Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?

Recommended Posts

• Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Sjukt störande att vi varit ALL IN på floppen och dom har ENBART haft färgdrag och dom har vunnit varje gång, så jävla sick!

Vad snackar du om? Helt plötsligt kommer det ett inlägg 8 timmar senare efter att du har gjort reklam för en film. Är du ens säker på att din hand var favorit att hålla hela vägen? Om inte, räkna på det.

Postad
Vad snackar du om? Helt plötsligt kommer det ett inlägg 8 timmar senare efter att du har gjort reklam för en film. Är du ens säker på att din hand var favorit att hålla hela vägen? Om inte, räkna på det.

Klart jag var, klienten jag spelar på har aktiv oddskalkylator vid all-in situationer, och var all in 4 gånger som favorit 70/30 / 60/40 och förlora alla! (Vilket är ganska standard)

För att vara ärlig så är det inte ofta jag får in pengarna som underdog.

Postad
Du kanske borde fundera på det. De bästa spelarna får in det dåligt en hel del.

Vad ska det vara bra för?? Ge mig ett seriöst svar.

Postad
Du losar ju? bättre att spela så du vinner? hEhEHEheheHE

Hmm nej? Har plussat sedan några månader tillbaka, och vad skulle jag vinna på att få in det som 20/80 underdog?

Postad
Du losar ju? bättre att spela så du vinner? hEhEHEheheHE

Sjukt störande att vi varit ALL IN på floppen och dom har ENBART haft färgdrag och dom har vunnit varje gång, så jävla sick!

.

Postad
Först påstår du om att det är standard att du förlorar som favorit. Sen säger du ändå att du vinner i längden om de synar. Hur ska du ha det?

Förlåt, mena självklart Standardavvikelse

Postad

läste den här dbn en gång förut och tyckte den sög eftersom du inte skriver annat än skit, men tänkte ge den en till chans. läser 3 inlägg och kan konstatera att inget har förändrats.

• Skapa nytt...