Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?

Ferna

Recommended Posts

• Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vaihelvete du är från sundsvall ferna! kanske jag borde veta vem du är? ålder? skola? hängt med nåt "pokergäng" som man har koll på? :)

Bodde i Timrå förut gick grundskola o skit där, pisskommun i know, sen gymnasiet i Sundsvall är född 90, har inga pokerkontakter överhuvudtaget :cry:

Sj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kommer obv börja krossa nu när jag har teorisessions med honom på msn.

Ferna, från mircostakes till highstakes - Ett löfte!!!

Ja klart, skulle lätt kunna gå upp några nivåer till nl25/nl50 iaf, för nl10 är jag stabil vinnare på, men har ju fan inga pengar, måste ju casha ut vinsten varje månad för att kunna betala hyra o shit!

Länk till kommentar

din signatur är sjukt tiltande, har missklickat på den 3-4 gånger med iphonen idag :( får bli bojkott av nordicbet av mig :// för övrigt håller jag med kung stålet att Ferna (telefonen vill autorätta till Fernando, lol) är vår nya kung!

Det var inte misclick. Din telefon kände att det var det enda rätta helt enkelt... ;)

Länk till kommentar

Kuken Jävla Radiotjänst Ringer På Dörren När Det är Hockey På Tv, Springer Till Dörren För Att öppna, "hej Du Har Inte Anmält Tv-innehav, Har Du Tv?"

"timander, Forsberg, Weinhandl Spelar Fram Till Forsberg"

Jag: "öhhhh, Ja.............."

Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuken!!!!!!!!!

Länk till kommentar

Kuken Jävla Radiotjänst Ringer På Dörren När Det är Hockey På Tv, Springer Till Dörren För Att öppna, "hej Du Har Inte Anmält Tv-innehav, Har Du Tv?"

Jobbig motvind på den!

Länk till kommentar

Bara att gå upp i nivåer så har du råd med lyx såsom tv-licens osv.

Länk till kommentar

Ja Det Var Ju Faktiskt Sjukt Otajmat Med Tvn Igång I Bakgrunden

Länk till kommentar

Ja Det Var Ju Faktiskt Sjukt Otajmat Med Tvn Igång I Bakgrunden

SVT dessutom, det där hade han fan tränat på!

Otrevlig var gubbfan också, öppnar dörren han kliver halvvägs in i hallen på en gång! USCH, jävla pack, var du lapp lisa i ditt förra liv också eller?

Länk till kommentar

Med tanke på resultatet 7-0 efter två perioder :shock: precis när man slog på tv:n så är det en rejäl Bad Beat

Länk till kommentar

Med tanke på resultatet 7-0 efter två perioder :shock: precis när man slog på tv:n så är det en rejäl Bad Beat

Han ringde på 1 min efter nedsläpp, sitter i kalsonger i soffan, drar en suck springer in på toa sätter på mig morgonrocken har inte en tanke på att stänga av tvn!

Länk till kommentar

Vet inte hur mycket man får tipsa om sådant som egentligen är olagligt men kan ju i alla fall tipsa om att titta lite i lagstiftningen kring tv-licens. Särskilt §6, 2:a punkten.

SVT dessutom, det där hade han fan tränat på!

Otrevlig var gubbfan också, öppnar dörren han kliver halvvägs in i hallen på en gång! USCH, jävla pack, var du lapp lisa i ditt förra liv också eller?

Han får definitivt inte tränga sig in i din lägenhet. Det kallas hemfridsbrott. Du har nödvärnsrätt och kan smälla igen dörren i ansiktet på honom om du vill (typ i alla fall, rekommenderas dock att du snarare föser ut honom så slipper du bli polisanmäld).

Finns nog för övrigt minst en tråd här på forumet som handlar om tv-licens.

Länk till kommentar

eee du kunde sagt nej? Om han frågade så hade du ju bara kunnat säga att du laddat ner en match på datorn eller lyssnat på radio.

Direktsänd hockeymatch från svt, Staffan Lindeborg, Micke Renberg och Niklas Wikegård hörs i bakgrunden. Kände ganska fort att det var dags att ge upp här, radio måste jag väl också betala för, om jag hade dragit den lögnen.

Länk till kommentar

Vad har tv på datorn med att ladda ner en match att göra? Bara för att du kan ladda ner betyder det inte att du har tvutgång på datorn.

Handlar inte om det. Om du läser lagen så innebär tv-mottagare något som kan ta emot tv-utsändning av tv-program även om den också kan användas till andra ändamål. Det har varit väldigt mycket prat om att datorer kommer att omfattas av den definitionen men om jag kommer ihåg rätt så blir det inte så förrän hela Svt:s utbud finns tillgänligt på nätet.

Länk till kommentar

Handlar inte om det. Om du läser lagen så innebär tv-mottagare något som kan ta emot tv-utsändning av tv-program även om den också kan användas till andra ändamål. Det har varit väldigt mycket prat om att datorer kommer att omfattas av den definitionen men om jag kommer ihåg rätt så blir det inte så förrän hela Svt:s utbud finns tillgänligt på nätet.

ok. Fan va jobbigt. Men vadå. Hur är det med mobiltelefoner då? Dom är ju som datorer numera.

Länk till kommentar

ok. Fan va jobbigt. Men vadå. Hur är det med mobiltelefoner då? Dom är ju som datorer numera.

Jag vet. Det har funnits en debatt om detta men har inte hört något om det än. Är ju jävligt sjukt om man skulle behöva betala tv-licens bara för att man har en hyfsat modern mobiltelefon.

Kommer nog inte att bli några ändringar på ett tag i alla fall.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...