Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fistpumpsteeek ,kika sladdarna på golvet ,stolsnurr ,syn måbäst obv :)

 

semilyckades med min första pftrollning iaf!

 

Haha, nog lyckades du/ni, jag personligen som mer eller mindre aldrig spelat omaha satt febrilt och spamma F5 i hopp om att få förklaring för varför man ska folda nuts där, kimack verkade ju med köpa det, :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pre så raisa utg eller va de blir jag 3betta sen en kallsyn och fold flopp cbettar jag och får syn turn så cbettar jag 1k där och får jammen av ovan,

 

som spelat mår du som en gud vs FI: s range. hoppas verkligen inte jag fick in några "prövoomaha" spelare att överväga vika i detta spots :D GL med omahaäventyret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör öppen bar hemma hela helgen, kylen fylld med alkohol och lite blandade spritsorter, har dödsmycket att göra i skolan men är så jävla skoltrött, vet inte var jag ska ta vägen ens, sover knappt längre och känner mig ruskigt utbränd och nere : / Hjälper inte ens att göra av med en massa mönies och då är det illa för de brukar alltid göra mig glad..

 

 

pengar gör en inte lycklig, gottegudinnor gör!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Onsdag och den sedvanliga onsdagsmiddagen med pokergänget, serverades ruskigt fina hamburgare som jag får tacka den gode 070 för att ha bakat ihop riktigt fina biffar, efter maten blev det lite liveslask med 5korts dubbelbrädaomaha och crazy pineapple, precis blivit klar med städningen samt disken så nu får de bli en serie i sängen innan det är dags för seminarium imorgon, gonatt!

 

Skrämmande likt min dag faktiskt fast tjejer istället för pokerspelare och online istället för live :mrgreen: Nu ska jag kolla Dexter i sängen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...