freddiv Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Hejsan, såg detta erbjudande http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/27717-pokerstars-fa-en-piketroeja-plus-50-bonus.html - Tyvärr såg jag det 1 vecka efter jag skaffat mitt konto hos er, undrar därför om det går att få denna tröja även fast man inte reggat sig via länken som står längst ner. Hoppas på ett svar från en representant från Pstars! Citera
smokeeyHBG Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Undrar detsamma reggade för 2 dagar sedan på stars Citera
freddiv Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Postad 28 September , 2009 Synd att ingen representant från Stars kan ta och svara, har skickat PM och skrivit här nu, men inte ett enda svar har jag fått Citera
khiseer Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 hadde glömt bort detta att man kan få en t-shirt.. Går det att se när man fick 100 fpp eller måste man maila supporten(om de ens kan se detta)? (är reggad via länken ovan) Citera
PokerStars_Karl Postad 30 September , 2009 Rapport Postad 30 September , 2009 Hej, Erbjudandet är något som Poker.se och Pokerforum.nu erbjuder och inte något vi står för. Precis som det står i länken ovan skicka ett mail till "goodies@pokerforum.nu" enligt de instruktioner som finns i länken. Har man inte skapat sitt konto genom poker.se kan man tyvärr inte ta del av denna extra bonus. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts