Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 426
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kör lite snabbt. 4 spel ikväll.

Match 1.

Debrecen - Fiorentina 1.44 på Fiorentina a 500kr

Match 2.

Az - Arsenal 1.50 på Arsenal a 500kr

Match 3.

Liverpool - Lyon 3.50 på X a 500kr

Match 4.

Rangers - Unica något 1.83 a 600kr

Hinner inte motivera spelet nu men tror mest på krysset mellan Liverpool och Lyon, ett lag i kris mot ett lag i toppform, Liverpool saknar Torres och kör med ngog på top... som bäddat för 1-1 :-)

Postad

Match 1.

Match 2.

Match 3.

Match 4.

Hinner inte motivera spelet nu men tror mest på krysset mellan Liverpool och Lyon, ett lag i kris mot ett lag i toppform, Liverpool saknar Torres och kör med ngog på top... som bäddat för 1-1 :-)

Har svårt att se hur du finner övervärde i Fiorientinas och Arsenals odds i de här matcherna. Hur har du värderat deras chanser?

Postad

Match 1.

Match 2.

Match 3.

Match 4.

Lider med dig!

Postad
Lider med dig!

Haha ja jag är ju inte alls tiltad nu nej nej... Snacka om att bettinggudarna hatar mig mest av allt på denna jord just nu, känns inte ens lönt att redovisa skiten. Kör på imorgon igen, går det lite dåligt då stoppar vi spel Oktober ut och kör på nästa månad igen... :cry: Tycker att jag hade ganska bra magkänsla ändå, jävla Lyon...

Postad

Match 1.

Match 2.

Match 3.

Match 4.

Kan förklara hur jag tänkte i morgon när jag inte är tiltad som ett jävla djur!

Postad
CL är verkligen det svåraste man kan spela thoo.

Ja absolut. Men var ju inte bara så att resultaten gick skit utan det att vi förlorade pengarna i 91a och 93e ,minuten. Mer det som var "lite" irriterande

Postad

Det blev två spel ikväll.

Match 1.

Chelsea - Atletico 1.40 a 1200kr 4-0 :-)

Sen testade vi att livebetta lite under Real-matchen och tror det slutade på

-1200kr Även om det såg jävligt bra ut ett tag. Hade Real som segrare 1 minut innan 1-0 målet då kändes det som att de kanske skulle vända, men jag blev röda siffror tillslut.

backade ca -800kr

Men känns meningslöst att presentera spel i efterhand. Jobbade lite för mycket idag så han aldrig skriva något om Chelsea. Men lovar att återkomma med lite bättre analyserade bets till helgen (även om det känns dumt att lyssna på mig just nu)

Postad

God morgon folket. Fan vad stabilt det känns att vakna klockan 14 :oops: JAg har kollat igenom kvällens matcher lite snabbt och måste erkänna att det i princip inte finns något roligt alls ikväll, eller det gör det säkert men jag hittar det fan inte.

Enda matchen det kanske finns något värde i även om det är jävligt tveksamt är väl denna.

Sporting Gijon - Real Madrid 1.61 på Real men los blancos har inte direkt imponerat sen Ronaldo blev skadad, visst Sevilla och Milan är inte helt dåliga, eller jo Milan suger fan.... och Sporting har gått bra de två senaste så kanske inte är så roligt ändå, eller vad säger ni? Jag hittade i alla fall inte en enda match som går att lägga pengar på ikväll....

Har jag missat något? Har ni andra några guldkorn ikväll?

Postad
Sicken marknadsföring !

Haha ja han får marknadsföra sig hur mycket han vill! Vi har som sagt infört bettingstop månaden ut eftersom det gått så fruktansvärt dåligt. But we will be back. Är ju inge skoj att sitta här och försöka kunna något när allt bara går åt helvete, ja ni förstår säkert. Men som sagt, i November är vi tillbaka och förhoppningsvis kan det bli en vinnande månad :-)

Postad

Räknar denna "kalas"-månad som slut och det är dags att summera månaden och häva bettingstoppet inför helgens matcher! :-)

Som ni alla vet har det gått riktigt jävla trögt i Oktober och i princip alla spel vi lagt har gått åt helvete. Ibland känns det lite som med riggade kort när man lirar poker, det vill sig inte och man blir 1-outad mest varje match. Ungefär så har hela Oktober känts. Men nu är det bara att ta nya tag, nya mål och hoppas att vi slipper så många mål på övertid och skott i stolpen denna månad!

September:

Lagda spel 28

Vunna spel 18

Blir en vinstprocent på 64 om jag inte är helt ute och cyklar.

Och månaden slutar med gröna siffror

+3.146

Håller vi snittet på 64 och har lite mer marginalerna på vår sida hoppas jag att vi ska kunna plussa lite över 5000 i Oktober. Det får stå som månadens mål iaf. Över 60% i vinstprocent och över 5000 i inspelade pengar. Nu kör vi!

Det gick ju bra... Jag slutade logga lagda spel efter ett tag då suget helt försvann men klar är att det inte blev någon vinstprocent på 64 iaf :-(

Oktober slutar med röda siffror. Vi räddade upp det lite i slutet med lite livebetting men sånt känns ganska meningslöst att skriva i dagboken eftersom jag kan hitta på vad som helst och det inte går att redovisa spelen innan matchen. Månaden slutar iallafall -1566 vilket är något ohyggligt jävla dåligt med tanke på hur mycket vi bettat. Nu gissar jag bara men tror vi la ca 50 spel totalt i Oktober och max 10 av dem gick in. Hade vi inte hittat tokplusset på live-bettingen i slutet hade månaden slutat riktigt katastrofalt. Men som sagt man kan inte vinna jämnt.

Nu är det ny månad och nya tag.

September +3146kr

Oktober -1566kr

Total bankrulle: 21.580kr

Postad

Varför inte börja slänga ut lite tankar om nya spel redan nu? Finns en hel del intressant i helgen. Och dessa matcher kommer vi nog kolla igenom.

Arsenal - Tottenham X 4.00 gånger pengarna på krysset tycker jag ser lovande ut? Visst Arsenal har börjat få igång maskinen och är givetvis väldigt starka hemma men Tottenham har något på gång i år och vem vet kanske ligger tankarna på CL i veckan och jag tror mycket väl de kan sno med sig en pinne hem till White hart lane!

Bolton - Chealsea 2a 1.40. Chelsea krossade Bolton i cupen och jag ser verkligen ingenting som hindrar dem från att göra samma sak i ligan. Visst kanske man ska vänta och se vilket lag Chelsea stället upp med, med tanke på CL-spelet senare i veckan men tror aldrig Bolton kan rå på Chelsea som det ser ut nu!

Everton - Aston Villa 2a 2.87. Everton kommer från 3 raka förluster och trots att de knappt förlorat något hemma i år sätter jag ett varningens finger på Aston Villa som jag tycker växer med motståndet. Redan hyvlat av Liverpool (borta) och Chelsea (hemma) i år så varför inte smiska upp Everton i brygga i morgon?

Fulham - Liverpool X 3.40. Liverpool har 4 raka bortaförluster och även om det inte känns som ett säkert spel (hur många kryss gör det?) tycker jag 1.90 är för dåligt att lägga pengar på och jag hatar Liverpool mer än allt annat på jorden just nu. Seriöst tror jag verkligen Fulham kan kämpa till sig en pinne, Liverpool har en SUPERVIKTIG match i CL där de inte har råd att förlora och ligan är redan? körd + 4 raka bortaförluster, X låter inte så dumt i mina öron ändå!

Italien hoppar vi över. Och någon intressant match finns det väl i Spanien.

Morgondagens megasuperduper-spel måster bli denna

Xerez - Sevilla 1.61 på Sevilla. Xerez har ännu inte vunnit hemma i ligan och Sevilla ska bara MÖRDA nykomlingarna. Tycker jag känns som bästa spelet denna rundan?

Osasuna - Barcelona 1.40. Vad ska man säga Barcelona är Barcelona och även om de säkert vilar någon inför CL som blir viktigare än vad man först trott efter senaste förlusten mot ryssarna, så tror jag ändå att Barcelona vinner ganska lätt och kanske är man sugen på hcp-spelet -1.5 om det finns något bra odds på den.

Så går mina tankar inför morgondagen. Som vanligt inga spel lagda än då jag väntar på era åsikter och framförallt måste prata med min bättre hölft innan vi lägger något spel.

Så vad säger ni om detta? Dags att hitta plusset?

Postad
Varför inte börja slänga ut lite tankar om nya spel redan nu? Finns en hel del intressant i helgen. Och dessa matcher kommer vi nog kolla igenom.

Arsenal - Tottenham X 4.00 gånger pengarna på krysset tycker jag ser lovande ut? Visst Arsenal har börjat få igång maskinen och är givetvis väldigt starka hemma men Tottenham har något på gång i år och vem vet kanske ligger tankarna på CL i veckan och jag tror mycket väl de kan sno med sig en pinne hem till White hart lane!

Fel.

Bolton - Chealsea 2a 1.40. Chelsea krossade Bolton i cupen och jag ser verkligen ingenting som hindrar dem från att göra samma sak i ligan. Visst kanske man ska vänta och se vilket lag Chelsea stället upp med, med tanke på CL-spelet senare i veckan men tror aldrig Bolton kan rå på Chelsea som det ser ut nu!

Rätt men oddset är inte spelbart.

Everton - Aston Villa 2a 2.87. Everton kommer från 3 raka förluster och trots att de knappt förlorat något hemma i år sätter jag ett varningens finger på Aston Villa som jag tycker växer med motståndet. Redan hyvlat av Liverpool (borta) och Chelsea (hemma) i år så varför inte smiska upp Everton i brygga i morgon?

Rätt.

Fulham - Liverpool X 3.40. Liverpool har 4 raka bortaförluster och även om det inte känns som ett säkert spel (hur många kryss gör det?) tycker jag 1.90 är för dåligt att lägga pengar på och jag hatar Liverpool mer än allt annat på jorden just nu. Seriöst tror jag verkligen Fulham kan kämpa till sig en pinne, Liverpool har en SUPERVIKTIG match i CL där de inte har råd att förlora och ligan är redan? körd + 4 raka bortaförluster, X låter inte så dumt i mina öron ändå!

Fel.

.

Jag bettar emot, så blir någon av oss rik ivf =)

Postad
.

Jag bettar emot, så blir någon av oss rik ivf =)

Haha skönt att du rättar eller felar. Det gillar vi, bara att hoppas att du inte har rätt. Men det är alltid ganska lätt att såga ett kryss... och du får mer än gärna ge ett argument varför du inte gillar det och vilket spel du föredrar istället så skulle jag bli glad!