Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Idag så bad mamma mig att komma och äta för att maten var klar. Jag iaktog henne i någon sekund för att sedan skratta med ett brett hånleende. Sedan tog jag min proteinshake och gick ner på rummet.

Jag går på gym nu...

Postad

En seriös fråga då. Har fått i uppgift att skicka in bild på kreditkort till redbet, det står att alla kanter och siffror ska synas. Antar att det bara är att knäppa en bild på framsidan utan att täcka över något så är det safe och korrekt?

Postad
Idag så bad mamma mig att komma och äta för att maten var klar. Jag iaktog henne i någon sekund för att sedan skratta med ett brett hånleende. Sedan tog jag min proteinshake och gick ner på rummet.

Jag går på gym nu...

rofl!:mrgreen:

Postad
En seriös fråga då. Har fått i uppgift att skicka in bild på kreditkort till redbet, det står att alla kanter och siffror ska synas. Antar att det bara är att knäppa en bild på framsidan utan att täcka över något så är det safe och korrekt?

Jag går aldrig med på sånt. Täcker över dom mittersta siffrorna. Ge aldrig ut CVV. Det är fan inte säkert att sitta och skicka sånt via E-mail till supportdonks.

Postad
Jag går aldrig med på sånt. Täcker över dom mittersta siffrorna. Ge aldrig ut CVV. Det är fan inte säkert att sitta och skicka sånt via E-mail till supportdonks.

Såg nu att det stod "som du gjort din insättning med". Jag satte in med neteller så antar att jag måste kunna skita i det. Skickar bara ID + räkning.

Postad

Jag går på gym nu...

Kan tänk mä

Postad
Bilderna blev godkända inom två minuter efter jag mailat, grymt :-)

runkbetan.

Somnade efter skolan vid sex och vaknade kring ett, good life. Tur det är lov nästa vecka så man får en chans att fixa någon form av normal rytm.

Postad
Lol std. Skulle ställa om dygnet, men somnade på soffan ist. Fail:(

samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite 8-) (not so hidden)

och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna :(

Postad
samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite 8-) (not so hidden)

och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna :(

Snabbis i pausen? Snyggt av henne att ta sig tid:)

Postad

Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.

Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!

Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner

av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar

jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju

jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....

Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.

Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är

en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!

Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar

hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men

vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!"

"Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!!

Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!!

Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU?

??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!!

Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk.....

Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan.....

Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger

mot väggarna för att lyssna....