Gå till innehåll

Partyjackattacken


Partyjack

Recommended Posts

Tjena partajan!

 

Ser att det går bra! Kul!

Tänkte bara kika hur du gör med din rulle/ekonomi/poker/bankkonto.

Sitter själv och funderar på hur man ska fördela ut de på bästa sätt och det är därför jag frågar.

 

Har du mer än 10-15 inköp inne på rullen eller tar du ut efter en viss gräns? Och är det personbankkontot som gäller då?

 

Ha de bra!

 

P.s Äter du upp all fisk nu när jag bytt site själv :D?

 

Precis som Cobb skriver så är det väldigt beroende på vad man själv känner för.

 

Personligen skulle jag vilja veta vad det fyller för funktion?

Vad skulle det spela för roll om jag har alla 100 inköp på samma ställe eller 10 på sidan och 90 på banken osv?

 

Men jo jag har en del av rullen på ett olåst sparkonto och en del av rullen på spelkontot på svs.. Vore som sagt kul att veta varför du undrar?

 

Fin start på månaden för övrigt PJ!

 

Ty Cobbalicious!

 

Kände att spelsuget inte var större än tröttheten denna gång.. Så blir lite allmänt slösurfande medan jag kikar på diverse teveserier jag sett hundra ggr förr typ.

 

Såg att försnacket börjar kl 20 så jag får överleva en timmes tristess till. :)

 

Så håller alla ett par tummar på At Madrid ikväll för att krydda min månadsstart lite till! :)

 

Och kanske framförallt för att Chelsea inte ska bli för styva i korken.

Får se om jag kan hitta lite spel imorgon kväll efter jobbet, annars lutar det åt Torsdag morgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jonko du måste ju helt seriöst ha ställt 10-20 sånna här frågor förut i andra trådar/till andra spelare.

 

Du har inte funderat att det beror helt på din livssituation och att du lättast lär kunna klura ut det själv?

 

Fin start på månaden för övrigt PJ!

 

Nötskalle jag frågar antagligen honom för att jag är nyfiken på hur Han gör för att ha något att bolla med. Om du stör dig på det så ska du inte vara på ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O jävlar vad så många som du förstör det här forumet.

Nej jag är inte allvarlig och fan vad fint det skulle vara ifall folk som du kunde chilla ner rejält på prestige nivån och sluta ta allting så sjukt seriöst.

 

Han ställer en fråga? Tycker inte han förstör jättemycket faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäävfla liv det blev. :)

 

Är din tjej snygg?

 

Antar att du frågar mig och isf ja det är hon.

Är du snygg?

 

Fotbollen ser lovande ut, riktigt roligt att jag drog ett sms till Joggy (som spelat minispelet på chelsea) att Agüero skulle avgöra i samma ögonblick som han kom in. Nu är det förvisso 18 tunga minuter kvar.

Med Anelka och Deco på plan har jag ju svårt att se att Chelsea inte ska kunna fixa en poäng till slut.

 

Grejen är ju den att Atletico är långt från något brödgäng, dessutom på hemmaplan och absolut sista chansen i CL med en ny tränare. Kändes som att det var lite mättnadsvarning på Chelski också.

 

Blir en spännande kvart på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

O jävlar vad så många som du förstör det här forumet.

Nej jag är inte allvarlig och fan vad fint det skulle vara ifall folk som du kunde chilla ner rejält på prestige nivån och sluta ta allting så sjukt seriöst.

 

 

Bah , nu försöker du skylla ifrån dig här haha. Du menar nog verkligen att du krossar men blir nu förbannad för att någon ifrågasätter detta och ska då komma med massa bull.

 

Och nej , jag ser ingen mening med att mäta kuk och tänka prestige på PF då jag har lite självinsikt och vet exakt hur medioker jag är på detta spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt sliten nu efter en 8timmars på konsum, knackig sömn inatt också.. Blev sen resa ut till föräldrarna där vi intog middag med lite kaffe osv på det, så är lagom mosig nu efter en lång dag.

 

Spontant känns det som att kvällen spenderas på först Assyriska-DIF och sen någon CL-match via nätet då jag inte har viasat-paketet.

Assyriska har btw börjat riktigt bra mot DIF efter 3 min.

 

Kommer bli roligt att se detta.. Grind igen imorgon bitti skulle ja tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, ja jag brukade kolla där också men blev rätt trött på att det laggade för mkt.

 

Får väl bli att köpa hem sportpaketet på tv:en, tjejen valde ju nöjespaketet när vi flytta in rätt stor miss :)

 

Väldigt stor miss imo.. :D

 

Jo det finns ju typ 4 länkar/match på den där siten, 2st går det att få bild på oftast varav en oftast laggar sönder totalt och en är med arabiska kommentatorer typ.. Så det är ju sällan superkvalité om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...