nordkvist Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 jeans.. Det är mer vad man har för kroppstyp och hur fit man vill att de ska sitta. Snacka me snubben/bruden i affären så får de plocka fram lite olika så får du testa. Köp inte bara vad polarn har el vad som står i tråden.. Värdelöst. Jag har haft ett par jävligt sköna jeans en vända. Read ear hette de. Har inte hittat det märket igen. Nu sitter jag i ett par Pour. Jag är smal och vill ha slim fit o cleana, inget jox på bakfickor å sånt. Många jeans är sjukt lika. Det som skiljer sig åt är sömmfärg el nån äcklig logga. Pour gör riktigt schyssta jeans, har en del semitrashiga modeller också. Sköna som fan dessutom. =) Citera
JohnH Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Jag hatar att köpa jeans. Det tar lång tid och jag har stor röv. Köpte ett par armani exchange för 125 bucks i usa för att göra mamma glad. Tyvärr så skulle jag behöva gå ner några kilon för att dom ska sitta bra EDIT: Idag har jag varit på sjukhuset i lindesberg hos hudläkaren för att kolla upp om man kan behandla mina ärr på axlarna efter mina akneproblem. Hon sprutade in cortison i ärren och nu ska jag gå runt med silikonplåster på axlarna i 6-12 månader HEHE Lägg av. Inte fan är du fet din lilla räka. LJUGPOTTA!! Citera
emilio_15 Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Nä men jag har stor röv kontra andra kroppsdelar sas och jeansen är tighta Citera
MikeTime Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Lägg av. Inte fan är du fet din lilla räka. LJUGPOTTA!! +1. Ni kan ju båda två stå under en metrev i ösregn och förbli torra. (Anm: John å poker_emil har ju delat säng så dom vet ju en del om varandras kroppar liksom.) Citera
Haslo Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 tjejer tänder på killar med röv imo Citera
Gäst Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Hugo Boss är riktigt nice. Bra för oss åldringar som inte vill sticka ut alltför mycket! Citera
emilio_15 Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 tjejer tänder på killar med röv imo har jag inte märkt:-D Citera
Bluwajt Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Wp med slösurf i alla fall. När får vi se dig grinda pf på film? Tror väldigt många skulle kunna tjäna in en del tid på att använda din teknik. Får väl recca en filmjävel snart då. Lite osäker dock då jag har mycket luckor som är lättexploaterbara men behöver hjälp med att täppa dom också iofs. Hugo Boss är riktigt nice. Bra för oss åldringar som inte vill sticka ut alltför mycket! Sant. Hade ett par vita boss när jag gick ut nian. Var stiligt klädd då enligt farmor har jag inte märkt:-D orka underreppen Övningskörde för första gången idag lol. Det mesta gick bra förutom att det alltid hackar när jag ska starta bilfan för sätter inte lyftet av koppling och trycket på gasen rätt Blev livrädd när jag mötte min första och enda bil också men vafan, första gången ju Citera
jkkman Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 half baked är gott till middag Citera
SasaOmerbasic Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 half baked är gott till middag nae, B&J e bara hypat slisk. Haegendaaz is nuts. Citera
emilio_15 Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 nae, B&J e bara hypat slisk. Haegendaaz is nuts. både och är nötigt faktiskt!!!!! för att inte glömma ICAs gräddglass med smak av vanilj, choklad och APELSIN Citera
mr-flow Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 det måste uppenbarligen vara en liten minidefekt ( ) på mina smaklökar, jag får verkligen inte ihop apelsin med någonting typ. Det är gott som apelsin och i juicer, men i mat och choklad eller apelsinsmaksgodis är ju bara värdelöst. Citera
jkkman Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 det måste uppenbarligen vara en liten minidefekt ( ) på mina smaklökar, jag får verkligen inte ihop apelsin med någonting typ. Det är gott som apelsin och i juicer, men i mat och choklad eller apelsinsmaksgodis är ju bara värdelöst. det vidrigaste måste ändå vara apelsin (eller citron) i sockerkaka - helt oätbart... nae, B&J e bara hypat slisk. Haegendaaz is nuts. Det som är gott ju. Fast håller med lite iaf, mår semikasst nu... Vet inte riktigt var jag vill komma med denna posten men skit samma... Citera
Bluwajt Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 det vidrigaste måste ändå vara apelsin (eller citron) i sockerkaka - helt oätbart... Aldrig hört talas om Äpple e ju dock gott som fan i sockerkaka. Citera
SasaOmerbasic Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 det vidrigaste måste ändå vara apelsin (eller citron) i sockerkaka - helt oätbart...... Muffins? Det som är gott ju. Fast håller med lite iaf, mår semikasst nu... Vet inte riktigt var jag vill komma med denna posten men skit samma... Gott njae, inte till det priset. Halva priset på en burk finansierar nog reklam, och då räknar jag lågt. Haegendaaz är värt sitt höga pris. Sen som en riktig livsnjutare kan jag passa på att tipsa om Lejonet & Björnen(göteborgsglass) Underbar! Synd att den är svår att få tag på nuförtiden Citera
Bluwajt Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Sen som en riktig livsnjutare kan jag passa på att tipsa om Lejonet & Björnen(göteborgsglass) Underbar! Synd att den är svår att få tag på nuförtiden +1m. Brukade käka deras nobeltårta på nyårsafton när jag var mindre. Knull i munnen varje gång Citera
jkkman Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Muffins? ja samma där, blir vidrigt Gott njae, inte till det priset. Halva priset på en burk finansierar nog reklam, och då räknar jag lågt. Haegendaaz är värt sitt höga pris. Sen som en riktig livsnjutare kan jag passa på att tipsa om Lejonet & Björnen(göteborgsglass) Underbar! Synd att den är svår att få tag på nuförtiden Äter inte tillräckligt med haegendazz, men är nog lite mer klass på den smakmässigt sas. Annars diggar jag carte dor crema di mascarpone, löjligt god. Dom andra carte dor jag testat är rätt medelmåttiga dock. Aldrig hört talas om Äpple e ju dock gott som fan i sockerkaka. Alltså citron/apelsin i sockerkaka är när dom typ har i lite skal eller saft eller något som ger en enligt mig vidrig smak. Äpple är väl när dom har klyftor i och det är jävligt najs : ) edit, drack ett glas vatten och nu vart jag sugen på half baked igen, fast morsan gör riktig middag nu så får väl vänta Citera
emilio_15 Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 åt lejonet och björnen i lysekil tror jag det var, minns dock inte hur det smakade Citera
jkkman Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 orka misärgrind edit. haha jag vill tiltrunka men mina föräldrar är hemma Citera
kravmärkt Postad 25 September , 2009 Rapport Postad 25 September , 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5839301.ab Äntligen kan Ken börja producera tungt igen. Ken ring såklart Citera
ulaf Postad 25 September , 2009 Rapport Postad 25 September , 2009 bluwwe o co, vilka är bästa slösurfsidorna? (förutom youtube) Citera
Recommended Posts