JagGårGul Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Nån som vet vad som händer ? Kan inte logga in, error code säger den. Kundservice svarar inte i telefonen ?!? Citera
jutteson Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Har du fortfarande problem?? Jag kan iaf logga in... Citera
jimmie86 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Kan inte heller logga in=/ Kan inte logga in och samma, error code säger den. Orkar inte ringa kundservice men dom hade antagligen inte heller svarat. Citera
JagGårGul Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 Kan fortfarande inte logga in. 1 vecka på svs o redan ska man bli missnöjd. Dåligt värre att inte ha koll på sånt här Över 150 läsningar, ingen mer som har problem? Provat att maila nu men det svaret lär väl dyka upp vid lunchtid imorrn! Citera
ypsil0n Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Kan fortfarande inte logga in. 1 vecka på svs o redan ska man bli missnöjd. Dåligt värre att inte ha koll på sånt här Över 150 läsningar, ingen mer som har problem? Provat att maila nu men det svaret lär väl dyka upp vid lunchtid imorrn! Var inte så säker på det. Svs mailsupport är ett skämt. Skicka ett mail 24/7 om en så enkel grej som att ta bort min avatar som inte försvann när den skulle. Inget svar på 3 veckor så skickade ett nytt mail. Samma resultat. Fortfarande inte fått något svar så jag ringde istället. Tog 2 min kötid inräknad. Citera
brainslicer Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Inga problem här inte.. Citera
jm_j Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Fungerar bra här med. Iaf med inloggning och komma in i spelen... Citera
JagGårGul Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 LOL, fick svar tidigare av svs att jag låst mitt konto pga. för många felinloggar. Men va faan, säg nåt om det då så man vet? Aja, upplåst igen, kvällssessionen slutar 1600+ vilket ger ett dags minus på 400sek, Omha är djävulens spel, måste hålla mig till Hold em. Citera
Recommended Posts