Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vaknar under soffbordet. Minns inget. Hittar inte min phön 4s. Vaskat som vanligt mao. Ringer. Den är avstängd. Ringer taxi. De vill inte tala med mig. Klick. Hittar phön4s i soffkudden. Klonk. Micro 5 manna sm med Hh prollar ikväll. Klonkiklonk.

Postad

Turrar suger...:S

NL Holdem $200(BB) Replayer

SB ($7,187)

BB ($3,510)

UTG ($2,402)

Hero ($5,332)

BTN ($6,569)

Dealt to Hero Q:spade: Q:club:

fold, Hero raises to $500, fold, SB calls $400, BB raises to $3,510 (AI), Hero raises to $5,332 (AI), fold

FLOP ($7,520) A:club: 8:diamond: 9:heart:

TURN ($7,520) A:club: 8:diamond: 9:heart: T:heart:

RIVER ($7,520) A:club: 8:diamond: 9:heart: T:heart: 9:spade:

Hero shows Q:spade: Q:club:

(Pre 81%, Flop 67.4%, Turn 9.1%)

BB shows 6:heart: 7:diamond:

(Pre 19%, Flop 32.6%, Turn 90.9%)

BB wins $7,520

Postad

Första månaden för året jag inte kommer irl-backa. Wp me. Kanske jobbat bort Heroinhero-syndromet, aka bränna alla pengar som kommer in + lite till.

Får ta en kryssning framåt våren. Transatlantisk hade varit nice men då är man 6 dagar i sträck på båten. Hoppas på nöt och inte massa pizzaslukande wt-familjer med snoriga ungar.

Postad

Får ta en kryssning framåt våren. Transatlantisk hade varit nice men då är man 6 dagar i sträck på båten. Hoppas på lamm och inte massa pizzaslukande wt-familjer med snoriga ungar.

FYP

Postad
Första månaden för året jag inte kommer irl-backa. Wp me. Kanske jobbat bort Heroinhero-syndromet, aka bränna alla pengar som kommer in + lite till.

Får ta en kryssning framåt våren. Transatlantisk hade varit nice men då är man 6 dagar i sträck på båten. Hoppas på nöt och inte massa pizzaslukande wt-familjer med snoriga ungar.

bangers.jpg

Postad
Njäe ska nog faktiskt grinda ikväll ;P

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Besviken :-(

:roll::mrgreen:

• Skapa nytt...