xbox.. Förmodligen får en slantsingling avgöra saken.

 

Spel 1. Färjestad - Södertälje (hcp 0-1) - 1a 350kr. Vinst 644kr. Profit 294kr.

Spel 2. Pittsburgh Peguins - Pheonix Coyotes - 1a 364kr. Vinst 0kr. Profit 364kr.

Spel 3. Lindköping - Frölunda - 1a 346kr. Vinst 692kr. Profit 346kr.

Spel 4. Södertälje - Brynäs - Under 4.5 mål 329kr. Vinst 0kr. Profit 329kr.

Spel 5. Skellefteå - HV71 - 2a 347kr. Vinst 0kr. Profit 347kr.

Spel 6. St Louis Rams - Minnesota Vikings - (hcp 2a -10) 313kr. Vinst 579kr. Profit - 266kr.

Spel 7. Detroit Lions - Pittsburgh Steelers - Over/Under 44. Over 297kr. Vinst 564kr. Profit 267kr.

Spel 8. NFL trippel. Vinst 0kr. Profit 283kr.

Spel 9. Carolina Panthers - Washington Redskins - 1a 268kr. Vinst 375kr. Profit 107kr.

Spel 10. Baltimore Ravens - Cincinnati Bengals - Totalt gjorda poäng av hemmalaget över/under 25. 255kr över. Vinst 0kr. Profit 255kr.

Spel 11. New York Rangers - Anaheim Ducks - 1a 330kr. Vinst 693kr. Profit 363kr.

Spel 12. Denver Broncos - New England Patriots - Over/Under 41.5. Under 242kr. Vinst 472kr. Profit 230kr.

Spel 13. Boston Bruins - Colorado Avalanche - Över/Under 5.5 mål. Över 346kr. Vinst 616kr. Profit 270kr.

Spel 14. NY Islanders - Los Angeles Kings - 2a 364kr. Vinst 819kr. Profit 455kr.

Spel 15. Frölunda Indians - Södertälje SK - Över/Under 4.5 mål. Under 150kr. Vinst 412kr. Profit 262kr.

 

Resultat sen starten: 1283kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ett intressant bet till inför nattens nhl hockey.

 

Buffalo Sabres - Detroit Red Wings - Över/Under 5.5 mål. Under för 250kr till 1.9ggr.

 

Buffalo har börjat skrattretande målsnålt.. Deras 3 första matcher har slutat 2-1 (OT), 1-2 och 1-0. Alltså har det endast blivit 7 mål på deras 3 första matcher.

 

Detroit har öppnat årets NHL knackigt med 2 vinster och 2 förluster. Jag tror det kan bli en riktigt tight historia med lite mål så länge Detroit inte vaknar till liv på allvar just i natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev Drag me to hell istället för xboxet. Hehe.. Vettefan vad jag tycker om den ens.. Kändes som nån sorts bizzar blandning mellan Dawn Of The Dead och Exorcisten. Man ryggade till några gånger men hade lite svårt att ta det på allvar typ. Tycker storyn var ganska okej och skådespelet får klart godkänt. Däremot tycker jag att de sabbade spänningen lite genom att visa inledningsscenen och att man var lite för oförsiktig med ovissheten genom hela filmen.. Blev liksom aldrig riktigt läskigt pga detta, sen så kändes ju slutet överdrivet obv också. Men men, på det stora hela så får den godkänt betyg. Sämre filmer har jag sett, tycker dock man kunde fått ett bättre resultat mtp att storyn var rätt bra.

 

Nu ska jag försöka sova så snart som möjligt så jag förhoppningsvis känner mig pigg och utvilad imorgon och orkar trycka in lite händer.

 

Sweet dreams

 

 

simmons-sleeping-girl.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du ar en duktig pojke pa att uppdatera din dagbok

 

I know, jag är sjukt jävla bra.

 

Nattens NHL bet gick åt skogen dock. Buffalo fick för sig att fixa till årets målskillnad och tryckte in 6 mål mot Detroit :roll:

 

Bokat min ticket till Barcelona nu också, så räknar med att du står på flygplatsen med längtande ögon när jag kommer :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va irriterad jag blir på att jag typ har sömnproblem eller nåt.. Sov skitdåligt också inatt.. Låg och vred på mig nån timme innan jag kunde somna, vaknade första gången vid 06 och sen varje timme fram till 12 när jag klev upp.. De är nätter som denna som kan sabba en lockdownmånad totalt. Försökte mig på en session nu på dagen men de står helt still i huvet, kan inte tänka alls. Sjukt irriterande, jag gav upp efter drygt 200 händer när jag lyckats vinna lite kaffepengar.

 

Kanske behöver en riktig brakfylla för att få mig en hel natts sömn.. Ska överväga saken under dagen, såg att officegänget ska spela bowling osv, kanske våldgästar och super mig redlös. Inte så troligt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va irriterad jag blir på att jag typ har sömnproblem eller nåt.. Sov skitdåligt också inatt.. Låg och vred på mig nån timme innan jag kunde somna, vaknade första gången vid 06 och sen varje timme fram till 12 när jag klev upp.. De är nätter som denna som kan sabba en lockdownmånad totalt. Försökte mig på en session nu på dagen men de står helt still i huvet, kan inte tänka alls. Sjukt irriterande, jag gav upp efter drygt 200 händer när jag lyckats vinna lite kaffepengar.

 

Kanske behöver en riktig brakfylla för att få mig en hel natts sömn.. Ska överväga saken under dagen, såg att officegänget ska spela bowling osv, kanske våldgästar och super mig redlös. Inte så troligt dock.

 

Börja motionera, det är mirakelmedicin för att ordna till det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motionerar ganska mycket just nu, så förmodligen ligger det nåt annat bakom.. Nu kanske man inte ska oroa sig allt för mycket heller då jag bara haft problem de senaste dagarna.

 

Oroa sig gör till 100% säkerhet inte saken bättre heller.

 

Maybe....you just need to get laid, som de sa in nån amerikansk college dussin movie...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oroa sig gör till 100% säkerhet inte saken bättre heller.

 

Maybe....you just need to get laid, som de sa in nån amerikansk college dussin movie...

 

:mrgreen:

 

Ett ligg skulle säkert hjälpa. Förutsatt att tjejen inte sov kvar.. Då skulle hon ju ta upp nödvändig plats i sängen och förhindra sömn på de sättet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm ok, jag överskattade filmen lite. Den va iaf sevärd.

 

Angående sömnproblemen så kommer det och går ju. Tycker en sund dygnsrytm brukar fixa till det oftast. Att gå upp runt 8 snåret och sen lägga sig i tid. Fast å andra sidan, man är ju ingen true grinder om man inte har uppfuckad dygnsrytm med sömnproblem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm ok, jag överskattade filmen lite. Den va iaf sevärd.

 

Angående sömnproblemen så kommer det och går ju. Tycker en sund dygnsrytm brukar fixa till det oftast. Att gå upp runt 8 snåret och sen lägga sig i tid. Fast å andra sidan, man är ju ingen true grinder om man inte har uppfuckad dygnsrytm med sömnproblem.

 

Hehe inte så mkt överskattning tycker jag. Tycker den var helt okej. Kändes bara som man kunde gjort den lite mer spännande och läskig om jag haft ett finger med i spelet :-P

 

Mm min dygnsrytm kan mycket väl ha något med saken att göra.. Den är inte katastrofdålig direkt, jag är ingen som sover hela dagarna och grindar nätter. Allt som oftast brukar jag vakna runt 10 tiden och somna runt 01-02. Ganska perfekt känns det som. Däremot så vänder jag ofta dygnet totalt på helger då jag antingen är ute eller grindar hela natten. Då blir de kommande dagarna ofta rätt cp och kan leda till sämre dygnsrytm tills jag hittat tillbaka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm min dygnsrytm kan mycket väl ha något med saken att göra.. Den är inte katastrofdålig direkt, jag är ingen som sover hela dagarna och grindar nätter. Allt som oftast brukar jag vakna runt 10 tiden och somna runt 01-02. Ganska perfekt känns det som. Däremot så vänder jag ofta dygnet totalt på helger då jag antingen är ute eller grindar hela natten. Då blir de kommande dagarna ofta rätt cp och kan leda till sämre dygnsrytm tills jag hittat tillbaka igen.

 

Där har du absolut en stor bov i dramat. Att ha "konstiga" tider är inget som hindrar egentligen, så länge den är någorlunda konstant.

 

Dilemmat är när man börjar att variera, det tar tid för kroppen att ställa in sig, det rör sig om veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...