sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Kom igen. Jag har inte en chans att vinna utan denna dagbok. Come back! Haha ni är roliga ni! Nu är ju landslagsuppehållet avklara så nu kommer vi tillbaka med nya spännande spel. Målet nu får givetvis bli att vända den pissiga starten på Oktober och vi kör givetvis pang på en gång nu när det drar igång igen i morgon! Finns en hel del intressant och de jag tittar lite extra på för i morgon är dessa. Match 1. Aston Villa - Chelsea 4.50 på Aston Villa hemma kanske vore något? Visst Chelsea går som tåget men kanske kan bli omgångens chansning? Match 2. Everton - Wolverhampton 1.44 på Everton som verkligen har övertygat i säsongsinledning känns intressant. Match 3. Portsmouth - Tottenham 1.83 på Tottenham mot ett fullständigt värdelöst Pompey som knappast kommer klara av att sno poäng som det ser ut nu Match 4. Sunderland - Liverpool 2.10 på Liverpool borta känns verkligen som helgens kalasodds. Jag måste ha missat något eller är det bara jag som tycker att det är ett sjukligt överodds? Det är så bra att jag slänger in 1000kr redan nu eftersom det garanterat kommer att sjunka tills i morgon. Match 5. Genoa - Inter 2.25 på Inter kanske man ska titta på iaf? Jag är som sagt bettingfisk i Itailen men man blir alltid lite sugen att spela på Inter när de står i över 2 gånger pengarna? Match 6. D Coruna - Sevilla 2.10 på ett Sevilla som vunnit allt. Slog Real hemma senast och det känns som ett bra spel trots att Deppo är svåra hemma och även dem gått väldigt bra innan landslagsuppehållet. Match 7. Valencia - Barcelona 1.72 på Barca som förmodligen fortsätter att vinna, ser inte hur ett dåligt Valencia ska kunna stoppa Barcelona som de spelar/spelat hittills. Det är mina tankar inför morgondagen. Som sagt inga spel lagda än (bortsett från Liverpool borta, den måste ni spela) men dessa spel ska vi gå igenom lite mer i morgon sen får vi se vart pengarna åker in. Now i'am back folks och ni kommer inte få en lugn stund mer! Citera
Shahin86 Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Tror du är lite offside med liverpool, både gerrard o torres spelar inte där. Sen tycker jag verkligen inte everton har övertygat i säsongsinledningen, en 10e plats är inte smickrande, och dom spelar inte alls lika bra som förra året. Men, det kan väl komma lika gärna trots det här, tänkte bara påpeka eftersom du verkade ha missat liverpool iaf. Kommer bli spännande o se hur dom spelar med båda borta. Citera
sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Tror du är lite offside med liverpool, både gerrard o torres spelar inte där. Sen tycker jag verkligen inte everton har övertygat i säsongsinledningen, en 10e plats är inte smickrande, och dom spelar inte alls lika bra som förra året. Men, det kan väl komma lika gärna trots det här, tänkte bara påpeka eftersom du verkade ha missat liverpool iaf. Kommer bli spännande o se hur dom spelar med båda borta. Haha ja då är det inte riktigt samma sak direkt. Det är väl nackdelen med att gå in efter krogen och hitta spel i guess. Va ju smart nog att fråga om jag missat ngt iaf Nu har jag ju pengarna inne redan men tror nog att Liverpool ska kunna rå på Sundeland ändå även om 2.10 kanske inte känns som årets överodds längre. Tack för infon Shahin! Citera
sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Sen tycker jag verkligen inte everton har övertygat i säsongsinledningen, en 10e plats är inte smickrande, och dom spelar inte alls lika bra som förra året. Nej okej där e jag med dig. Men de har inte förlorat på de senaste 6 matcherna och har 5 segrar och en oavgjord så tycker 1.50 som de står i nu är klart spelvärt iaf! Citera
sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Haha ni är roliga ni! Nu är ju landslagsuppehållet avklara så nu kommer vi tillbaka med nya spännande spel. Målet nu får givetvis bli att vända den pissiga starten på Oktober och vi kör givetvis pang på en gång nu när det drar igång igen i morgon! Finns en hel del intressant och de jag tittar lite extra på för i morgon är dessa. Match 1. Aston Villa - Chelsea 4.50 på Aston Villa hemma kanske vore något? Visst Chelsea går som tåget men kanske kan bli omgångens chansning? Match 2. Everton - Wolverhampton 1.44 på Everton som verkligen har övertygat i säsongsinledning känns intressant. Match 3. Portsmouth - Tottenham 1.83 på Tottenham mot ett fullständigt värdelöst Pompey som knappast kommer klara av att sno poäng som det ser ut nu Match 4. Sunderland - Liverpool 2.10 på Liverpool borta känns verkligen som helgens kalasodds. Jag måste ha missat något eller är det bara jag som tycker att det är ett sjukligt överodds? Det är så bra att jag slänger in 1000kr redan nu eftersom det garanterat kommer att sjunka tills i morgon. Match 5. Genoa - Inter 2.25 på Inter kanske man ska titta på iaf? Jag är som sagt bettingfisk i Itailen men man blir alltid lite sugen att spela på Inter när de står i över 2 gånger pengarna? Match 6. D Coruna - Sevilla 2.10 på ett Sevilla som vunnit allt. Slog Real hemma senast och det känns som ett bra spel trots att Deppo är svåra hemma och även dem gått väldigt bra innan landslagsuppehållet. Match 7. Valencia - Barcelona 1.72 på Barca som förmodligen fortsätter att vinna, ser inte hur ett dåligt Valencia ska kunna stoppa Barcelona som de spelar/spelat hittills. Smaskade in 500kr på alla matcher utom Liverpoolmatchen som jag instingtivt slängde in en 1000kr på igår natt (kanske var dumt) men ser klart spelvärde i allt annat. Oddsen ändrades lite fick 1.90 på Tottenham borta, 1,50 på Everton hemma och 5.0 på Aston Villa mot Chelsea. NU vänder vi Oktober till plus kom igen då gud!! Hur ser det ut för er andra bettinghajar ikväll hittat ngt av intresse? Citera
JELLJUN Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Match 4. Sunderland - Liverpool 2.10 på Liverpool borta känns verkligen som helgens kalasodds. Jag måste ha missat något eller är det bara jag som tycker att det är ett sjukligt överodds? Det är så bra att jag slänger in 1000kr redan nu eftersom det garanterat kommer att sjunka tills i morgon. Sunderland gjorde en bra match mot UTD borta innan landslagsuppehållet. Som någn tidigare nämnt så har Liverpool Torres och Gerrard borta i dagens match sen har ju inte Pool haft någon fantasiskt säsongsinledning direkt.. Citera
el_kryddo Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Hur ser det ut för er andra bettinghajar ikväll hittat ngt av intresse? Jag är förvisso bettingfisk, och när jag tidigare postat här har jag jinxat mina tips, men försöker väl igen:lol: Kollar mycket på spanska ligan och har gått grymt bra där hittills i år. Har slängt in dessa tips idag: Xerez - Villareal 2 @ 2.00 Villareal har varit under isen hittills i år, men ska normalt va snudd på klasskillnad ändå då Xerez ser svaga ut. Tycker även att speluppehåll talar för laget med högre klass i truppen, tid att få ordning på sakerna. Espanyol - Teneriffa 1 @ 1.90 Känns som ett bra odds för etta, av vad jag sett so far och resultatmässigt. Valencia - Barcelona 2 @ 1.70 Valencia har varit rätt bleka och Barca...ja, Barca e Barca. Osasuna - Athletico Madrid 2 @ 2.50 Lite samma motivation som för Villareal. Athletico har ett fantastiskt lag offensivt sett och har dom fått ordning på nåt under speluppehållet känns 2.50 som ett gigantiskt överodds. Mallorca - Getafe 1 @ 2.15 Mallorca är underskattade tycker jag. De har haft bra resultat hemma på sistone samtidigt som Getafe varit svaga borta senaste matcherna. Tycker Getafe ser rätt bra ut i år men ettan har ett klart överodds imo. Imorrn har jag än så länge lagt en bet på Sevilla och en slant på Örebro mot BP till 2.90, ett helt sanslöst högt odds i mina ögon. Visst, allsvenskan är svårtippad men det tycker jag bara väger över för att tippa på laget med högst odds, och här håller jag tom ÖSK som favorit. Edit: Såg nu att de flesta matcherna var imorrn, spelar ju ingen roll iofs. Blev nog så i skallen på mig för att de tipsen la jag senare. Citera
Haslo Postad 17 Oktober , 2009 Rapport Postad 17 Oktober , 2009 JAg tror inte Liverpool vinner. Hade varit en tuff match för Liverpool även om Gerrard och Torres hade vart med. Nu ser jag Sunderland som favoriter. Jag sa det innan unitedmatchen oxå. Sunderland är bra i år.' Btw: Genoa-Inter hade jag avstått från spel på. Genoa spelar Italiens kanske mest underhållande fotboll och har ett riktigt bra lag. Dom slutade väl 5-6(?) förra året. Jag tror det är upplagt för kryss. Citera
sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 Match 4. Sunderland - Liverpool 2.10 på Liverpool borta känns verkligen som helgens kalasodds. Jag måste ha missat något eller är det bara jag som tycker att det är ett sjukligt överodds? Det är så bra att jag slänger in 1000kr redan nu eftersom det garanterat kommer att sjunka tills i morgon. Sunderland gjorde en bra match mot UTD borta innan landslagsuppehållet. Som någn tidigare nämnt så har Liverpool Torres och Gerrard borta i dagens match sen har ju inte Pool haft någon fantasiskt säsongsinledning direkt.. Nej och som det framgick klockan 4 inatt hade jag ingen koll på detta. Hade aldrig velat lägga pengar på ett Liverpool utan Gerrard och Torres! Kanske är en hint om att sluta betta efter krogen.. Citera
sankento Postad 17 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2009 JAg tror inte Liverpool vinner. Hade varit en tuff match för Liverpool även om Gerrard och Torres hade vart med. Nu ser jag Sunderland som favoriter. Jag sa det innan unitedmatchen oxå. Sunderland är bra i år.' Jo jag vet att du sa det och du hade så rätt. Och jag kan säga det igen, hade aldrig någonsin velat betta på dem om jag vetat att Torres och Gerrard varit borta! Btw: Genoa-Inter hade jag avstått från spel på. Genoa spelar Italiens kanske mest underhållande fotboll och har ett riktigt bra lag. Dom slutade väl 5-6(?) förra året. Jag tror det är upplagt för kryss. Ingen aning. Därför jag kallar mig bettingfisk i Italien för har verkligen ingen koll. Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Ska väl inte göra om misstaget att sätta mig och betta nu, men jag kan ju alltid summera kvällen. Vi hade 7 spel inne ikväll och efter många om och men blev det lite plus på kontot iallafall. Grämer mig dock fortfarande för idiotspelet med 1000kr på Liverpool men det är inte så mycket att göra något åt nu. Matcherna ikväll: 17/10/2009 11:05:36 Barcelona @ 1.72, 500,00 17/10/2009 11:05:23 Sevilla @ 2.10, 500,00 17/10/2009 11:05:10 Inter @ 2.25, 500,00 17/10/2009 11:04:57 Tottenham @ 1.90, 500,00 17/10/2009 11:04:48 Everton @ 1.50, 500,00 17/10/2009 11:04:39 Aston Villa @ 5.00, 500,00 :) 17/10/2009 02:37:55 Liverpool @ 2.10, 1000,00 Totalt 4000,00 4579,60 Kvällen slutar alltså med gröna siffror. Lagda spel 7 Vunna spel 3 +579kr Totalt i Oktober Lagda spel 13 Vunna spel 4 -2921kr Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Det blira bara ett spel ikväll Match 1. Xerez - Villareal 1.95 på Villareal a 600kr. Xerez ligger som ni säkert vet sist i ligan och har hittills inte gjort något mål. Villareal har underpresterat något fruktansvärt och har inte vunnit än i år, men nu kommer vändningen. Trots att Villareal inte presterat ett dugg so far känns detta som ett riktigt bra spel imo. Citera
el_kryddo Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 En fråga, vad tycker du om att ta en "säker" match och köra dubblar mot ett antal andra matcher? Antar att det är kasst då stora favoriter ändå faller ibland och då backar man rejält. Kunde iaf inte hålla mig och körde dubbel på nästan alla mina spanska tips med Real igår till 1.16, då den kändes som spik of the week, men det var säkert ett kasst spel även om den satt? Har även kört så förut när jag hittat en massa troliga kryssmatcher och vill få upp samtliga odds lite med en "säker" match. PS. Har lagt upp mitt sista tips här förövrigt, jinxad dagbok ju:lol: Slutar väl med att jag bommar 100% i matcherna jag tippade tidigare. Tur att man lastade rejält på under 2,5 i AIK-Gefle igår iaf. Citera
JohAAn1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 En fråga, vad tycker du om att ta en "säker" match och köra dubblar mot ett antal andra matcher? Tur att man lastade rejält på under 2,5 i AIK-Gefle igår iaf. Det är såhär man bustar rullar... Citera
el_kryddo Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Det är såhär man bustar rullar... Äh, sportsbetting-rullar är till för å gulas. Nä, men spelar bara för nöjes skull så skulle ändå inte göra så ont å busta det kontot. Givetvis onödigt att spela -EV och med för stor varians ändå iofs... Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Äh, sportsbetting-rullar är till för å gulas. Det är väl sant iofs Men jag gillar inte alls att köra massa dubblar med en "säker" match. Min erfarenhet säger mig att det är mer att förlora än att vinna på det sättet. Oftast om du tar t.ex real på 1.16 så höjer det inte oddset på din andra match speciellt mycket utan snarare så att du bara förlorar en massa när den "säkra" matchen skiter sig istället. Det är min erfarenhet iaf. Men skoj att det funkade igår! Citera
jacob1983 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Btw: Genoa-Inter hade jag avstått från spel på. Genoa spelar Italiens kanske mest underhållande fotboll och har ett riktigt bra lag. Dom slutade väl 5-6(?) förra året. Jag tror det är upplagt för kryss. Nu är ju matchen iförsig spelad.. men det är stor skillnad på Genoa denna säsong mot förra. De har tappat allt för viktiga spelare, visst har de fixat några nya, men inte i den klassen. Tror Genoa får vara glada om de hamnar inom 8-12 platserna Citera
jutteson Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Vad har ni för expertråd på Milan-Roma ikväll då? Intressant db btw Citera
Teh_MoUsE Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Snyggt att hitta Aston Villa! intresant med lite betting! Har lyckats pricka 7/7 rätt de senaste så stimmar sjukt bra. Ni får gärna kika in i min dagbok om ni behöver tips! lycka till! Citera
tototorsten Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Milan är ju verkligen kalkondåliga !!! så här måste det ju vara lite värde att spela mot. Igen!!! Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Vad har ni för expertråd på Milan-Roma ikväll då? Intressant db btw Haha jag skulle avstå spel i den matchen. Just som någon påpekar är ju Milan kalasdåliga, men Roma blandar ju och ger och tycker inte att de är speciellt bra de heller.. Milan hemma känns som att det kan sluta precis hur som helst. Men som sagt jag är inte så hemma på Italien men lite så går mina tankegångar iaf Hata Villareal btw? Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Snyggt att hitta Aston Villa! intresant med lite betting! Ja den var skön att hitta faktiskt. Men det är väl ungefär det enda som gått bra denna helgen. Snacka om att det går riktigt skit just nu... Har lyckats pricka 7/7 rätt de senaste så stimmar sjukt bra. Ni får gärna kika in i min dagbok om ni behöver tips! lycka till! Sweet. Det va så vi började förra månaden också. Jävligt skönt när det går bra direkt. Bra jobbat och tack för lyckoönskningarna! Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Milan är ju verkligen kalkondåliga !!! så här måste det ju vara lite värde att spela mot.Igen!!! Jo men Roma är väl inte helt suvärena nuför tiden heller? Och som sagt Milan hemmaplan... nja inget jag skulle vilja slänga pengar på direkt. But thats me Citera
sankento Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Dags att summera denna kväll då. Blev 100% torsk, tack Villafuckingreal, snacka om att de laget är inne i en djup kris... Match 1. Xerez - Villareal 1.95 på Villareal a 600kr 2-1 Kvällen: Lagda spel 1 Vunna spel 0 -600kr Totalt i oktober: Lagda spel 14 Vunna spel 4 -3521kr Citera
jutteson Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Postad 18 Oktober , 2009 Hata Villareal btw? Agree 100%! Citera
Recommended Posts