Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )

diazo

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

g-star måste ju ändå vara ett antal nivåer vidrigare

jo givetvis är det så =) Jag menade mest den där känslan av att försöka få det att se så coolt och flashigt ut som möjligt. Får lite samma känsla som när det var poppis ett tag att ha hål i sina jeans och jag var i italien och alla hade fake-dolce gabbana med 50 färdiga hål på helt onaturliga ställen. Eller när man kollar på lägenheter och någon har ett kök helt i svart med blänkande ytor, ashäftiga spottar och brödrosten ser ut som ett vapen i en science fiction film. Helt enkelt när det ska vara så coolt att det blir för mycket och blir smaklöst. Det är inte alls min cup of tea utan gillar något lite mer klassiskt enkelt isf =)

Sen ska jag väl inte uttala mig för mycket då det ser ut som skit hemma hos mig och jag själv inte ens försöker mig på det där med att inreda hemmet. Dagens bekännelse blir väl dessutom att jag ägt 3 g-star-plagg även om det var ett tag sedan :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag röstar för att du skiter i alla 3, det där känns som tavlornas g-star raw =)

+1

Tycker det är fel att avfärda jeans från typ Acne, Filippa K osv som något annat än märkesjeans. Vill man vara extra douchy när man ska prata om sina Versace-jeans för 5k får man väl säga "exklusiva märkesjeans" (=

+1

För att säga något vettigt också..

Tog bilen ner till Lund för ca: 2 veckor sen och efter en lång bilresa på 5h så kommer jag äntligen in i centrala Lund.

Det tar mig ungefär 2 minuter innan jag ser 3 grabbar spatserande med minst 2 kassar från bolaget var och den ena personen är HeroinHero.

Saknades bara att ViktorH skulle vingla bakom med varsin 94a hängandes i vardera biceps och en på huvudet.

Bra första intryck av staden..

Vänligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Skapa nytt...