Franken Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hur får jag alla borden att bli lika stora? När jag spelar massa SnGs så hoppar dom upp i olika storlekar överallt på skärmen. Jag vill ha alla lika stora och på samma ställe! Vill inte sitta och dra dom till rätt storlek och flytta dom varje gång dom ploppar upp. Citera
Laagen13 Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Hur får jag alla borden att bli lika stora? När jag spelar massa SnGs så hoppar dom upp i olika storlekar överallt på skärmen. Jag vill ha alla lika stora och på samma ställe! Vill inte sitta och dra dom till rätt storlek och flytta dom varje gång dom ploppar upp. Vilken site? på full tilt trycker du på en knapp "layout" uppe i högra hörnet på bordet. På stars vet jag bara att från lobby trycka på "view" och sedan "tile tables". Citera
Drunken_Penguin Postad 14 Augusti , 2009 Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Klicka på "Layout" på ett bord. Välj "Åter till standardstorlek - allt". Klicka på "Layout" igen. Välj "Bord överlappande". Citera
Franken Postad 18 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Om jag vill ha dom mindre då? och jag vill ha dom PRECIS ovan på varandra. Går det att fixa? Citera
Recommended Posts