diazo Postad 7 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 Bestämde mig imorrse för att dra en dagsfylla, hade kvinna över inatt så hon fick köra mig till bolaget, köpte en back öl och började kröka, kom precis på att jag ska spela plo sm ikväll, waow livin the dream;-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 7 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 får erkänna att de går bra just nu : ) förutom pokern Hade min poker gått bra hade jag gärna bytt med dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 plo sm börjar kallt med sebastian blom och wheelinho på bordet, har över startstack iaf : ) PLO har väl ändå inget med motståndet att göra? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 gogogogogo missade fitteventet hade varit roligt trodde latereg var det alkoholet som trebetade KKxx lr? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 November , 2012 Rapport Share Postad 7 November , 2012 edit; läste fel Lycka till i turren HH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 9 November , 2012 Rapport Share Postad 9 November , 2012 liten uppdatering: Alla prollar sålda i main, hu texas, 10hand plo och 5card draw 3 pers som köpt i main vet inte riktigt om ni vill bli outade så väntar med att skriva era namn så får ni höra av er om ni vill/inte vill bli outade. betalning kan vi ta i början på nästa vecka eller något så lägger jag ut för mörkpokern för de som köpt där mtp att det är helg. Skickar kontonr på söndag, är partyhelg hela helgen med massa damer och liknande så har inte internetbanken & kontonr tillgängligt för tillfället. And in other news igår blev de 3kant. Vilken sorts bingo blev det då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 9 November , 2012 Rapport Share Postad 9 November , 2012 Vilken sorts bingo blev det då? the dominant kind Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
123asdf Postad 9 November , 2012 Rapport Share Postad 9 November , 2012 Får man fråga hur gammal du är? 23ish? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 9 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 November , 2012 Rapport Share Postad 10 November , 2012 vill vara den personalen för en kväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 12 November , 2012 Rapport Share Postad 12 November , 2012 Seriöst, skaffa en brud och fortsätt på det där spåret så lämnar hon dig aldrig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Tycker jag bara ser helt ok plusdagar från dig så vart förvånad när du skrev att du skulle sälja av inför svs sm (eller har jag missuppfattat och det är irlsm?), men iofs irlspewar du väl en del kan tänkas (= gl hursom osv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 13 November , 2012 Rapport Share Postad 13 November , 2012 Hur blev maten? Jävlar vad gott det lät. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts