SunTzu Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Kör en förmiddagssession och hoppas på klonk. Citera
Mr.Lajban Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Bump Hur går liret? Gjorde månadens skönaste bluff mot dig häromdagen och hade hoppats att se den här . Fick dig att folda en färg vill jag tro. Brädan parade sig på river och jag tiltbluffhöjde eftersom jag visste att jag var slagen av din färg. Du kanske i o f s också var ute på bluffarstråét? Bäst av allt var att jag i handen efter träffar kåk på riktigt och självklart snor ett inköp från en annan lirare . Citera
ROFVAREN Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Postad 15 Oktober , 2009 Såhär bra spelar SUNTZU! *applåder* Länk bottagen //Crappy Citera
SunTzu Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Tjo! Blivit lite underligt spel den här månaden. Satte mål men kom efter ett par dar på att jag både skulle vara borta för mycket under månaden för att kunna få in många timmar, och att jag inte hade så mycket sug, så jag bestämde mig för att ta en chill-månad... sen rushade jag upp 3k på typ 4 dar, lirade en del till, och tappade lusten igen Så det har inte blivit mycket spel den här månaden, ska försöka dra igen nu i veckan igen och få in en bunt händer sista biten av månaden. Åkte på en tempban från PF ett tag där också, för en lite opassande replik till LappRoffe i en av hans trolltrådar, så passade på att ta lite semester samtidigt Skönt att se att jag är så viktig för Bårny och Rövaren att dom gör en film om mig, alltid något. Citera
Starfitter Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 gogogogogogo! Stabilt plussande vore fint läsa om istället för min svängiga vardag! Citera
Slasktratt Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 gogogogogogo! Stabilt plussande vore fint läsa om istället för min svängiga vardag! Vilken fin människa du är. Det är ju när man själv har det jobbigt som man vill se andra i ännu värre misär. Citera
Starfitter Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 Vilken fin människa du är. Det är ju när man själv har det jobbigt som man vill se andra i ännu värre misär. Ne men på riktigt ser jag gärna att han plussar RAKT ut på svs sålänge det inte är typ över 5/10. Skulle bara ge hopp! Citera
Recommended Posts