Finntorp Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Hejsan! Jag och en kompis kommer att starta upp ett pokerkontor om ca 3 manader, vi ar 19 och 22 ar sa folk som soker far garna vara i varan egen alder. Vi spelar 50/60 timmar i snitt i veckan cash games, nl100 och nl200 pa Boss och Entraction, samt en del pa Ipoker oxa. Du far garna vara realistist och inse att du kanske inte komer bli nasta pokerstar men med installningen att det kan vara schysst att leva pa skiten i ett ar eller 2 innan man borjar livet. Inga krav pa vilka nivaer du spelar bara du kanske inte spelar microstakes. Genuint pokerintresse samt grona siffror fodras Skicka information om dig sjalv, alder, niva du spelar pa, siter, mm allt so mkan tanka vara av intresse aven analysprogram kunskaper skicka pm till oss sa traffas ngn dag ha d bra Citera
magico Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Det går inte att skicka till PM till dig och jag antar att det är för att du precis gjort ditt konto här. Skicka pm när du kan så svarar jag på det med information om mig. Citera
Drunken_Penguin Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Det går inte att skicka till PM till dig och jag antar att det är för att du precis gjort ditt konto här. Stämmer bra. http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/51029-om-att-skicka-pm.html Citera
Finntorp Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Ok, forsokt skicka PM men det gick inte, maila mig ist'llet pa pokermicke123@hotmail.com Ha det bra! Citera
JohnH Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Varför får man så dåliga vibbar av sånna här e-postadresstrådar av nya konton? Lite synd om er som genuint är ärliga. Citera
Finntorp Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Varför får man så dåliga vibbar av sånna här e-postadresstrådar av nya konton? Lite synd om er som genuint är ärliga. Hur menar du.. jag ar ju ny medlem och far inte ta emot pm Redan 5 pers, kan bli big det har, tankte att vi kan traffas i borjan av nasta och diskutera detaljer tex hur mycket vi vill lagga, antal kvm osv Citera
JohnH Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Hur menar du.. jag ar ju ny medlem och far inte ta emot pm Redan 5 pers, kan bli big det har, tankte att vi kan traffas i borjan av nasta och diskutera detaljer tex hur mycket vi vill lagga, antal kvm osv Tja, inga å ä ö. Hänvisa till hotmailadress (och kanske msn) isf att vänta på att pm-funktionen ska aktiveras. Sprillans ny på forumet. Det är givetvis kul om det är seriöst menat. Är väl skadad av alla scams.. Citera
Finntorp Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Tja, inga å ä ö. Hänvisa till hotmailadress (och kanske msn) isf att vänta på att pm-funktionen ska aktiveras. Sprillans ny på forumet. Det är givetvis kul om det är seriöst menat. Är väl skadad av alla scams.. I see, inga probs Citera
sTARVIN89 Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Kan vara otroligt intressant för mig, ska flytta om några månader lutar åt söder mer och mer =). Vet inte hur många ni har tänkt er? Citera
Recommended Posts