Level Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Var på en trevlig midsommarfest, jag och Diazo bestämde oss för att dra till annan fest. Tji fick jag. 20 min in slänger nån min telefon i toalettstolen. Blev fett förbannad ingen vägrade erkänna (obv) så jag snapbeställlde en taxi hem. Vidriga jävla fittor. Ska sluta umgås med folk födda på fel sida -89. Äcklas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Var på en trevlig midsommarfest, jag och Diazo bestämde oss för att dra till annan fest. Tji fick jag. 20 min in slänger nån min telefon i toalettstolen. Blev fett förbannad ingen vägrade erkänna (obv) så jag snapbeställlde en taxi hem. Vidriga jävla fittor. Ska sluta umgås med folk födda på fel sida -89. Äcklas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Ska sluta umgås med 90-talister(kvinnor undantagna). Personer födda på 90-talet är generellt sett jättefterblivna. Truth. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Vad har du för eq pre en fest att något med din mobil går fel och du ragear hem i ilska? Mvh Laidback Luke-strömersch edit: tkr om PE btw Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 klart man ragear om det är många som vet vem som fucking kasta och ingen tjallar, såpass vidriga människor kan man nog leva utan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Dra hem tidigt från fest för att se Suits. Bra/Dåligt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Ja PE är obv undantaget som bekräftar regeln . Borde fan bli vuxen nån gång, men gillar inte tanken på det livet. Ingen i min ålder lever som jag, de har barn, familj osv . Bara att tanka det förmodar jag. Edit: den gode duzak räknas såklart in i undantagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Det är jobbigt när man inser att man är den mogna på festen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 22 Juni , 2012 Rapport Share Postad 22 Juni , 2012 Det är jobbigt när man inser att man är den mogna på festen Inte om festen är sjukt bra ehehehehehehehehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Det är jobbigt när man inser att man är den mogna på festen Som att det någonsin hänt dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Ska sluta umgås med 90-talister(kvinnor undantagna). Personer födda på 90-talet är generellt sett jättefterblivna. Truth. Hur ska du då få ligga? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Om jag inte brukade känna mig som den mogna på fester innan...så har det inte alls hänt sen Team Microvåg bildades Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Dra hem tidigt från fest för att se Suits. Bra/Dåligt? Inte festa övht för att istället grinda, och sen förlora pengar på grinden. Bra/Dåligt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Tydligen en hel del drama inatt efter man gått hem. Diazo är försvunnen... Funderar fö att dra till AA elit i Malmö idag igen. Måste bestämma mig snabbt dock. @diazo. Ring mig på jobbmobilen. Den andre är full med piss. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 23 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 Fick gå ur soffan och ta mig till Botulfs för att kurera Diazos psyke. Han har hela irl-rullen med sig i kontanter, kan aldrig sluta bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Juni , 2012 Rapport Share Postad 23 Juni , 2012 framförallt duzak imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Juni , 2012 Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 Hej, Hur gamla är ni dagboksskrivare? Diazo är väl född 86 om jag inte fattat det fel.? Level och Meta.. Är ni 90or eller hur gamla är ni? Kul att veta lite mtp allt ni pratar om osv för att koppla det samman med vilken ålder man själv befinner sig i för tillfället osv osv osv.. Hoppas ni har haft en trevlig midsommar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2012 a Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts