JonixX Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Det är ju 21-års gräns på dessa turrar men är det som på wsop att om man klonkar ett paket så får man cash in till sitt ps konto så att man kan göra vad man vill för pengarna eller måste man åka? /JonixX Citera
joffus_87 Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Det är ju 21-års gräns på dessa turrar men är det som på wsop att om man klonkar ett paket så får man cash in till sitt ps konto så att man kan göra vad man vill för pengarna eller måste man åka?/JonixX http://www.pokerstars.com/poker/promotions/festival/terms/index.html 11. The first package to any events that you win, whether through cash satellite, FPP satellite or in any other way, is non-transferable and non-exchangeable. If you win another satellite to the same event, your PokerStars account will be credited with W$ equal to the value of the package price. Citera
JonixX Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 Verkar ju inte direkt lovande. Undra om det ens är någon mening med att lira veckofinalen om man endå inte får åka. Citera
joffus_87 Postad 22 September , 2009 Rapport Postad 22 September , 2009 Verkar ju inte direkt lovande. Undra om det ens är någon mening med att lira veckofinalen om man endå inte får åka. nei, det bør du ikke gjøre. første sete er som sagt must play Citera
Blackbird Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Det står annars att det är 21 årsgräns tydligt så inte lönt att spela i turneringen. Citera
JonixX Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Det står annars att det är 21 årsgräns tydligt så inte lönt att spela i turneringen. Nehe menar du? Den idiotiska kommentaren kan du ju bara hålla inne med, tror du inte jag vet att det är 21 års gräns lr? det är därför jag gjort tråden för att jag missade det innan jag börjadel ira. Citera
SanntaClaus Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Jag kom 7a i satelliten till baltic festival där det var 5 paket... Har man tur kanske man får en glad överraskning? Citera
JonixX Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Stars support avdelning för baltic festival verkar ha dött. Citera
apekatt Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Långboll kanske...Men det går inte att köpa in i huvud-kvalet med step4? Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Postad 16 Oktober , 2009 Hej, Det är riktigt, man måste vara 21 år för att spela i Baltid Festival. Man kan inte avregistrera sig om man vinner ett paket. Man kan tyvärr inte använda Step 4-biljett till finalerna även om det är $215-turneringar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts