VicDamone Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 Är det någon som föredrar att spela på nätet framför livespel? Kan tänka mig att vissa blir rastlösa live. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 spelar man lite över sin bankroll tycker jag det är roligare att spela live. Blir för rastlös annars ijmf med internet då man spelar 3-4 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ok Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 båda är roliga på sitt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 Jag suger när det gäller livespel !!! jag ser monster överallt men det funkar bra när jag lirar på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 14 Maj , 2005 Rapport Share Postad 14 Maj , 2005 Jag är total livespelare.... Nätet suger för min del... HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Online cashgames är ju ens bread and butter men personligen tycker jag att live känns mycket roligare även om man förlorar i timpenning. Live får man ju en hel del tells somman inte får online, plus att man lär känna folk som man annars antagligen inte mött. Både live och online har sin egen charm. Vill man åt pengarna är nog online ett lättare sätt att ta sig till dem, vill man roa sig och tjäna pengar på en gång så spelar man live Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 Online cashgames är ju ens bread and butter men personligen tycker jag att live känns mycket roligare även om man förlorar i timpenning. Live får man ju en hel del tells somman inte får online, plus att man lär känna folk som man annars antagligen inte mött. Både live och online har sin egen charm. Vill man åt pengarna är nog online ett lättare sätt att ta sig till dem, vill man roa sig och tjäna pengar på en gång så spelar man live Jag håller helt med. Onlinepokern är ett "jobb", live är bara ett fritidsintresse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 15 Maj , 2005 Rapport Share Postad 15 Maj , 2005 det går rätt bra på nätet men live suger jag stenhårt. Jag blir helt paralyserad och får jag in min flush på turn så tar det typ en halvtimme innan jag kan säga jag är all-in måste vara riktigt störande. Sen tycker jag det är svårt att hålla reda på hur mycket det är i potten. Jag vill gärna kunna jämföra beten med potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts