Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 19 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 127
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska sätta in ett par hundra euro på B2B. Tänkte först på 24hPoker men dom har ingen bonus om jag inte läst fel. Och den bonusen ni erbjuder till 24h är väl bara till nya användare? (har en användare men aldrig satt in pengar)

 

Vilken klient bör jag använda för att få så mycket som möjligt i bonus?

 

Mvh Fhaugen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta in ett par hundra euro på B2B. Tänkte först på 24hPoker men dom har ingen bonus om jag inte läst fel. Och den bonusen ni erbjuder till 24h är väl bara till nya användare? (har en användare men aldrig satt in pengar)

 

Vilken klient bör jag använda för att få så mycket som möjligt i bonus?

 

Mvh Fhaugen

 

Testa http://www.no1poker.com

 

50% up till €200 10x i rakeade händer (inte VIP)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta in ett par hundra euro på B2B. Tänkte först på 24hPoker men dom har ingen bonus om jag inte läst fel. Och den bonusen ni erbjuder till 24h är väl bara till nya användare? (har en användare men aldrig satt in pengar)

 

Vilken klient bör jag använda för att få så mycket som möjligt i bonus?

 

Mvh Fhaugen

 

Testa http://www.no1poker.com

 

50% up till €200 10x i rakeade händer (inte VIP)

 

Tack gnuffe! Ska köra på no1poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska sätta in ett par hundra euro på B2B. Tänkte först på 24hPoker men dom har ingen bonus om jag inte läst fel. Och den bonusen ni erbjuder till 24h är väl bara till nya användare? (har en användare men aldrig satt in pengar)

 

Vilken klient bör jag använda för att få så mycket som möjligt i bonus?

 

Mvh Fhaugen

 

Det borde gå ändå om du aldrig satt in pengar? Kan inte lova nåt, men är nästan säker på att det gick till på det viset för min del, och jag fick bonus. Som jag aldrig orkade cleara... deras bonus är SEEEGA lowlimit.

 

 

För övrigt har jag just clearat Empire utan problem och jag bonushorar runt på alla partyskins... Iofs gick jag typ back trots bonusen hahaha, party funkar aldrig för mig >)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En reload med krav på 20x händer är nästan ett hån mot spelarna tycker jag, eller vad tycker ni? Nån som ska köra den?

 

I diskussionen om Empires agerande tycker många att om sajterna förlorar på sina bonusar så bör de ändra på bonusarna istället för att kicka ut spelarna - Multipokers två senaste bonusar är väl ett bra exempel på hur en sådan bonus kan se ut.

 

Exakt!

 

20x är inget hån, det är bra. Det är ingen som tvingar dig att använda bonusen.

 

Jag misstänker (eller snarare vet) att en 10x-bonus går sajterna back på, medan en 20x går dom jämt på (för den som horar optimalt). Så är en bra redepositbonus utformad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En reload med krav på 20x händer är nästan ett hån mot spelarna tycker jag, eller vad tycker ni? Nån som ska köra den?

 

I diskussionen om Empires agerande tycker många att om sajterna förlorar på sina bonusar så bör de ändra på bonusarna istället för att kicka ut spelarna - Multipokers två senaste bonusar är väl ett bra exempel på hur en sådan bonus kan se ut.

 

Exakt!

 

20x är inget hån, det är bra. Det är ingen som tvingar dig att använda bonusen.

 

Jag misstänker (eller snarare vet) att en 10x-bonus går sajterna back på, medan en 20x går dom jämt på (för den som horar optimalt). Så är en bra redepositbonus utformad.

 

Frågan är hur optimalt det är för att locka kunder att spela på deras sajt. Jag kommer inte göra det, men ifall man gillar multipoker, visst. Sen får man väl räkna in mervärdet av att borden blir uppfyllda bättre och större omsättning och mer pengar i systemet. Bonusar är marknadsföring och erbjuds samma sak till bättre pris någon annan stans så går man dit, marknadsekonomi...

Enligt DI tjänar ju party hur mkt pengar som helst och förmodligen drar även multi in en och annan slant och kommer knappast kursa på en stackars liten bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker (eller snarare vet) att en 10x-bonus går sajterna back på, medan en 20x går dom jämt på (för den som horar optimalt). Så är en bra redepositbonus utformad.

Que? I så fall måste du ju också tycka att alla företag som gör nån form av reklam går back på det. Och det är ju inte rätt hur du än vrider det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men då har du inte hängt med om den senaste Empire-diskussionen eller hur?

 

Känner mycket väl till den. Problemet är nog inte att sajterna går i konkurs på bonusar utan snarare att empire har identifierat en icke fullt så profitabel kundgrupp som man skulle kunna önska. Tyvärr verkar dom inte inse vilken dålig goodwill det sänder ut och dom kommer nog i min mening förlora mer än dom vinner på hela detta och folk väljer att spela på ett annat skin.

Men tycker man att empire agerar seriöst och multipokers reload är jättebra och man gillar att spela där så hindrar jag ingen.

 

Jag tycker man kan likna hela agerandet vid att tex Dressman skulle vägra alla som köper "lockvaror" att handla där igen. Absurt, empire´s marketingmanagement har nog inte läst marknadsföring på universitetsnivå iaf. Detta är typ den sämsta sortens relationsmarknadsföring man kan ägna sig åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20x är inget hån, det är bra. Det är ingen som tvingar dig att använda bonusen.

 

Jag misstänker (eller snarare vet) att en 10x-bonus går sajterna back på, medan en 20x går dom jämt på (för den som horar optimalt). Så är en bra redepositbonus utformad.

 

Tyvärr har gdaily rätt men det suger ju inte mindre för det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I empire-diskussionen har många hävdat att det är upp till siten att utforma bonusar så att de inte går back på den. Nu har Multipoker gjort det och så sitter ni här och klagar igen. Antingen väljer man alternativ a (siten kickar bonushoror) ELLER b (bonusen kräver fler händer för att cleara)...eller hur? Man kan inte ha kvar kakan och äta upp den samtidigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis mail från Multipoker om 100% bonus,

det står:

 

Before bonus is released, you must play raked hands equal to 20 times the bonus amount.

 

Hur många händer motsvarar det på .25.50?

 

Vet inte om du menar NL25 eller FL 0.5/1. På FL kan du räkna med knappt 53% rakade händer vid 10-manna bord. Alltså 3800 händer för att cleara 100$.

Personligen står jag över detta "erbjudande".

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I empire-diskussionen har många hävdat att det är upp till siten att utforma bonusar så att de inte går back på den. Nu har Multipoker gjort det och så sitter ni här och klagar igen. Antingen väljer man alternativ a (siten kickar bonushoror) ELLER b (bonusen kräver fler händer för att cleara)...eller hur? Man kan inte ha kvar kakan och äta upp den samtidigt...

 

Varför kan man inte det? Vad menas med att gå back? Att dom går back på att ge bonusar över huvudtaget är ganska självklart om det så är 1 el. 1000 dollar. Hela meningen med bonusar är ju att dom ska locka med ett mervärde för att locka spelare, vanlig marknadsföring. Syftet med bonusen är således att åka omsättningen, göra reklam för siten genom att reload´en postas över nätet etc etc. Man skapar ett ökat kassaflöde och man påverkar spelares inställning till företaget etc. Marknadsföring är komplext och handlar inte bara om tidsramen det tar att cleara en bonus.

Hur många miljoner dollar var det föresten partypoker gick plus detta året på oss spelare? Nån som kommer ihåg? Orkar inte googla. Men visst, tycker man synd om stackars partypoker ;)

Bottom line: PP tjänar sjuka pengar, dom går inte i konkurs pga lite marknadsföring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade Empire skickat ut en varning att de kommer stänga stänga kontot för de som horar för mycket tror jag de hade ökat sin trafik rejält. Då skulle alla spelat lite lagom där ibland och många bäckar små hade gett ett positivt resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många miljoner dollar var det föresten partypoker gick plus detta året på oss spelare? Nån som kommer ihåg? Orkar inte googla. Men visst, tycker man synd om stackars partypoker ;)

Bottom line: PP tjänar sjuka pengar, dom går inte i konkurs pga lite marknadsföring.

 

Förstår man inte ens de mest elementära sakerna med hur ett företag fungerar kanske man inte ska skriva en massa trams. Ett företag vill i alla lägen maximera sin vinst och då måste företaget givetvis bedöma vad som i varje läge maximerar företagets vinst. Skit samma hur mycket vinst som företaget gör, det är fullständigt egalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...