xlars Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Tjena, orkar inte vänta på moderatorerna, så jag startar på ny kula igen. Mkt positivt har hänt sen sist så jag ser det här som en nystart. Hade $300 kvar på stars för 2 dagar sedan men har nu $12 000. Haft flyt och även jagat fiskar genom att köpa in mig short på högre stakes och så fort jag ser att det finns en fisk där har jag laddat fullt inköp (bumhunting). Fått min uppfräschade datorburk nu också så jag kan spela på 30" vilket underlättar. Köpte även Bowmore:s 15:åriga idag, firar det med en ny dagbok utan svammel. "Ta i trä". Ska slänga in en större summa på ipoker i veckan och se hur det går. Wish me luck . Citera
xlars Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Sålde alla boliden aktier och en hel del av lumi idag, köpte entraction för alla pengarna där, så jag hoppas och tror starkt på en fin rapport imorgon. Ligger en hel del på spel här. Citera
l_skyw4lk3r Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Diggade din förra dagbok, hoppas på en minst lika skön! gl! Citera
Qhunden Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Gillar fortfarande inte dig för du står fortfarande som vinnare i min största förlorade pott ever. Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Usch, känns som man tar ett steg fram och två steg tillbaka. Hade massa otur i morse sen vände det lite grann, men på slutet av mitt 12 timmars pass spela jag så illa så jag kasta bort pengar. -$7k idag . Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 du tar nya tag Det var ett jävla användarnamn du hade . Börjat dränka mina sorger nu vinaren är slut men öl och whiskey finns i mängder. Citera
speltorsk_LOL Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Det var ett jävla användarnamn du hade . Börjat dränka mina sorger nu vinaren är slut men öl och whiskey finns i mängder. here we go again Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Behöver en Remington 870 den korta modellen men den är fan så svår att få tag i. Någon som har en till salu hör av er. Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Grannarna muckar gräl... Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Bowmores 15-åriga är fan helt underbar, slår tom Ardbergs. Citera
SoderKrippa Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Bowmores 15-åriga är fan helt underbar, slår tom Ardbergs. Du menar ardbeg? Både äpplen och päron är gott imo! /SK Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Du menar ardbeg? Både äpplen och päron är gott imo! /SK You say tomato i say tomploototoototot Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Entraction affären gick ju inte lika bra som väntat men kraftigt plus ändå iom att e jag sålde gick ner och entraction gick upp. Kanske ska bli daytrader istället. Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Fyfan vad segt och tråkigt det var här idag, dö alla läsare som inte skriver. Citera
estella Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Hej Lars! (fint namn du har, e man inte ensam på forumet iaf) Du verkar gilla whiskey, mkt bra förövrigt, men vad tycker du om Mackmyra? Inte smakat den än men funderar på att lägga in en beställning på några flaskor. Citera
xlars Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Ska köpa mig en motorcykel men vet inte vilken som passar mig bäst, är rätt ovan för tillfälet men kan köra. Funderar på en Honda CBR900. Någon som har förslag?. Citera
jm_j Postad 26 Augusti , 2009 Rapport Postad 26 Augusti , 2009 Behöver en Remington 870 den korta modellen men den är fan så svår att få tag i. Någon som har en till salu hör av er. Beroende på vem du ska skjuta på kan du få låna min P90-replika. Citera
Recommended Posts