Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Ska" se:

Zedd

Krewella

Panda da Panda

Bräkne Hoby

Cazzette

 

Några fler (Sub focus, Elliphant, Savant) som har ett par bra låtar men som jag inte riktigt vet ifall man pallar stå och vänta i en timme på.

 

Något man inte får missa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ska" se:

Zedd

Krewella

Panda da Panda

Bräkne Hoby

Cazzette

 

Några fler (Sub focus, Elliphant, Savant) som har ett par bra låtar men som jag inte riktigt vet ifall man pallar stå och vänta i en timme på.

 

Något man inte får missa?

 

Benny Benassi, Showtek, Headhunterz, Wildstylez, Tommy Trash, Felix Cartal om du gillar elektroniskt. Vilket det verkar som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garanterat, jag var faktiskt nere i bordershoppen i dagarna så har en helvetes massa sprit öl och cider, tar med allt så kan vi ta en karatefylla utan dess like?

 

Haha, är lite oslipad på det där med att supa, men visar du vägen så blir det nog fint! Vilken dag åker du ner? Jag skeppar nummer i pm iaf. Ska level med btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den gode level ska ut och segla i stockholms skärsgård opm jag inte missminner mig, tror bara det är jag av öresundsregsen som ska dit som jag känner till :/ men de kompenserar vi genom fantastiska karatefyllor och gott humör

 

Jag blir nog den ende pokerspelaren i mitt gäng jag också, men som sagt fyllor och glatt humör så blir det bra!

 

Edit: ok måndag alltså. Jag får se lite, blir senast tisdag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är i Berlin, magiskt bra stad. Skulle åkt hem kl 1730, gled in på terminalen 17.11 och tydligen hade de stängt incheckningen kl 17.10. Vafan, 20min innan take off. Bara in till Berlin igen, nytt hotell, nya möjligheter. Jag hoppas innerligt att även detta hotell erbjuder kvarg till frukosten.

 

Jag vill tro att denna flygvaskning var menad. Kommer osökt att tänka på den största flygvaskaren av dem alla, B. Jag ägnar denna vaskning åt dig, du är saknad :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

0709185868 för de som vill nå mig under emmaboda, sticker rätt tidigt imorgon, siktar på att vara där runt 12-13 och smälla upp 12manna tältet för 2 pers och sen gå rakt på alkoholen, mums? ses där?

 

edit: om ni ringer innan från okänt nr så skicka ett sms innan med nick eller namn eller vad fan som, jag avskyr att svara på okända nummer.

 

för fattig för emmaboda :-(

 

Jag vill tro att denna flygvaskning var menad. Kommer osökt att tänka på den största flygvaskaren av dem alla, B. Jag ägnar denna vaskning åt dig, du är saknad :h:

 

fin tanke Level

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...