Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fint att det blivit mer action på den högre skalan av micro det senaste. På kvällarna är det typ 10-15 bord igång på /10. Slipper jag råka ut för dina vidriga std runners osv

Edit: var snäll mot grodan på pf så han fortsätter herocalla 200bb

Postad
std syn ju?

Tiltad fisksyn kan man väl lugnt säga:) kunde dock inte sätta dig på någon vettig hand;/

Men ska man donera pengar till nån så äre ju till dig eftersom du lever livet för stålarna..

Postad
Lagade lite käk åt 7 vänner igår, bjöds på någon form av thailiknande gryta med fläskfilé och en massa starka saker i, körde nån sorts chili och saffrangräddfil som blev riktigt nice, avslutade med fifa turnering, glögg, vin och öl. All-in-all jävligt trevligt.

Idag och imorgon måste jag plugga inför programmeringen samt skriva på IS-projektet, lördag hostar jag julbord för 20 pers så vetifan hur mycket grind jag hinner få in men hade varit kul att få in några timmar efter tentan på fredag.

Ah najs! Töntarna i Team Microvåg vägrar ju spela FIFA med mig :(

Postad
team microvågsugnen missar ju julbordet på parantesen, multitaskern level tänkte närvara båda eventen som jag förstått det!

missar och missar. vi prioriterar.

Farfar får gärna komma på besök! Måste dock varna att jag kommer ta hit mycket(!) unga tjejer.. hoppas ok.

Postad
missar och missar. vi prioriterar.

Farfar får gärna komma på besök! Måste dock varna att jag kommer ta hit mycket(!) unga tjejer.. hoppas ok.

är dem under 25 är det inget för mig, jag ska gå in i matkoma efter lördag hö hö

Postad
Blev en liten morgonsesh med blandade bord från /20 till /4 beroende på värde, slutar 2k upp, dagens fråga blir: Plugga inför tentan imorgon eller dra och hänga med lite polare.

Du var ju en bit ifrån senast så jag hade nog pluggat. ;) Programmering är inget som är speciellt lätt att höfta, bara nöta tills man får en förståelse. Vet folk som inte hade klarat den trots sju försök när jag började utbildningen.

Postad

Ptja. programmering är piss.

Hoppade min högskoleutbildning när jag fick veta att hela tvåan skulle vara 90% programmering. Spydde i munnen och gick och packade ihop.

Jag har inte de tålamodet att lära mig något som inte intresserar mig för fem öre.

GL med skiten.

Postad
fast denna gången har jag en winning bok med mig, kanske går att höfta då. du är ju annars en glad förespråkare av höftning Mecklenburgare!

:>

Ett tips är att ändå försöka lära sig det, då du kommer ha nytta av det på kommande terminer. :)

• Skapa nytt...