Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena, orkar inte vänta på moderatorerna, så jag startar på ny kula igen. Mkt positivt har hänt sen sist så jag ser det här som en nystart.

Hade $300 kvar på stars för 2 dagar sedan men har nu $12 000. Haft flyt och även jagat fiskar genom att köpa in mig short på högre stakes och så fort jag ser att det finns en fisk där har jag laddat fullt inköp (bumhunting).

Fått min uppfräschade datorburk nu också så jag kan spela på 30" vilket underlättar.

Köpte även Bowmore:s 15:åriga idag, firar det med en ny dagbok utan svammel. "Ta i trä".

Ska slänga in en större summa på ipoker i veckan och se hur det går. Wish me luck :).

• Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sålde alla boliden aktier och en hel del av lumi idag, köpte entraction för alla pengarna där, så jag hoppas och tror starkt på en fin rapport imorgon. Ligger en hel del på spel här.

Postad

Usch, känns som man tar ett steg fram och två steg tillbaka. Hade massa otur i morse sen vände det lite grann, men på slutet av mitt 12 timmars pass spela jag så illa så jag kasta bort pengar. -$7k idag :(.

Postad

Hej Lars! (fint namn du har, e man inte ensam på forumet iaf):-D

Du verkar gilla whiskey, mkt bra förövrigt, men vad tycker du om Mackmyra?

Inte smakat den än men funderar på att lägga in en beställning på några flaskor.

Postad
Behöver en Remington 870 den korta modellen men den är fan så svår att få tag i. Någon som har en till salu hör av er.

Beroende på vem du ska skjuta på kan du få låna min P90-replika.