Gå till innehåll

Livespel vs. Online?

VicDamone

Recommended Posts

Online cashgames är ju ens bread and butter men personligen tycker jag att live känns mycket roligare även om man förlorar i timpenning. Live får man ju en hel del tells somman inte får online, plus att man lär känna folk som man annars antagligen inte mött. Både live och online har sin egen charm. Vill man åt pengarna är nog online ett lättare sätt att ta sig till dem, vill man roa sig och tjäna pengar på en gång så spelar man live ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Online cashgames är ju ens bread and butter men personligen tycker jag att live känns mycket roligare även om man förlorar i timpenning. Live får man ju en hel del tells somman inte får online, plus att man lär känna folk som man annars antagligen inte mött. Både live och online har sin egen charm. Vill man åt pengarna är nog online ett lättare sätt att ta sig till dem, vill man roa sig och tjäna pengar på en gång så spelar man live ;)

Jag håller helt med. Onlinepokern är ett "jobb", live är bara ett fritidsintresse ;)

Länk till kommentar

det går rätt bra på nätet men live suger jag stenhårt.

Jag blir helt paralyserad och får jag in min flush på turn så tar det typ en halvtimme innan jag kan säga jag är all-in

måste vara riktigt störande. Sen tycker jag det är svårt att hålla reda på hur mycket det är i potten. Jag vill gärna kunna jämföra beten med potten.

Länk till kommentar