Starfitter Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Vaknade nyss galet seg och la mig framför teven och glodde på lite poker after dark där durr vad med. Har aldrig orkat läsa något han postat på 2p2 eller railat honom men hur bra är han egentligen? Har för mig jag lästa i någon pokertidning där han sa något i stil med att vi inte vet hur optimalt spel ser ut men att han spelar så co-optimalt han kan. Jag som hade fått för mig han var så explo som det bara går? Sen när jag låg där i soffan och kollade spottade han ut sig att det finns tillfällen (antar det inte var typ satteliter eller DoNs han snackade om) där det inte är fel vika KK pre..... Hur bra är killen egentligen? Bäst som de flesta verkar tycka eller bara bra och riktigt jävla rungood for life? (bakfull så ursäktar formuleringar/stavfel) Citera
BERTlL Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Antar att det är svårt för oss att sitta och bedöma hur bra någon på toppen är. Jag tror dock durrrr är den absolut bästa NLHE spelaren just nu, rungood for life eller inte. Något jag dock fascineras över är oviljan att någonsin folda, tror aldrig jag sett/hört etc durrrr folda en stor hand? Samma sak pre, har han börjat investera i potten verkar han nästan comittad. Känns inte alltid optimalt, fast antar att han väljer att överskatta sin edge inklusive potodds för att slippa folda Hursom är han ju dessutom den absolut mest underhållande spelaren som finns att titta på, framförallt live men även på online. Citera
Ferna Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Han är gryyym! Btw hörde du vad Doyle Brunson sa i "directors cut" av veckans avsnitt? Jag tar det på svenska för det är lättare, han sa såhär iaf: - "Dagens unga internetspelare, dom pratar bara en massa matematik som jag inte begriper mig på ett dugg, dom verkar ha klurat ut matematiken i alla situationer och spel dom gör så jag antar att dom har en fördel mot mig där Men jag spelar bara på känsla!" Det lät så skönt när han sa det på engelska och han flinade med sitt härliga flin, trodde dock han förstod sig på den matematiska aspekten av poker mer än så iaf, men där ser man:-P Citera
Rosco Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 ´Han är ju totalt orädd och har en sjukligt bra timing. Nästan kusligt hur bra han läser varje hand. Vann Doyle sista episoden? Citera
Ferna Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 ´Han är ju totalt orädd och har en sjukligt bra timing.Nästan kusligt hur bra han läser varje hand. Vann Doyle sista episoden? Nej Brian Townsend gjorde! Citera
BillyInTheLobby Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Han är väl inte riktigt lika bra som Heltok men skaplig iaf. Citera
Supertequila Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Jag såg Durrrr vika triss en gång. Citera
RobertL Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Jag såg Durrrr vika triss en gång. På en hel färgad bräda lr? Citera
w00d Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Jag såg Durrrr vika triss en gång. Jag såg han vika en sån där papperssmälla som alla coola barnen hade när jag var liten. Citera
jello Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 bra och riktigt jävla rungood for life . Citera
Riggdevil Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 I see that you are writing about me, thats nice Citera
DrRoland Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Täcker den där listan resultaten för andra spel än holdem också? Citera
w00d Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Täcker den där listan resultaten för andra spel än holdem också? http://www.highstakesdb.com/forum/results.aspx?From=2009-01-01&To=2009-09-04&Site=Select%20site&GameType=0 (ja) Citera
lindl Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Full Flush är inte lika imponerad. Lyssna på de 2 översta länkarna, riktigt underhållande faktiskt. (Han tycker Blom90 är bäst efter honom själv). http://www.thepokershowlive.com/listenagain.htm Citera
cG_ Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Något jag dock fascineras över är oviljan att någonsin folda, tror aldrig jag sett/hört etc durrrr folda en stor hand? Samma sak pre, har han börjat investera i potten verkar han nästan comittad. Känns inte alltid optimalt, fast antar att han väljer att överskatta sin edge inklusive potodds för att slippa folda då kan du omöjligt ha sett PA vs Durr HU i aussie millions.... Citera
jimmie86 Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Vem är denna Full flush egentligen? Citera
sexyterran Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 ÅH GUD BANNA ALLA DESSA TRÅDAR JAG FÅR ONT I HUVETttttttttt Citera
rai Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Säger som vår gamla hockeytränare sa när vi mötte ett bra lag. "De blir vad man gör dem till",, Citera
KallOödmjukDiva Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Vem är denna Full flush egentligen?Var en fin artikel i bluffmagazine i Juni. Citera
jimmie86 Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Lyssnade på vad han hade att säga och att många andra trådar typ på 2+2 rackade ner på honom efter hans uttalande. Rätt sick att kunna klanka som han gör på andra topspelare Citera
pablosebbe Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Haha full flush är ju helt klockren iaf! Lite underligt hur han rankar Blom så högt... Citera
Emilio Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Ni är ju lite smått retarderade om ni tror att full flush säger saker som han verkligen tycker. Han är ju bara ute efter att snacka lite skit och röra om i grytan liksom. Ni tar folks uttalanden på alldeles för stort allvar. Citera
w00d Postad 6 September , 2009 Rapport Postad 6 September , 2009 Ni är ju lite smått retarderade om ni tror att full flush säger saker som han verkligen tycker. Han är ju bara ute efter att snacka lite skit och röra om i grytan liksom. Ni tar folks uttalanden på alldeles för stort allvar. Han lär ju vara den största nörden av dom alla som spelar ett skådespel för att tilta alla :] Citera
Recommended Posts