diazo Postad 3 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 hehe, missminne, fi folds AJ på riversh. Det svänger rejält här inne! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 Haha, satt och skrattade högt åt alla bilder. Flickvännen försökte förstå vad som var så roligt. Hon förstod inte. PF Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
en_stor_keps Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 hehe, missminne, fi folds AJ på riversh. sliten deluxe idag, blev rejält hårt i cph igår. ang 43s så öppnar jag den CO för värde Skulle du kunna ge ett mer uttömmande svar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 kung beer Verkar som att det är beercreek som inte tar nån skit Det svänger rejält här inne! Tankarna kring handen nedan går så här: Jag tittar ner på Ar,Kk och ser att Heroinhero öppnar i CO 11.50 sek, jag 3betar som standard till 36 sek varav kallsyn bakom av fisk och syn av Heroinhero. 5r,7r,Jk landar floppen och båda checkar, jag slänger iväg ett standard c-bet, fisken foldar och då passar Heroinhero på att raisa. Jag sätter honom på JJ/77/55/57/68/89/T8rr/skräp. Vi tar en syn IP. To fi betar ut och nu sitter JJ/77/55/89 rätt fint och T8rr är inte heller helt fel att ha här. Vi tar en syn ändå då jag har en känsla att något inte står rätt till. Jrrr och fi går AI för 659 sek. Helt plötsligt försvann JJ/89 och 57 är krossad. Jag tror inte fi gjort det med ett färgdrag sämre än Ar och det kortet har jag. Helt plötsligt börjar jag inse i det galna att Heroinhero kan mycket väl ha 68 i sin range. Jag funderar och funderar och finner det väldigt svårt med den rivern som landar att han ska ha något av värde här. Jag kan erkänna att om vi har varit djupare så hade jag föredragit att dega över än att ta syn. Men nu tog jag beslutet syn och är glad för det. Vänligen ABC-poker Tar gärna tankar runt denna handen: Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2224241 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter SB: $800.00 BB: $418.19 UTG: $206.56 Hero (CO): $1143.13 BTN: $1286.89 Pre Flop: ($6.00) Hero is CO with 3 4 1 fold, Hero raises to $11.50, BTN raises to $36, 1 fold, BB calls $32, Hero calls $24.50 Flop: ($110.00) 5 7 J (3 players) BB checks, Hero checks, BTN bets $60.00, BB folds, Hero raises to $176, BTN calls $116 Turn: ($462.00) T (2 players) Hero bets $272.00, BTN calls $272 River: ($1006.00) J (2 players) Hero bets $659.13 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 Men nu var det ju inte ni som mötte varann beer? eller är hero onykter/udda trollande på g Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 Okey, känner mig som den största nitten i världen just nu. Foldar 43s till 3bet 100% oop, tar jag mig till floppen ger jag upp 100% checkraisar jag och kommer till turn checkfoldar jag. om jag nu i hela världen skulle ta mig till river så kommer jag gråtshovea eftersom inget annat alternativ e kvar då vi får rätt bra odds på att steka in degen då fi borde folda AA KK QQ, (QJ KJ AJ)kanske. kommer jag till flopp med AK här kommer jag endast cbetta om jag har ett runner Ahögflush, blir jag checkraisad här anser jag att vi får folda igen för att även om vi leder ibland kommer vi i princip alltid vara uppeemot negativ EQ. Tar jag mig till turn så vill jag antigen ställa in såsen direkt som bluff eller folda då vi i princip alldrig ska kunna syna river, undantag om Q kommer har vi nöten ofc, kommer det A eller K kommer jag vilja folda oxå om det inte är så att vi anser fi vara spewmongo. tror att dem flesta ger upp sina bluffar på AKQ river. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 3 Juni , 2013 Rapport Share Postad 3 Juni , 2013 Men nu var det ju inte ni som mötte varann beer? eller är hero onykter/udda trollande på g Snarare beercreek som trollar, det har ju redan pekats ut vad fi foldade för någonting Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 5 Juni , 2013 Rapport Share Postad 5 Juni , 2013 Produktiv dag. Börjar med att jag går upp vid 10 åker till skolan och kollar med studievägledaren om lite kurser inför hösten, hem ut och lägga sig i solen för att få färg, tar med en bok, läser lite över 200 sidor, tar tag i att städa uteplatsen, får det gjort, är igång med att saker ska bli gjort så städar hela köket, åker och pantar alla burkar, köper en ny stock snus, hem och käkar, drar igång grinden, stoppar in 9 timmar, svs stänger ner, gör 3 knäckemackor, trycker av 300 situps, skriver detta och sätter klockan på 09, dags att lägga sig i sängen och läsa några sidor. Backade ett inköp ungefär, bättre lycka imorgon. Driftig som få, gj! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kayle Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Gör du 300 situps i ett sträck? Nu vet jag ju inte vad för teknik du har osv men blir i alla fall jävligt imponerad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Gör du 300 situps i ett sträck? Nu vet jag ju inte vad för teknik du har osv men blir i alla fall jävligt imponerad Vet inte om någon kan göra 300 med god form. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Not a single rep was given that day Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Vet inte om någon kan göra 300 med god form. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 6 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 3x25 med bra teknik lär ge mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Juni , 2013 Rapport Share Postad 6 Juni , 2013 Framförallt kommer det behövas progression av motståndet om man vill bygga muskler. Dvs någon vikt eller att göra situpsen med lutning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 9 Juni , 2013 Rapport Share Postad 9 Juni , 2013 Går ut ensam, nu kör vi!!! Torpeden! fast det funkar ju stå själv och dansa för dig så varför inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2013 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts