boman Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 mår man inte bra där så mår man fan aldrig bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 fistpumpsteeek ,kika sladdarna på golvet ,stolsnurr ,syn måbäst obv semilyckades med min första pftrollning iaf! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 fistpumpsteeek ,kika sladdarna på golvet ,stolsnurr ,syn måbäst obv semilyckades med min första pftrollning iaf! Haha, nog lyckades du/ni, jag personligen som mer eller mindre aldrig spelat omaha satt febrilt och spamma F5 i hopp om att få förklaring för varför man ska folda nuts där, kimack verkade ju med köpa det, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Det är fan svårt att trolla på PF Vi kommer alltid må bra här =) Även om jag skulle veta hur hela handen utspelades Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 pre så raisa utg eller va de blir jag 3betta sen en kallsyn och fold flopp cbettar jag och får syn turn så cbettar jag 1k där och får jammen av ovan, som spelat mår du som en gud vs FI: s range. hoppas verkligen inte jag fick in några "prövoomaha" spelare att överväga vika i detta spots GL med omahaäventyret! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 nej jag trodde att HH trollade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 som spelat mår du som en gud vs FI: s range. hoppas verkligen inte jag fick in några "prövoomaha" spelare att överväga vika i detta spots GL med omahaäventyret! Var ju det vi ville Sen när börja du vika drag lixom ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 kylen fylld med alkohol och lite blandade spritsorter, har dödsmycket tur att jag läste detta innan jag snodde av metanolen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Kör öppen bar hemma hela helgen, kylen fylld med alkohol och lite blandade spritsorter, har dödsmycket att göra i skolan men är så jävla skoltrött, vet inte var jag ska ta vägen ens, sover knappt längre och känner mig ruskigt utbränd och nere : / Hjälper inte ens att göra av med en massa mönies och då är det illa för de brukar alltid göra mig glad.. pengar gör en inte lycklig, gottegudinnor gör! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Göra av med pengar på gottegudinnor kanske kan vara en GTO-lösning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 5 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2012 Enda stavfelet jag skulle bry mig om att rätta är "älgskog", lite väl suspekt :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 8 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2012 Samlag, besudling, otukt? Menade mer att det stavas "älskog". Nu kan det misstolkas som att det rörde en älg... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Onsdag och den sedvanliga onsdagsmiddagen med pokergänget, serverades ruskigt fina hamburgare som jag får tacka den gode 070 för att ha bakat ihop riktigt fina biffar, efter maten blev det lite liveslask med 5korts dubbelbrädaomaha och crazy pineapple, precis blivit klar med städningen samt disken så nu får de bli en serie i sängen innan det är dags för seminarium imorgon, gonatt! Skrämmande likt min dag faktiskt fast tjejer istället för pokerspelare och online istället för live Nu ska jag kolla Dexter i sängen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts