Gå till innehåll

Pokerkontor Stockholm Sodermalm


Finntorp

Recommended Posts

Hejsan!

 

Jag och en kompis kommer att starta upp ett pokerkontor om ca 3 manader, vi ar 19 och 22 ar sa folk som soker far garna vara i varan egen alder. Vi spelar 50/60 timmar i snitt i veckan cash games, nl100 och nl200 pa Boss och Entraction, samt en del pa Ipoker oxa. Du far garna vara realistist och inse att du kanske inte komer bli nasta pokerstar men med installningen att det kan vara schysst att leva pa skiten i ett ar eller 2 innan man borjar livet. :-D

 

Inga krav pa vilka nivaer du spelar bara du kanske inte spelar microstakes. Genuint pokerintresse samt grona siffror fodras

 

Skicka information om dig sjalv, alder, niva du spelar pa, siter, mm allt so mkan tanka vara av intresse aven analysprogram kunskaper

 

skicka pm till oss sa traffas ngn dag

 

ha d bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får man så dåliga vibbar av sånna här e-postadresstrådar av nya konton? Lite synd om er som genuint är ärliga.

 

 

Hur menar du.. jag ar ju ny medlem och far inte ta emot pm

 

 

Redan 5 pers, kan bli big det har, tankte att vi kan traffas i borjan av nasta och diskutera detaljer tex hur mycket vi vill lagga, antal kvm osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du.. jag ar ju ny medlem och far inte ta emot pm

 

 

Redan 5 pers, kan bli big det har, tankte att vi kan traffas i borjan av nasta och diskutera detaljer tex hur mycket vi vill lagga, antal kvm osv

 

Tja, inga å ä ö. Hänvisa till hotmailadress (och kanske msn) isf att vänta på att pm-funktionen ska aktiveras. Sprillans ny på forumet.

 

Det är givetvis kul om det är seriöst menat. Är väl skadad av alla scams..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...