slowboy Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 F5F5 F5 F5 Min kväll är nog räddad..:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 vadå F5? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Förlåt var arg, video kanske kommer läser nog igenom dina tips senare när jag är glad igen om den dagen nånsin kommer! Vet faktiskt inte om du driver eller om du sitter uttråkad och "levlar" dig fram på forumet. Men det finns en minimal chans att du faktiskt är sådär pissed och deprimerad och snackar om hopp framför tåg osv. Och med det vill jag bara, för säkerhetskull, tipsa att ge fan i det här forumet eftersom 90 % är oseriösa i vad allt de skriver och just därför är det sorgligt ifall du faktiskt är så ledsen som du verkar vara. I så fall måste du söka hjälp och prata med nära och kära osv. No joke du kommer inte må bättre av pokern ever isåfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Vet faktiskt inte om du driver eller om du sitter uttråkad och "levlar" dig fram på forumet. Men det finns en minimal chans att du faktiskt är sådär pissed och deprimerad och snackar om hopp framför tåg osv. Och med det vill jag bara, för säkerhetskull, tipsa att ge fan i det här forumet eftersom 90 % är oseriösa i vad allt de skriver och just därför är det sorgligt ifall du faktiskt är så ledsen som du verkar vara. I så fall måste du söka hjälp och prata med nära och kära osv. No joke du kommer inte må bättre av pokern ever isåfall. Jag är seriös till 100% bara så du vet, och jag vet att dom flesta här är oseriösa, men jag har inget emot att kunna bjuda på mig själv.. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Min kväll är nog räddad..:D Same here! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Bjuda på dig själv? Dummaste på länge! Du gör dig själv till clown. Knappt kul om du driver från första början och är du seriös så är det bara sorgligt av två anledningar. 1. Du mår inte bra av poker och det leder till depression och självmordstankar. 2. Människorna du vänder dig till här är väldigt ofta dumma i huvudet och skiter fullständigt i hur du mår så länge dem själva får sig ett skratt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Bjuda på dig själv?2. Människorna du vänder dig till är väldigt ofta dumma i huvudet och skiter fullständigt i hur du mår så länge dem själva får sig ett skratt. Ja, alltså bjuder jag på mig själv? Och jag driver inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ferna, kolla lite lite tuff_fish-videos, finns inget som är mer avtiltande: http://www.youtube.com/watch?v=DVBlX9_xrOY Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ferna, kolla lite lite tuff_fish-videos, finns inget som är mer avtiltande: http://www.youtube.com/watch?v=DVBlX9_xrOY FYP om det är ok!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ferna, kolla lite lite tuff_fish-videos, finns inget som är mer avtiltande: http://www.youtube.com/watch?v=DVBlX9_xrOY Han får ju iaf händer, men spelar bort dom till andra en riktig fish, jag får ju inga händer.. sjuk otur hade han iaf med den där 99, han har sjukt otur ganska ofta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 vadå F5? prova att trycka på den tangenten som det står så på och se vad som händer och försök dra en slutsats Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 prova att trycka på den tangenten som det står så på och se vad som händer och försök dra en slutsats mhm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 JAG VILL SE Seinfeld MEN DET HAR INTE BÖRJAT ÄN!!!!!!!!!!! DAMP ORKAR INTE MED FITTSPELET LÄNGRE SKA TA EN PAUS PÅ ETT HALVÅR OCH GÅ PÅ SOCBIDRAG!!!! DET ÄR FAN LIVET! Ursäkta men...Du är så jävla skön när du tiltar Ferna! Hoppas dock att det vänder för dig, vill ju ha kvar dig här på forumet. Du bjuder verkligen på dig själv, vilket väldigt få gör. Keep it up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 14 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Ursäkta men...Du är så jävla skön när du tiltar Ferna! Hoppas dock att det vänder för dig, vill ju ha kvar dig här på forumet. Du bjuder verkligen på dig själv, vilket väldigt få gör. Keep it up! vändningen känns långt borta, synd inte jag kunde vara lika glad som dig över att jag tiltar.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Självmord är fegt (det snackas om mod men nej), det finns alltid en utväg och livet är långt. =) Inte för att jag tar ditt snack särskilt seriöst, glgl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2009 Sluta med dom negativa tankarna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Och snälla, SNÄLLA spela in en video.. skulle vara julafton! 18/5 är JULAFTON!!!! DU KAN SPELA IN EN FILM ISTÄLLET!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Bästa dagboken på länge Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 18/5 är JULAFTON!!!! DU KAN SPELA IN EN FILM ISTÄLLET!!!! Håller med Mega, en Jonkovideo där du visar upp ditt sprakande 18/5-lir 5-manna vore perfekt att somna in till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Håller med Mega, en Jonkovideo där du visar upp ditt sprakande 18/5-lir 5-manna vore perfekt att somna in till. Haha du grinar för att jag antagligen kissar ner dig hela vägen till banken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Haha du grinar för att jag antagligen kissar ner dig hela vägen till banken. Jo du går säkert som ett tåg genom nivåerna med den högsta winraten SVS skådat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hittapengarna Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 Jo du går säkert som ett tåg genom nivåerna med den högsta winraten SVS skådat. Nä det håller jag inte med om. Men dina pengar betalar hyran så vi tackar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Nä det håller jag inte med om. Men dina pengar betalar hyran så vi tackar! haha lol, verkar som att jonkodonko har guli. Har inte sett dig inne på svs på ett bra tag! Tog 3 k mot dig HU och efter det har jag inte sett till dig.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 hur mkt pluss i okt ferna? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts