Gå till innehåll

Emilio_15 + hangaround


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

er jag så cp? :shock:

 

lite att spara så lite i irl-rullen även om jag själv inte har mycket mer :( Har ju dock inte låst mina utan placerat så kan ta ut när jag gulat i hagges homegame

 

upp en prolle i kapitalförsäkring sedan i fredag 8-) Dock inte placerat så mkt än men tror det blir typ 20% indien, 20% kina, 20% latinamerika, 20% östeuropa och resten nån annanstans. Avvaktar till fredag innan bytena dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

megoas måste ju mena att det som blir över är 10k irl och 150k online efter att han låst deg?

 

eller det kanske ni fattade, men han har väl studiebidrag!!

 

tycket det låter sunt ivf

 

precis. hade tänkt leva ett buddhajedimunkliv framöver, även om jag inte spenderar jättemycket pengar nu så hade jag tänkt att dra ner på kostnaderna så jag låser bara. sedan har jag som S säger studiebidraget när jag hittar gulen, ett tag framöver iaf. känns iaf skönt att bara låsa upp en del

 

29505894.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite att spara så lite i irl-rullen även om jag själv inte har mycket mer :( Har ju dock inte låst mina utan placerat så kan ta ut när jag gulat i hagges homegame

 

upp en prolle i kapitalförsäkring sedan i fredag 8-) Dock inte placerat så mkt än men tror det blir typ 20% indien, 20% kina, 20% latinamerika, 20% östeuropa och resten nån annanstans. Avvaktar till fredag innan bytena dock.

 

Meh... Vad vet du om alla de där länderna väldigt långt bort och vad har du egentligen med de länderna att göra som gör att du så gärna vill ha exponering mot deras framtid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...