sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 AAAAAAH VAD fan har dom gjort?!?! Är det bara jag eller är inte den röda färgen på allt extremt jävla ful????? Fan fick panik när jag skulle logga in. Fan du som har ansvaret för designen på pokerfourm, gör om gör rätt! Nu börjar fotbollen. Håll en tumme Citera
Haslo Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Alltså jag e United fan och jag gillar inte alls oddset 1.95 på -1.5. Det oddset ska ligga på minst 2.5 imo. United får det tufft idag. Citera
JohAAn1 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Visst 3 mål är ganska mycket men min bättre hälft var 100% säker på att Barca vinner med 4-1 så varför inte. Då ska ni spela resultat 4-1. Gör man värderingen 100% blir det ju ett oändligt överodds... typ. Citera
sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Alltså jag e United fan och jag gillar inte alls oddset 1.95 på -1.5. Det oddset ska ligga på minst 2.5 imo. United får det tufft idag. Vad grundar du det på? Bara av ren nyfikenhet? Citera
sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Då ska ni spela resultat 4-1. Gör man värderingen 100% blir det ju ett oändligt överodds... typ. Haha det är jävligt sant. Trot han satsade sin flickvän faktiskt. Ja men å andra sidan hur många gånger har man inte varit 100% säker och ändå förlorat? Jag vet inte hur det e med dig men för mig händer det varje helg när jag e ute på krogen och raggar t.ex Citera
Bibben Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Spel i champions league under veckan=problem i ligaspelet i helgen Därmed inte sagt att jag inte har -1 på United =) Citera
Shahin86 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Tottenham spelade bedrövligt. Hur kan Crouch missa så mycket hehe. Citera
Haslo Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Alla unitedmatcher kan inte va en fest Sen e dom inne i en intensiv period. Sunderland är en svårare nöt i år än andra år efter en del bra värvningar. United har väl 8 raka vinster och jag har bara känslan av att 1-0/2-1 är ett gångbart resultat. Fast alltså -1.5 e ju inget dåligt tipp men tycker 1.95 va lite väl lågt bara för denna matchen. Edit: Jag hoppas givetvis att jag har fel och att United vinner med 7-0 Citera
sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Tottenham spelade bedrövligt. Hur kan Crouch missa så mycket hehe. MM riktigt jävla pinsamt. Den killen borde fan inte få vistas på en fotbollsplan alls... idiot Citera
sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Det börjar ju bra... men kul att kommentatorerna efter 13 minuter säger att Sunderland förmodligen kommer klara av att hålla nollan... vad fan grundar idioterna det uttalandet på? Bara för att de leder med 1-0 efter 7 minuter finns det väl inget i hela världen som talar för att de ska klara av att inte släppa in något mål?!?! Citera
sankento Postad 3 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Alla unitedmatcher kan inte va en fest Sen e dom inne i en intensiv period. Sunderland är en svårare nöt i år än andra år efter en del bra värvningar. United har väl 8 raka vinster och jag har bara känslan av att 1-0/2-1 är ett gångbart resultat. Fast alltså -1.5 e ju inget dåligt tipp men tycker 1.95 va lite väl lågt bara för denna matchen. Edit: Jag hoppas givetvis att jag har fel och att United vinner med 7-0 Då är vi två. Men får väl blir 7-1 nu då istället Citera
slowboy Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Då är vi två. Men får väl blir 7-1 nu då istället Jag vill verkligen att du vinner men Sunderland är mitt favoritlag i PL så hoppas dom håller Vore en sjuk skalp isåfall =) Citera
JohAAn1 Postad 3 Oktober , 2009 Rapport Postad 3 Oktober , 2009 Ja men å andra sidan hur många gånger har man inte varit 100% säker och ändå förlorat? Jag fattar inte hur du någonsin har kunnat gjort en värdering på 100%. Om man gör det är ju alla odds felsatta om de inte är 1,00. Du kanske tror att sportsbetting handlar om att tippa? Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Jag fattar inte hur du någonsin har kunnat gjort en värdering på 100%. Om man gör det är ju alla odds felsatta om de inte är 1,00. Du kanske tror att sportsbetting handlar om att tippa? Ursäkta men är du helt dum i huvudet? Förstår mig inte på vissa människor, att jag ens orkar svara på det du skriver känns ju som ett smärre mirakel.... Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Orkar inte summera kvällen nu men måste säga att det gick riktigt bra. United vann planenligt. Barca körde över stackars Almeria med 8-0 Bordeaux vann i Frankrike och återigen en 100%ig kväll känns bra det här, kul att September månad börjar så bra, verkligen skitskoj!... Citera
Shahin86 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Orkar inte summera kvällen nu men måste säga att det gick riktigt bra. United vann planenligt. Barca körde över stackars Almeria med 8-0 Bordeaux vann i Frankrike och återigen en 100%ig kväll känns bra det här, kul att September månad börjar så bra, verkligen skitskoj!... riktig motgång, fel på månad också (= Citera
JohAAn1 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Ursäkta men är du helt dum i huvudet? Förstår mig inte på vissa människor, att jag ens orkar svara på det du skriver känns ju som ett smärre mirakel.... Varför skulle jag vara dum i huvudet och vad är det du inte förstår? Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 riktig motgång, fel på månad också (= Haha ja ska sluta summera kvällarna klockan 03.30 efter krogen Men hoppas att alla förstod att det var Oktober jag menade! Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Nu har jag sakta vaknat till liv och tänkte summera gårdagen på riktigt. Det blev 4 spel igår. Match 1. Bolton - Tottenham 2.10 på Tottenham. Matchen slutade 2-2 Match 2. Manchester United - Sunderland 1.95 på -1.5/-2 på United. Matchen slutade 2-2 Match 3. Barcelona - Almeria 2.00 på -2.5 på Barcelona matchen slutade 1-0 Match 4. En trippel med United Bordeaux Barcelona till 2.59 United kryssa och Bordeaux åkte på säsongens första förlust bara för att strö mer salt i såren... riktigt bra kväll igår. Lagda spel 4 Vunna spel 0 -3.500kr Totalt i Oktober Lagda spel 4 Vunna spel 0 -3.500kr Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Tog en snabb swoop över kvällens matcher och kanske går det att hitta något skoj. vad säger ni om Everton - Stoke 1.57 på Everton? Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia. Sevilla - Real Madrig 2.20 på Real Madrid Palermo - Juventus 2.10 på Juventus (är som vanligt bettingfisk i Italien och Palerma är väl aldrig lätta hemma kanske?) Så går tankarna inför kvällen. Återkommer när jag pratat ihop mig med min bättre hälft! Tankar/Ideér? Citera
Tonken10 Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Real Madrid saknar Ronaldo ikväll pga skada, och Sevilla brukar vara rätt starka hemma om jag inte har helt fel:) Citera
sankento Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Real Madrid saknar Ronaldo ikväll pga skada, och Sevilla brukar vara rätt starka hemma om jag inte har helt fel:) Ja absolut. Det är förmodligen det enda lag som kan skaka Real och Barcelona på hemmaplan i år. Visste inte att Ronaldo va skadad men det hade min polare koll på så vi hoppade den matchen. Blev bara två matcher ikväll. Match 1. Everton - Stoke 1.57 på Everton a 500kr Match 2. Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia a 500kr Sen avvaktar vi med Real-matchen, tänkte eventuellt live-betta på den beroende på hur de klarar sig utan Ronaldo. Så ser kvällen ut. Hoppas att det kan bli lite grönt ikväll iaf! Citera
sankento Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Det blir en ganska lättsummerad morgondag. Två matcher och en seger = pengarna tillbaka. Såhär såg det ut! Match 1. Everton - Stoke 1.57 på Everton matchen slutade 1-1 Match 2. Racing Santander - Valencia 2.00 på Valencia som vann med 1-0 Lagda spel 2 Vunna spel 1 +0kr Totalt i Oktober Lagda spel 6 Vunna spel 1 -3.500kr Det känns lite som att vi kommer ta en paus nu när det är fucking jävla landslagsuppehåll, HATA? SÅ fruktansvärt, otroligt tråkigt med landslags-fotboll om jag ska vara ärlig. Iaf när det bara är kval. Eller visst Danmark - Sverige blir något att sätta tänderna i men annars är det enda som händer att uppehållet förstör alla annan rolig fotboll. Jag bettar nästan aldrig på landskamper heller så kommer nog inte bli några spel på ett tag, är jag rädd. Men kanske är bra med tanke på hur Oktober börjat Citera
el_kryddo Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Går säkert att hitta nåt intressant i landskamperna, Slovakien-Slovenien, Finland-Wales och Belgien-Turkiet med bet365s odds tyckte jag såg intressanta ut vid en första blick. Man måste ju spela sin rush som Doyle sa och jag är glödhet för tillfället:lol: Satte Sevilla, Hammarby, Helsingborg och Chelsea igår på singlar, missade bara Elfsborg. /end of unhidden brag Citera
Nr1 Postad 14 Oktober , 2009 Rapport Postad 14 Oktober , 2009 Kom igen. Jag har inte en chans att vinna utan denna dagbok. Come back! Citera
Recommended Posts