Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pokern går apdåligt :S. Började med att springa dödsmisär vilket övergick till efterblivet spel med helt irrationella beslut. Ska spela massor under lönehelgen och hoppas på att plussa några BI eller 20.

 

Vad som hänt med andra hälften av dbn är det ingen som vet. Sist jag hörde av honom hade han backat 30BI eller nåt.

 

Hoppas verkligen inte väderleksrapporterna för valborg stämmer. Regn suger :S. Då blir det att crasha upandcomings lägenhet hela dagen. Uppslutningen från pf verkar bra så kommer nog bli sköj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern går apdåligt :S. Började med att springa dödsmisär vilket övergick till efterblivet spel med helt irrationella beslut. Ska spela massor under lönehelgen och hoppas på att plussa några BI eller 20.

 

Vad som hänt med andra hälften av dbn är det ingen som vet. Sist jag hörde av honom hade han backat 30BI eller nåt.

 

Hoppas verkligen inte väderleksrapporterna för valborg stämmer. Regn suger :S. Då blir det att crasha upandcomings lägenhet hela dagen. Uppslutningen från pf verkar bra så kommer nog bli sköj.

 

Har inte fått någon officiell pf-invite, eller jag har kanske bara missat något :cry:

 

Goda nyheter är att min bror som är som jag fast utan sociala filter och min syster som är som jag och min bror tillsammans kommer att spendera valborg tillsammans i Lund.

Som det ser ut så är det kvalborgsfirande kvällen innan, för att sedan gå upp vid 06-snåret och sedermera ha tequilafrukost på taket på helsingkrona (om vädret tillåter) kl 0700.

 

Vad är alternativen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått någon officiell pf-invite, eller jag har kanske bara missat något :cry:

 

Goda nyheter är att min bror som är som jag fast utan sociala filter och min syster som är som jag och min bror tillsammans kommer att spendera valborg tillsammans i Lund.

Som det ser ut så är det kvalborgsfirande kvällen innan, för att sedan gå upp vid 06-snåret och sedermera ha tequilafrukost på taket på helsingkrona (om vädret tillåter) kl 0700.

 

Vad är alternativen?

 

Ja se Kennerths post i deras db. Många saknar studentleg så blir Malmö på kvällen.

 

Läs min inbjudan till allmänheten.

Den gäller obv till upandcomings lägenhet.

 

F.ö verkar inte PE komma ner :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs min inbjudan till allmänheten.

Den gäller obv till upandcomings lägenhet.

 

F.ö verkar inte PE komma ner :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

Ja se Kennerths post i deras db. Många saknar studentleg så blir Malmö på kvällen.

 

 

 

:(

 

kommer inte PE så ställer vi in

grupptryck :(

Jag har bunkrat upp med burgare och plåster så bäst för honom att han dyker upp

:-)

 

 

Insåg just att valborg inte är till helgen utan lite senare, så kanske har lyckats få bort ångesten efter helgens bravader tills dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid hand 1100 hade man lovat flickvännen att se på tv med henne. Vid hand 1800 var hon megailsk och man mådde sådär. Tur man inte gav upp :)

 

jZ6qKl.jpg

 

 

 

 

Har försökt övertala PE idag, gick sådär..:(. Om alla som känner honom gör detta så kommer vi lyckas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt ölkorvsgame är lite off pga resande. Kan en gentleman som du, HH. Rekommendera mig lite smaker? mvh

 

HH låter hälsa att han rekar ridderheims hot amigo och möllers 4 små svarta. Han adderar att besöka ett charkuteri är ett bra val av obv reasons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...