kravmärkt Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 EA games - challenge everythiing eller EA sports - it's in the game ? EA - better then PA blev väldigt sugen på red bull vodka när jag kollade på barre-bilderna. tror jag ska köpa red bull iaf. Citera
emilio_15 Postad 19 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Fett äckligt med en 18-åring med miljonlägenhet i tvåan! fyp PA projektarbete? pokeranders? tror jag ska köpa red bull iaf bra. livets dryck. Citera
kravmärkt Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 projektarbete? pokeranders? en hemsk level PE, under bältet och allt det där Citera
Skumdum Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 fyp Varför vill jag också bara fyp:a och få in ett gammalt flashback-skämt här. Jag måste växa upp. Citera
jkkman Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 Fett baller en 18-årig miljonär är i tvåan! Citera
ea_0707 Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Postad 19 Oktober , 2009 EA games - challenge everythiing eller EA sports - it's in the game ? hade missat detta!! fan nu blir det ju ingen överraskning Citera
Bluwajt Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Joacim, Hur var det i skolan idag? Hälsn. Citera
kravmärkt Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Idag så bad mamma mig att komma och äta för att maten var klar. Jag iaktog henne i någon sekund för att sedan skratta med ett brett hånleende. Sedan tog jag min proteinshake och gick ner på rummet. Jag går på gym nu... Citera
emilio_15 Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 En seriös fråga då. Har fått i uppgift att skicka in bild på kreditkort till redbet, det står att alla kanter och siffror ska synas. Antar att det bara är att knäppa en bild på framsidan utan att täcka över något så är det safe och korrekt? Citera
Starfitter Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Idag så bad mamma mig att komma och äta för att maten var klar. Jag iaktog henne i någon sekund för att sedan skratta med ett brett hånleende. Sedan tog jag min proteinshake och gick ner på rummet. Jag går på gym nu... rofl! Citera
Sorkoas Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 En seriös fråga då. Har fått i uppgift att skicka in bild på kreditkort till redbet, det står att alla kanter och siffror ska synas. Antar att det bara är att knäppa en bild på framsidan utan att täcka över något så är det safe och korrekt? Jag går aldrig med på sånt. Täcker över dom mittersta siffrorna. Ge aldrig ut CVV. Det är fan inte säkert att sitta och skicka sånt via E-mail till supportdonks. Citera
emilio_15 Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Jag går aldrig med på sånt. Täcker över dom mittersta siffrorna. Ge aldrig ut CVV. Det är fan inte säkert att sitta och skicka sånt via E-mail till supportdonks. Såg nu att det stod "som du gjort din insättning med". Jag satte in med neteller så antar att jag måste kunna skita i det. Skickar bara ID + räkning. Citera
weddie Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Idag så bad mamma mig att komma och äta för att maten var klar. Jag iaktog henne i någon sekund för att sedan skratta med ett brett hånleende. Sedan tog jag min proteinshake och gick ner på rummet. Jag går på gym nu... Kan tänk mä Citera
emilio_15 Postad 20 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Bilderna blev godkända inom två minuter efter jag mailat, grymt Citera
Bluwajt Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Postad 20 Oktober , 2009 Bilderna blev godkända inom två minuter efter jag mailat, grymt runkbetan. Somnade efter skolan vid sex och vaknade kring ett, good life. Tur det är lov nästa vecka så man får en chans att fixa någon form av normal rytm. Citera
AnteSvante Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 runkbetan. Somnade efter skolan vid sex och vaknade kring ett, good life. Tur det är lov nästa vecka så man får en chans att fixa någon form av normal rytm. mmm vaknade 24.00 idag, good life... Citera
gEeWhiZm8 Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 mmm vaknade 24.00 idag, good life... vad fan ante somna dock 22 och vakna 01 själv Citera
jkkman Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 vad fan ante somna dock 22 och vakna 01 själv this, vaken tills nu o skola om 3h. fml Citera
AnteSvante Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 vad fan ante somna dock 22 och vakna 01 själv Lol std. Skulle ställa om dygnet, men somnade på soffan ist. Fail:( Citera
gEeWhiZm8 Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Lol std. Skulle ställa om dygnet, men somnade på soffan ist. Fail:( samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite (not so hidden) och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna Citera
AnteSvante Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 samma här! tjejen såg på Desperate Housewives så jag blev sömning, och i pausen så fick jag mig lite (not so hidden) och så pga det så blev jag ännu tröttare och slockna Snabbis i pausen? Snyggt av henne att ta sig tid:) Citera
kravmärkt Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Ett gympass och en proteinshake senare står jag och begrundar mina nya former. Jag har tränat en vecka nu och det känns, jag är stor nu... Citera
papiPope Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Ett gympass och en proteinshake senare står jag och begrundar mina nya former. Jag har tränat en vecka nu och det känns, jag är stor nu... random? Citera
Nidson Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis. Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!! Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev.... Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då. Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!! Ja jag gjorde det väl med lite medvetande, vet ju att tjejer ofta undrar hur stor man egentligen har.... & vadå hon sa att den såg liten ut, haha, men vem fan bryr sig? Hon vill ju ändå ****** med mig. För jag är GRYMMM NU!!!" "Haha nä.... Men HULKEN!!! Åt just upp en påse chips med dip & 1.5L PEPSI!!! Satt & kolla på min skivstång som var LADDAD med 100kg!!!!! Helt plötsligt RYCKER JAG TILL!!! grannarna HOPPAR OXÅ TILL, tänker nog: va ska han göra NU? ??? Jag tar tog i skivstången slänger upp den till bröstet & gör 12SNABBA militärpressar!!! Huset GUNGAR!!! Sen går jag & tar en tonfiskburk med minimjölk..... Haha, jag har gjort likadant med 160kg i bänkpress.... Helt oupvärmd sitter i soffan..... Sen slänger jag mig ner & reppar en 6:a på 160kg bänkpress!!! Grannarna flyger mot väggarna för att lyssna.... Citera
kravmärkt Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Postad 21 Oktober , 2009 Jag gillar hur den här dagboken turnar ut Citera
Recommended Posts