Myt4z Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2010 Sjukt snygg tvåfotare! Du går alltså själv från typ halva plan? Ballin Haha, alltså, de pressade med en ytter på min kant, och han kom in i pressen fel, så drev förbi honom. Efter det blev det helt öppet fram till mittbacken. Hehe, hade rätt mkt flyt i tvåfotaren, men det ska man väl få ha ibland! Skönt att få stänka dit den med "fel" fot oxå. Citera
boman Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 dåligt att inte informera om matchen, hade vart skoj att se! Citera
Myt4z Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2010 dåligt att inte informera om matchen, hade vart skoj att se! Hehe, sry. Är du från Umeå trakten? Herregud vad kallt det var där, i Sthlm var det kring 12-14grader o solsken när vi åkte. Där var det kring 6 grader, och pyttelite snö kom tom under matchen. Citera
Myt4z Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2010 Här är ytterligare ett klipp från matchen, med lite mer höjdpunkter. Haha, ser alltid så mkt sämre ut än hur man själv upplevt det på plan:) Citera
Staash Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Här är ytterligare ett klipp från matchen, med lite mer höjdpunkter. Haha, ser alltid så mkt sämre ut än hur man själv upplevt det på plan:) Spelar själv i division 6 på hobbynivå, men såna här klipp får mig alltid att tänka "vafan, jag skulle lätt platsa där!". Förmodligen är det långt ifrån sanningen! Har jag förstått saken rätt: Du är högerfotad vänsterback? Strongt mål oavsett, pure skill sas! Citera
Myt4z Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2010 Spelar själv i division 6 på hobbynivå, men såna här klipp får mig alltid att tänka "vafan, jag skulle lätt platsa där!". Förmodligen är det långt ifrån sanningen! Har jag förstått saken rätt: Du är högerfotad vänsterback? Strongt mål oavsett, pure skill sas! Haha, ja vet exakt vad du menar:) Ser oftast otroligt risigt ut när man ser det i efterhand! Senaste åren har jag mest spelat högerback. Men har tidigare spelat vänster också, så är rätt van vid den positionen. Egentligen spelar det inte jättestor roll vilken kant jag spelar på, är väl mest uppspelen som kan vara lite lurigare när jag spelar på vänster sidan. Tex behöva ta ngt extra touch för att lägga bollen tillrätta osv, men man vänjer sig ju mer man spelar såklart. Yes, är högerfotad. Har haft en riktigt bra vänster tidigare, när jag var yngre. Då jag skadade min höger, så tränade jag upp vänstern. Tyvärr skadade jag senare vänstern, så tappade väl det mesta som jag tränat upp då Citera
boman Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Hehe, sry. Är du från Umeå trakten? Herregud vad kallt det var där, i Sthlm var det kring 12-14grader o solsken när vi åkte. Där var det kring 6 grader, och pyttelite snö kom tom under matchen. yup. my mistake dock, du verkar ha nämnt matchen i någon post tidigare hojta till när det är match i boden dude Citera
Myt4z Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2010 yup. my mistake dock, du verkar ha nämnt matchen i någon post tidigare hojta till när det är match i boden dude Yes, det ska jag göra! Citera
sTARVIN89 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 haha snyggt mytaz, rush från halva plan+tvåfotare . Första frisparken fick också en rätt bra träff måste jag säga. Varit bakis hela igår och kollat igenom några avsnitt av hundra höjdare+ursäkta röran, mycket skoj speciellt när man är småbakis. Enjoy. Citera
JGrande Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Snyggt mål mytaz! Vad tycker du om spelarna Lundström, Sjöström och Chennoufi? Citera
Chillarn7 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Så jävla grym reklam detta. De filmade tydligen allt i ett klipp också hörde jag på Ellen Degeneres, tog bra många tagningar innan det blev rätt. Ja, jag och Fille123 kollade Ellen Degeneres show på tv när vi var i gbg. Citera
Myt4z Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2010 haha snyggt mytaz, rush från halva plan+tvåfotare . Första frisparken fick också en rätt bra träff måste jag säga. Varit bakis hela igår och kollat igenom några avsnitt av hundra höjdare+ursäkta röran, mycket skoj speciellt när man är småbakis. Enjoy. Tack chap! Snyggt mål mytaz! Vad tycker du om spelarna Lundström, Sjöström och Chennoufi? Tack tack! Vet inte vilka de är:oops: Antar att det är några i Umeå? Citera
Myt4z Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Såja, avrunda nyss pokerdagen. Fick in strax över 5 h spel idag, mkt nöjd med det. Började trögt, var ner kring 1$k, vände sedan på steken och slutar omkring 600$ upp. Väldigt nöjd med spelet och volymen idag. Ska verkligen försöka få in mkt timmar denna månad, minst 90h. Citera
Myt4z Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Fick in en 4 h idag, nöjd med det. Spelet var väl sådär, var några situationer där jag i efterhand känner att jag borde agerat annorlunda. Men överlag helt ok. Dagen slutar miniback, typ 50$ ner eller ngt sådant, fick in drygt 2 k händer, så strax under 5k händer för månaden. Helt ok sett till att jag starta upp månaden igår. Hade inte några direkt roliga händer att dela med mig av idag. Ska försöka posta lite fler händer framöver. GN! Citera
Chillarn7 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Haha jag har fått in 9k händer för månaden och jag tycker jag spelar lite Petie. Fixade sc2 betan idag också. Fett grymt spel, kommer ta tid att lära sig. Vette fan hur många hands det blir denna månaden Bokat EMOP också, har en svit på Villa Sassa Hotel & Spa en vecka med två andra gubbs. Några mer som ska ner, kanske några som också ska bo där eller någon annanstans i Lugano? Citera
Chillarn7 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 gubbs? nämns man inte ens vid namn längre? Jobbigt att skriva ditt nick hela jävla tiden. Fakeedit: Spelade en fin session nyss btw. €2.3k back på 230 händer, NL400/NL600. Var ingen smart idé att lägga in en session mellan starcraft lirandet. Citera
Myt4z Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Haha jag har fått in 9k händer för månaden och jag tycker jag spelar lite Petie. Fixade sc2 betan idag också. Fett grymt spel, kommer ta tid att lära sig. Vette fan hur många hands det blir denna månaden Bokat EMOP också, har en svit på Villa Sassa Hotel & Spa en vecka med två andra gubbs. Några mer som ska ner, kanske några som också ska bo där eller någon annanstans i Lugano? Men mina händer är så pass välspelade att dom är värda minst det dubbla i effort. Tror det är därför du känner att du spelar så lite! Ska jag smeka dig på Sc2 ngn dag? Citera
Myt4z Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 fan va alla spelar starcraft! Jag spelar det inte fkt, men skulle kunna tänka mig börja om jag får njuta av att möta Chillboi! Citera
Chillarn7 Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Jag har inte heller spelat särskilt mkt. Spelade ettan lite med tre andra polare vi körde 2vs2 hela tiden och satt i skype osv. Tror mitt lag vann med typ 20-15 eller något. Mycket mer än så har jag inte lirat så nu när jag tvingas lira online på betan blir jag totalt mosad Sjukt mkt roligare att spela med polare så man kan snacka å attackera tillsammans osv. Myt4z du borde köra igång så vi kan köra tag team Citera
Myt4z Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Jag har inte heller spelat särskilt mkt. Spelade ettan lite med tre andra polare vi körde 2vs2 hela tiden och satt i skype osv. Tror mitt lag vann med typ 20-15 eller något. Mycket mer än så har jag inte lirat så nu när jag tvingas lira online på betan blir jag totalt mosad Sjukt mkt roligare att spela med polare så man kan snacka å attackera tillsammans osv. Myt4z du borde köra igång så vi kan köra tag team Ah, jag kan ge det ett försök:) Vi kan snacka mer på msn, måste ordna betan till att börja med. Vore kul att kanske dra ihop en 2vs2 turre med PF folk. Citera
Recommended Posts