Gå till innehåll

MikeTime & Friends diskuterar droger


GG

Recommended Posts

  • Svars 233
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena vänner, Miketime bad mig starta denna. Han var alldeles för hög för att starta den själv men tyckte det skulle vara ett roligt projekt - så fråga på!

 

Nu har jag iofs redan en gammal well. (Tror den är låst dock) Men visst, bara för att det är du Gretko så får den vara kvar.

 

Kör en första då.

 

Mike, vill du ha den här brunnen, eller ska jag radera tråden?

 

Nja, låt den vara öppen. Kan vara skoj att ha något att göra imorgon bitti när jag kommer till jobbet. Dessutom är jag så sjukt ointressant så den självdör snart.

 

Har du nånsin haft ett finger i analen? Och i så fall, VEMS?!

 

Herregud, hur ska jag komma ihåg allas fingrar?? Jag är ju nästan dubbelt så gammal som dig och har varit med om det mesta.

Enklare frågor tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på din avatar

 

Hur många kvinnor har du belägrat?

Hur många kvinnor har du belägrat samtidigt?

Hur många kvinnor på en kväll?

 

Om du får lägga till Valtererik i hans fråga, förändrar det svaret?

 

Alltså, min avatar är ju Skanke ffs. :-D

 

1) Oj, vet inte. Mer än 30, mindre än 50.

2) 2 (ljuva ungdom)

3) 2

4) Näe, vill behålla min bild av den straighta, oskuldsfulla Erikvalter intakt.

 

Btw - förvänta er inga svar förräns imorgon bitti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick inbjudan till en turre i somras. Varför fick jag ingen påminnelse? (:oops: )

 

Hur slutade turren?

 

Är Svepof ett misslyckande? Varför?

 

Tror du på ett onlineförbund?

 

Kommer onlinepoker att dö? Varför?

 

Tycker du det är ok att betrakta kvinnor som sexobjekt? Motivera.

 

Vilket land vill du helst leva i (100%), bortsett från familjeband etc?

 

Vad är det roligaste du gjort, någonsin?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker du om Death Magnetic? Top 3 bästa låtarna på Death Magnetic?

Har du varit på någon metallica-konsert i år gretko?

 

Hej jag gör en gästföreläsning i min kompis brunn då!

 

Jag älskar Death magnetic, riktigt jävla vass skiva - definitivt det bästa de gjort sedan -91 iaf.

 

Utan inbördes ordning; That was just your life, All nightmare long och The judas kiss

 

Jodå, har klämt in två stycken spelningar i år och hoppas på ett par till i NY! Ena spelningen var ersättningsspelningen i Globen i maj och andra var Sonisphere Barcelona. Båda riktigt bra, publiken röjde mer i Barcelona men upplevelsen var nog fetare i Globen. Dessutom gav Lars mig en badboll på Globen-konserten, hihi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick inbjudan till en turre i somras. Varför fick jag ingen påminnelse? (:oops: )

 

Haha, kan ju inte påminna varenda jäkel! Finns fler chanser att dyka upp och skinna oss lantisar. Turren nu i september är fullsatt men det blir en till senvintern igen. Välkommen!

 

Hur slutade turren?

 

Efter en långdragen HU mellan PF:s Ängeln17 och klubbens Cosmin vann slutligen Cosmin. 10K till vinnaren btw. Turren slutade 5:30.

 

Är Svepof ett misslyckande? Varför?

 

Intentionerna från grundarna var säkerligen goda men personligen anser jag att förbundet som sådant hittills varit lite av ett misslyckande, ja.

Jag var ju en av deltagarna i uppropet "Pokerförbundets framtid" som var med och tog fram den nuvarande styrelsekonstellationen så min förhoppning är att Svepof i sin nuvarande skepnad skärper till sig och gör lite nytta.

 

Tror du på ett onlineförbund?

 

Kan mycket väl vara en bra idé. Tyvärr vet jag av erfarenhet att nätspelare inte tillhör den mest planerande delen av befolkningen och de flesta saknar dessutom framförhållning.

Tror på grund av detta att intresset kommer vara svalt.

 

Kommer onlinepoker att dö? Varför?

 

Nej, inte i den bemärkelsen att spelet i sig försvinner. Däremot tror jag att lönsamheten för de, i dagsläget, vinnande spelarna drastiskt kommer minska inom c:a 4-6 år.

 

Tycker du det är ok att betrakta kvinnor som sexobjekt? Motivera.

 

Sjukt svår fråga. Eftersom de flesta (straighta) män betraktar och bedömer kvinnor utifrån deras utseende är det något som är oundvikligt imo. Det är inget fel i sig egentligen. Däremot är det fel att behandla kvinnor som sexobjekt i sociala sammanhang.

 

Vilket land vill du helst leva i (100%), bortsett från familjeband etc?

 

Är nog ganska nöjd med mitt Sverige. Om jag av någon anledning någon gång skulle vara tvungen att flytta tror jag Nordnorge skulle passa mig rätt bra.

Mitt utopia är svinkallt med mycket snö på vintern. Goda jaktmöjligheter och fina fiskevatten samt vackert men inte hett på sommaren...

 

Vad är det roligaste du gjort, någonsin?

 

Tja, backpackerresan till Thailand för ungefär åtta år sedan ligger högt på den listan. Även husköpet för tio år sen var en höjdare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken är den senaste boken du läst?

 

Vad är din största turneringsvinst?

 

Vilken är den bästa filmen du sett?

 

Vilket politiskt parti står du bakom?

 

Vilket är det värsta lagbrottet du begått?

 

Tror du på utomjordingar?

 

Vad är det dyraste du supit bort?

 

Du föds om och har nedan två alternativ vad skulle du välja att födas om till (du måste göra ett val):

1.) Ett utedass.

2.) En disktrasa.

 

Vilken är din favorithand i NLH?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur slutade turren?

 

Efter en långdragen HU mellan PF:s Ängeln17 och klubbens Cosmin vann slutligen Cosmin. 10K till vinnaren btw. Turren slutade 5:30.

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Jag är äldre än dig och har bättre minne :lol: :lol: :lol:

 

FB var långdraget men HU avgjorde vi på 3 händer. Snabbt smärtfritt och oerhört trötta. Kanske beroende på att jag fick ett telefonsamtal om du minns ;-).

 

Sorry för OT.

 

Edit: Kör väl en fråga.

 

Den 12 vill du utnyttja JMs sovplats eller ska det va bekvämare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken är den senaste boken du läst?

 

Marklunds "En plats i solen" är den jag senast läste. Just nu håller jag på med en Connelly-deckare. Läser i snitt en bok/vecka.

 

Vad är din största turneringsvinst?

 

Live c:a 6K. (Vann en turre med 59 deltagare, synd att inköpet var så löjligt lågt). Online mellan 10-13K. Svenska kronor obv :oops: .

 

Vilken är den bästa filmen du sett?

 

Vet inte.

 

Vilket politiskt parti står du bakom?

 

Har varit sosse sen barnsben. Bytte dock i senaste valet till annat alternativ men kommer troligtvis att byta tillbaka igen...

 

Vilket är det värsta lagbrottet du begått?

 

Pick one:

*Kört 160 km/h för fort på 70-väg

*Kört rattfull en gång (dock under förmildrande omständigheter)

*Hängde med ett gäng i högstadiet där vi utmanande varandra på avancerade snatterier. Lyckades å med mig en bergsprängare värd 3K ut en gång...

 

Tror du på utomjordingar?

 

Tror att vi inte är ensamma i hela universum. Borde t.o.m finnas någon form av intelligent liv därute.

 

Vad är det dyraste du supit bort?

 

Har rätt bra koll när jag är packad så har väl inte supit bort någon dyrare pryl direkt. Studentringen försvann en gång, var väl det dyraste...

 

Du föds om och har nedan två alternativ vad skulle du välja att födas om till (du måste göra ett val):

1.) Ett utedass.

2.) En disktrasa.

 

Obv no 1. Lite bondromantik och nostalgi. Har faktiskt byggt ett lite lyxigare utedass på gården som används i samband med fester och pokerkvällar.

 

Vilken är din favorithand i NLH?

 

Förutom AA, KK och AKs som ju är uppenbara så är jag svag för 65s och JTs

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Jag är äldre än dig och har bättre minne :lol: :lol: :lol:

 

FB var långdraget men HU avgjorde vi på 3 händer. Snabbt smärtfritt och oerhört trötta. Kanske beroende på att jag fick ett telefonsamtal om du minns ;-).

 

Sorry för OT.

 

Edit: Kör väl en fråga.

 

Den 12 vill du utnyttja JMs sovplats eller ska det va bekvämare?

 

Tja, om både jag och TF får plats så är det ju uppskattat förstås. OBS: Varsin sängplats isf tack... ;-) Iofs duger random soffa också. Beroende på graden av berusning kan t.o.m en diskbänk räcka...

 

När upptäckte du pokern och hur? =)

 

För c:a 4 år sen. Vi var ett gäng jobbarkompisar som träffades ibland och lirade för skojs skull. Sen har det bara fortsatt. Kommer dock aldrig bli förmögen på det utan ser det mest som en hobby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förklara de förmildrande omständigheterna.

 

Min dåvarande flickvän råkade ut för en allvarlig olycka så jag körde henne i ilfart till närmsta sjukhus istället för att invänta ambulansen. Polisen som kom till sjukhuset frågade om jag kört henne dit och jag erkände direkt. Dom struntade i att låta mig blåsa och nämnde aldrig i rapporten att jag kört rattfull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kommer det sig att du känner ett ständigt behov av att kommentera i trådar som berör dagsaktuella heta potatisar och politik trots att du uppenbarligen saknar all förmåga till analys, logisk slutledning och kritiskt tänkande?

 

För att det behövs lite inlägg från individer som inte tror att de är störst, bäst och vackrast och som inte lider av självcentrering och narcissism för att väga upp trådarna lite.

 

Jag skulle i och för sig kunna posta länkar till diverse intellektuella skrifter och använda mig av ord som bara 4% av sveriges befolkning förstår innebörden av, men tycker att man gott kan argumentera på vanlig svenska. Det är ju liksom inte Mensas privata forum det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...