Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 19 postas här!


QoS

Recommended Posts

Är det någon som clearat bonusen på no1poker.com?

 

"50% Bonus On First Deposit (Up to €200)"

 

"You can claim your bonus as soon as you have played 15 times the bonus amount in raked hands during your first month of playing."

 

Är det bättre/sämre eller lika med VIP systemet som dom andra rummen på b2b kör?

 

 

Eller kortfattat, vilken bonus är bäst av no1poker och pokerclubeurope?

 

Alltså, om inget ändrats så är No1-bonusen kanon. Det är rakade händer och när jag tog den var det x10. x15 är också bra. Den går att cleara hyfsat snabbt även på de lägre nivåerna. Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dom kör alltså också med VIP poäng? På no1poker.com så skriver dom om raked hands och inte VIP.

Vet faktiskt inte, antar att de använder VIP-poäng. En VIP-poäng är ju i princip samma sak som en rakad hand också.

 

För att få en VIP poäng måste potten varit uppe i 10€ tror jag, dvs du måste lira på hyfsade stakes för att dra in VIP.

Jag drog in runt 75 VIP/h på NL 0.25/0.50, 2 bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kör alltså också med VIP poäng? På no1poker.com så skriver dom om raked hands och inte VIP.

Vet faktiskt inte, antar att de använder VIP-poäng. En VIP-poäng är ju i princip samma sak som en rakad hand också.

 

För att få en VIP poäng måste potten varit uppe i 10€ tror jag, dvs du måste lira på hyfsade stakes för att dra in VIP.

Jag drog in runt 75 VIP/h på NL 0.25/0.50, 2 bord

 

Ifall man spelar FLT är det rätt bra att veta, då är det 1/2€ och upp som gäller. Ifall dom inte ändrat något sen jag spelade B2B senast...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svar från No1Poker:

 

"Yes in order to claim a €100 bonus you need to play 1500 raked hands.

1 raked hand is counted when you have contrubuted rake in the pot. There is no minimum rake to get a raked hand"

 

 

Contributed låter ju inte så kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick svar från No1Poker:

 

"Yes in order to claim a €100 bonus you need to play 1500 raked hands.

1 raked hand is counted when you have contrubuted rake in the pot. There is no minimum rake to get a raked hand"

 

 

Contributed låter ju inte så kul

 

Den går jättesnabbt att cleara och går till skillnad mot VIP-bonus även att clerara på låga FL-bord. Om det är contributed eller inte låter jag vara osagt, men clearar som sagt väldigt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en reloadkod för partypoker på Bonuswhores, POKERACENOW. Koden ska egentligen bara funka för britter men den funka för mig, fick 100 bonusdollar pending, 700 raked hands inom 30 dagar

Den funkade för mig också. 20% upp till 100$. (Sätt in 500$)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att signa hos partypoker pga deras trevliga reloadbonusar. Om jag nu ska signa, ska jag använda en signup-kod först och cleara den, sen casha ut och sätta in med t.ex. COMPBONUS eller POKERACENOW, cleara den och sen sätta in igen och cleara den andra?

 

Tror ni Partypoker kommer ogilla mig då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en reloadkod för partypoker på Bonuswhores, POKERACENOW. Koden ska egentligen bara funka för britter men den funka för mig, fick 100 bonusdollar pending, 700 raked hands inom 30 dagar :)

 

Jaså, är det bonusdags igen på Party. I Fredags fixade jag COMPBONUS, undrar om man ska testa POKERACENOW nu också. Tror ni det kommer funka. 2 st 100$ bonusar över en helg, kanske värt att testa. Jag är iallafall ingen renodlad bonushora, spelar dagligen på Party. Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en reloadkod för partypoker på Bonuswhores, POKERACENOW. Koden ska egentligen bara funka för britter men den funka för mig, fick 100 bonusdollar pending, 700 raked hands inom 30 dagar :)

 

Funkade för mig också.Man tackar för tipset :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jippi!

 

Orkade inte vänta på svar på min fråga, så jag testade POKERACENOW bonusen på Party. Det kom upp 100$ på Pending release, så nu blir det till att spela lite raked hands.

 

Fin fin bonus helg.

 

Fre: 100$ COMPBONUS på Party (Insättning 500$)

Lör: 100$ MAY05RELOAD på Multi (Insättning 100$)

Sön: 100$ POKERACENOW på Party (Insättning 500$)

 

Dags för uttag snart, mitt bankkonto är tomt efter alla insättningar, men som pokerspelare måste man kunna se långsiktigt.

 

Jag måste vara helgens hora på pokerforum. nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att signa hos partypoker pga deras trevliga reloadbonusar. Om jag nu ska signa, ska jag använda en signup-kod först och cleara den, sen casha ut och sätta in med t.ex. COMPBONUS eller POKERACENOW, cleara den och sen sätta in igen och cleara den andra?

Du behöver inte ta ut pengarna mellan varje bonus, reloadkoder fungerar även om du har stash inne på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på att signa hos partypoker pga deras trevliga reloadbonusar. Om jag nu ska signa, ska jag använda en signup-kod först och cleara den, sen casha ut och sätta in med t.ex. COMPBONUS eller POKERACENOW, cleara den och sen sätta in igen och cleara den andra?

Du behöver inte ta ut pengarna mellan varje bonus, reloadkoder fungerar även om du har stash inne på kontot.

Men då måste man ha stash att sätta in också, fungerar inte för en fattig student :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då måste man ha stash att sätta in också, fungerar inte för en fattig student :D

 

Har du inte Neteller?

Jo, men det ger mig inte mera pengar :)

 

Jag kan flytta ut pengarna från PP till Neteller för att sen sätta in dem igen med en ny kod, frågan är om PP kommer tycka om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det står ngnstans i tråden, men hur många raked hands är det för compbonus? 10x?

 

Kör Bonuskoden COMPBONUS på partypoker, 5x bonusbeloppet max 100 usd. Satte in 500 och är nu klar med den bonusen. Dock gick jag back men slutade på 40 dollar + tillsammans med bonusen.

 

Rekomenderas och koden funkar.

Några sidor tillbaka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då måste man ha stash att sätta in också, fungerar inte för en fattig student :D

 

Har du inte Neteller?

Jo, men det ger mig inte mera pengar :)

 

Jag kan flytta ut pengarna från PP till Neteller för att sen sätta in dem igen med en ny kod, frågan är om PP kommer tycka om det.

 

Jag tog ut cash och sekunden senare tryckte jag in dem på party igen 3 gånger förra månaden.

 

Efter party gick jag direkt på pokernow och pay-pro har inte lackat än iallafall.

 

Men se till att alla uppgifter du har stämmer bra överens med ditt neteller osv så du inte ger dom någon anledning att kolla upp dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...