Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Impressive att vara ute och vara packad sen upp kl 08 och grinda...:D ÖGs ftw btw! Kålles har jag nog aldrig haft kul på, varians?:)

Alltså prima var ju söndergrindat redan 2006 imo, bonushoreriets glada dagar! Nån som minns BiG Bang på NB? Om jag inte missminner mig motsvarade den 110% rb om man NITade FL.

Postad
Impressive att vara ute och vara packad sen upp kl 08 och grinda...:D ÖGs ftw btw! Kålles har jag nog aldrig haft kul på, varians?:)

Alltså prima var ju söndergrindat redan 2006 imo, bonushoreriets glada dagar! Nån som minns BiG Bang på NB? Om jag inte missminner mig motsvarade den 110% rb om man NITade FL.

Nae var inte så kul på Kålles. Jo ÖGs är nog den jag gillar bäst. De har väl sin houseklubb nästa torsdag. :ola:

Postad
Hallands i pubben e ju nöten :D

Ja de har många ölsorter vilket är nice. Varit blandat folk varje gång typ, kommunister till brats med solglasögon inomhus osv.

Postad
alla borde dricka mer :)

förslag på okänd trevlig resturang med god mat i Lund?

klostergatan vin och delikatess är bäst, men den är ju inte okänd (vad det nu spelar för roll förstår jag dock inte).

Postad
precis varit nere och käkat en viggoburgare, fick hybris i godisbutiken mitt emot och köpte en satans massa chockladguldpengar som jag sitter och kastar omkring mig för sakens skull i lägenheten, kvinnan får städa imorgon imo.

Viggo är riktigt gott! Hah, rätt.. låt hon städa

Postad
precis varit nere och käkat en viggoburgare, fick hybris i godisbutiken mitt emot och köpte en satans massa chockladguldpengar som jag sitter och kastar omkring mig för sakens skull i lägenheten, kvinnan får städa imorgon imo.

amerikana får min sås att flöda!

Postad
Varit ute i lirat fotboll i det fantastiska vädret och känner mig löjligt nöjd med att jag har uppehåll från grinden :D PS: VALBORG NÄRMAR SIG MED STORMSTEG!

Var spela du? Lirade på smörlyckan förra veckan men där måste man boka och hålla på. :/

• Skapa nytt...