boman Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Mitt minne sviker mig, men var det i denna dagbok för X antal månader sedan som jag såg ett par snygga högtalare som var relativt billiga? ja men dom var riktigt riktigt fula Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 ja men dom var riktigt riktigt fula Bara för att du inte kan bete dig då du dricker vodka Boman så kan du väll bete dig nu? ;D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Soundsticks 3 ftw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Datorhögtalare eller golvhögtalare? Datorhögtalare, känns som att det börjar bli dags att slänga bort åbäket som jag innehaver för stunden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 http://www.pricerunner.se/pl/267-1083381/MP3-och-PC-hoegtalare/Edifier-E3350-2.1-priser dessa kör jag och är väldigt nöjd, bra tryck i basen och bra ljud ur högtalarna, går att spela riktigt högt utan att ljudet skiter sig, prisvärd dessutom. TY! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 "De var tråkiga att hänga med. De hade inget att säga" säger tjejerna på efterfesten om Najvik och HH, och en våg av välbehag sköljer över min kropp. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 "De var tråkiga att hänga med. De hade inget att säga" säger tjejerna på efterfesten om Najvik och HH, och en våg av välbehag sköljer över min kropp. låter som fula brudar imo Edit: hoppas tjejerna tog hinten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 "De var tråkiga att hänga med. De hade inget att säga" säger tjejerna på efterfesten om Najvik och HH, och en våg av välbehag sköljer över min kropp. hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Hmmm har inte umgåtts med HH på ruskigt länge och ingen kvinna har nånsin ansett att jag inte har nåt att säga. Sluta fara med osanning. Punkt Edit: Blev besviken på iPhone. Ska beställa en S3a. Och en MBA. Och en Kaffekokare. Och en present till min mamma. Går bra med sparandet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Har du dåligt med pengar kan du ju prioritera. Skippa presenten till mamma IMO Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 S-note, MBP med retina* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 S-note, MBP med retina* För stora Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 det är helt sant! ni träffade dem visst på grand i malmö. drygt av mig att skriva det här, men jag blev så till mig av att för en gångs inte vara den som ansågs tråkig om du vill ha fler alternativ så rekommenderar jag http://www.artrepublic.com Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Fan så snygga tavlor! Står mellan 1an och 2an imo. Hade nog kört 2an tho Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Fan så snygga tavlor! Står mellan 1an och 2an imo. Hade nog kört 2an tho ha min kvinna(lite jag) tyckte ingen var värdig gode HH. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 1an och 3an ser ut som nån slags vagina. 2an gör mig sugen på tetris. 1an å 3an hade jag tagit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Jag röstar för att du skiter i alla 3, det där känns som tavlornas g-star raw =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Jag röstar för att du skiter i alla 3, det där känns som tavlornas g-star raw =) +2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Jag röstar för att du skiter i alla 3, det där känns som tavlornas g-star raw =) Mycket väl talat (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 det är helt sant! ni träffade dem visst på grand i malmö. drygt av mig att skriva det här, men jag blev så till mig av att för en gångs inte vara den som ansågs tråkig om du vill ha fler alternativ så rekommenderar jag http://www.artrepublic.com Med Peter? Isf var det en dvärgkvinna. Nuff said. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 g-star måste ju ändå vara ett antal nivåer vidrigare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 g-star måste ju ändå vara ett antal nivåer vidrigare tvek som fan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts