Katt3n Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Andas in....andas ut....andas in...andas ut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Andas in....andas ut....andas in...andas ut skjut för att döda osv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 sluta spela poker, snälla. det är garanterat inte bra för dig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 hur mkt pluss i okt ferna? jag tar denna, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 omg på den snubben, sett de 3 första klippen nu. det verkar fan äkta. sick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2009 De känns fejk 1 vecka motrigg och 10 inköp? Önskar man hade sånna downswings Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 var spelar du nu ferna? och nick. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 yeah here i am Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 var spelar du nu ferna? och nick. varför bryr du dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 varför bryr du dig Varför är du otrevlig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Varför är du otrevlig? Såg att jag fått en massa otrevliga kommentarer under tiden jag varit borta, så tänkte slänga en liten otrevlig kommentar tillbaka Ber om ursäkt om du tog åt dig eller något i den stilen =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Såg att jag fått en massa otrevliga kommentarer under tiden jag varit borta, så tänkte slänga en liten otrevlig kommentar tillbaka Ber om ursäkt om du tog åt dig eller något i den stilen =) Jag tog inte åt mig så det behöver du inte bry dig om. Är mer konfunderad att du inte fattar varför du får spydiga/otrevliga kommentarer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Tjena Ferna, leeege? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Tjena Ferna, leeege? Tjena WokadGnu, bara bra tack, sjeeeelv dåe? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Äh den där jävla bruden föddes med en röst och kan leva på den och få in sina pengar därigenom, men vadfan föddes jag med? Inte ett skit, får slita för att föda andra !!!!!!! jävla stabilt och rättvist liv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 vem släppte alla fjortisnoobs lösa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 HU spelarna har mig nu, har man sprungit kallare än nordpolen dom senaste 20k händerna så får man bara möta massa synmongos som synar både ur och i position med AA ner till 27 och ändå är det dom som tar mina pengar, något är det som inte riktigt stämmer här va? Sen frågar jag honom varför inte han kan beta sina händer någon gång, varken pre eller post flop, då svarar han bara: "I think thats not good VS you" Jaha vad är det egentligen han menar??? Jag ser allt i grått just nu, allt är en enda stor dimma! Träffar fortfarande lika knackigt som jag gjort dom senaste veckorna, variansen är allt annat än rolig, hur fan ska jag lägga upp mitt spel mot dessa synmongos, (ja det optimala är ju att spela vanlig poker och satsa på bra händer och få värde, men vad gör man om man aldrig får några bra händer????) Jag försöker ta hem några potter iaf med en Cbet men han synar ju såklart ur position med 610 (både pre och post flop ) på brädan 92K och får runner runner 10 eller jag checkar självklart min AQ på turn och han klonkar 6an eller 10an på river och han tar hem potten vilket fall, vadfan ska jag göra? När ska dom STRAFFAS för sitt eländiga och urusla spel istället för att belönas med det? Tårarna rinner... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 ..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Varför känner jag mig som han? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Jobbigt att aldrig få några bra händer. Men är du mer än dubbelt så bra som motståndaren räcker det med hälften så bra kort. Han som gav dig kommentaren i chatten verkar det nästan som han lagt upp någon sorts taktik att spela mot dig. Jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 verkar som du är en sån jag brukar nota "ge han rep". du får försöka lista ut själv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 verkar som du är en sån jag brukar nota "ge han rep". du får försöka lista ut själv kan inte, vad mena du med rep? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Jobbigt att aldrig få några bra händer. Men är du mer än dubbelt så bra som motståndaren räcker det med hälften så bra kort. Han som gav dig kommentaren i chatten verkar det nästan som han lagt upp någon sorts taktik att spela mot dig. Jobbigt. Jo jag går ju i stort sett + - 0 men spelet blir så tråkigt när det fortsätter så här dag ut och dag in, man tappar motivationen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 ferna jag gillar dig så ska ge dig ett tips. Hitta en ny hobby eller skaffa ett sätt att hantera ditt wajn/ilska. Försök få lite objektivitet, fan 20k händer kan man ju få in på ett par dagar och springa kasst under några dagar är ju std att göra ibland.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 25 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 ferna jag gillar dig så ska ge dig ett tips. Hitta en ny hobby eller skaffa ett sätt att hantera ditt wajn/ilska. Försök få lite objektivitet, fan 20k händer kan man ju få in på ett par dagar och springa kasst under några dagar är ju std att göra ibland.. Självklart, men hittar ingen motivation att fortsätta spela när det går såhär katastrofalt, så jag får inte in så många händer nu förtiden, ligger hellre i soffan och glor på tv ist.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts