Starfitter Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 alla bara plussar och plussar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 backade 6k på 30min innan och borde nu få skämmas över min monstertilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 krävs en del för å lyckas backa 6k på 2/4 på 30 min, wd HH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 3 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 avrundar för övrigt min pokerdag nu, målet uppnått då jag spelat 2242 händer en mycket swingig dag där jag fick smaka på det mesta men fick även vara på en del rätt sidor i setups så ska inte klaga, kalaset slutade på +1995 vilket jag är mycket nöjd med! en hand där jag känner mig lite lost i, all hjälp uppskattas SB är en riktigt spewig grinder som spelar 26/18 2.9 med en 3 bet på 4.7, SB donk% på flop är 7 över 4000 händer sample. MP är en fisk som spelar 47/29 2.9 med en 3 bet på 2.8%, har för få händer på honom för att få mer info Party Poker No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Party-Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG ($115.69) MP ($407.24) Hero (Button) ($786) SB ($660.96) BB ($176.06) Preflop: Hero is Button with 8:club:, J:club: UTG calls $4, MP bets $16, Hero calls $16, SB calls $14, 2 folds Flop: ($56) A:club:, J:heart:, 4:club: (3 players) SB bets $42, MP raises $108, Hero ??, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 been there done that, ty för tipset om millionaire tycoon kommer inte orka grinda utan sitta å spela det hela tiden nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 skeppa eller folda tycker jag, tror dock fisken har fått napp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 kapten säger: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2010 Vet inte om jag tänker fel här men jag foldar. Du har investerat 16 kr preflop , om du ska skeppa..gör du det med set , 2 par eller liknande här också? Iofs gör du det med tanke på stackdjupen men som sagt för lite inne i potten för att jag ska pusha. Tror inte det finns FE på fi heller liksom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 foldade var det jag gjorde också, blev bara lite eftertänksam nu i efterhand. SB visa upp AQ och MP hade AK men generellt sätt så är väl en fold att förespråka, tacksam för svaren rivde nyss av dagens första session på 900 händer, inga större händelser som inträffade men fick in en AA vs KK på Q hög bräda för 200bb som gjorde att sessionen slutade på dryga +1700 kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 rätt std imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Idag var dagen då svs bestämde sig för att leka robin hood. Har fan aldrig så många runner runner och en och två outare som idag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 får ta och hålla med, vann alla mina "flips" där jag var slight dog och förlorade alla där fi var slight dog. Utöver det så hittades det fina outs mot en och man fick förmodligen sätta nån fuling här och där själv. Bokar av vad jag tror blir dagens pass, 4h, 450kr upp plus 50kr för nån undersökning jag gjorde under grinden så 500;- prick lander det på, DET ER FOR VILDT! att notera är ultradroppen jag fixade mitt i passet som resulterade i ett 1000bb drop på runt 10min som sedan tog 2½ timme att jobba tillbaka. Har nu under kvällskvisten käkat frukost, stekt potatis med lök, bacon, ägg och stekta tomater med chili. Tagit mig ett långt bad med en bok & ett glas whisky. Samt dragit en runk. wp sas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 Idag var dagen då svs bestämde sig för att leka robin hood. Har fan aldrig så många runner runner och en och två outare som idag yep, avslutar dagen efter ytterligare 1300 händer och misärback =D 2 outad till höger å vänster, torska även en 3 vägs ai på flop där jag å fi hade floppat färg osv osv...... fml Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2010 2) ** Dealing down cards ** Dealt to HeroinHero [ Ah Ac ] olbin1 folds HeroinHero raises [$17.50 USD] gypsygirl calls [$15.00 USD] Relient folds ** Dealing Flop ** [ 8s, 2d, Ks ] gypsygirl checks HeroinHero bets [$30.00 USD] gypsygirl raises [$130.00 USD] HeroinHero calls [$100.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 9d ] gypsygirl bets [$300.00 USD] HeroinHero raises [$800.00 USD] gypsygirl raises [$505.32 USD] HeroinHero calls [$5.32 USD] ** Dealing River ** [ Kc ] gypsygirl shows [Jc, Kd ] gypsygirl wins $1895.64 USD from main pot Lämnar du 5kr här för att han ska tro han kan bluffa bort dig? eller för att du sedan ska kunna raise-folda? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Lämnar du 5kr här för att han ska tro han kan bluffa bort dig? eller för att du sedan ska kunna raise-folda? check folda rivern ifall en dam/sjua kommer obv....... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 check folda rivern ifall en dam/sjua kommer obv....... Det var ju lite roligt iaf. Din skämtwtsd% gick från 0 till 5% nu tror jag. ontopic så lämnar man ju lite för att kunna mucka när man torskar (x valfri level). Alternativt ser det ju coolare ut att raisa till 800 jämnt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 Det var ju lite roligt iaf. Din skämtwtsd% gick från 0 till 5% nu tror jag. ontopic så lämnar man ju lite för att kunna mucka när man torskar (x valfri level). Alternativt ser det ju coolare ut att raisa till 800 jämnt. mm eller för att få se deras hand när han går all in, i det här fallet tror jag dock han lira massa turbo bord så höjde han bara och trodde det skulle räcka antar jag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2010 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts