najvik Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Impressive att vara ute och vara packad sen upp kl 08 och grinda... ÖGs ftw btw! Kålles har jag nog aldrig haft kul på, varians? Alltså prima var ju söndergrindat redan 2006 imo, bonushoreriets glada dagar! Nån som minns BiG Bang på NB? Om jag inte missminner mig motsvarade den 110% rb om man NITade FL.
Mecklenburgare Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Impressive att vara ute och vara packad sen upp kl 08 och grinda... ÖGs ftw btw! Kålles har jag nog aldrig haft kul på, varians? Alltså prima var ju söndergrindat redan 2006 imo, bonushoreriets glada dagar! Nån som minns BiG Bang på NB? Om jag inte missminner mig motsvarade den 110% rb om man NITade FL. Nae var inte så kul på Kålles. Jo ÖGs är nog den jag gillar bäst. De har väl sin houseklubb nästa torsdag.
ViktorH Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Hallands i pubben e ju nöten ja de säljer ju red stripe
najvik Postad 9 April , 2010 Rapport Postad 9 April , 2010 Hallands i pubben e ju nöten Ja de har många ölsorter vilket är nice. Varit blandat folk varje gång typ, kommunister till brats med solglasögon inomhus osv.
diazo Postad 10 April , 2010 Författare Rapport Postad 10 April , 2010 alla borde dricka mer förslag på okänd trevlig resturang med god mat i Lund?
Starfitter Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 alla borde dricka mer förslag på okänd trevlig resturang med god mat i Lund? +1 ni två kan mkt väl vara de fullaste människorna som jag träffat.......
weismyller Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 ska de göras ska de göras ordentligt +1
weismyller Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 ni två kan mkt väl vara de fullaste människorna som jag träffat....... Elk Brew standard obv sas
HarryPkr Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 alla borde dricka mer förslag på okänd trevlig resturang med god mat i Lund? klostergatan vin och delikatess är bäst, men den är ju inte okänd (vad det nu spelar för roll förstår jag dock inte).
HarryPkr Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 vill testa något nytt och varit på de kända : ) då får du nog åka in till malmö
ryanatwood Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 precis varit nere och käkat en viggoburgare, fick hybris i godisbutiken mitt emot och köpte en satans massa chockladguldpengar som jag sitter och kastar omkring mig för sakens skull i lägenheten, kvinnan får städa imorgon imo. Viggo är riktigt gott! Hah, rätt.. låt hon städa
ViktorH Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 precis varit nere och käkat en viggoburgare, fick hybris i godisbutiken mitt emot och köpte en satans massa chockladguldpengar som jag sitter och kastar omkring mig för sakens skull i lägenheten, kvinnan får städa imorgon imo. amerikana får min sås att flöda!
Mecklenburgare Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Varit ute i lirat fotboll i det fantastiska vädret och känner mig löjligt nöjd med att jag har uppehåll från grinden PS: VALBORG NÄRMAR SIG MED STORMSTEG! Var spela du? Lirade på smörlyckan förra veckan men där måste man boka och hålla på.
Starfitter Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Varit ute i lirat fotboll i det fantastiska vädret och känner mig löjligt nöjd med att jag har uppehåll från grinden PS: VALBORG NÄRMAR SIG MED STORMSTEG! this times 1M
Recommended Posts