Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Drar en kort update.

 

Har inte spelat ngn poker sen i torsdags, orkar förmodligen inte det idag heller.

Hade seriepremiär igår, BK Forward borta, vinst 2-1. Otroligt skönt att vinna premiären.

 

Liten inför artikel, gällande vår serie:)

 

http://svenskfotboll.se/ovriga-serier/arkiv/ovriga-serier/2010/div-1-norra-dalkurd-siktar-mot-ny-serieseger/

 

En liten bild på mig hittade visst dit oxå;)

 

Senast imorgon ere tebax till grinden iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde också en nu, 1550 NOK... Kommer säkert ångra mig senare, fan ta dig Henke.

 

Nejdå dom e sjukt sköna :-P

 

Bra födelsedag f.ö, noooooot!

 

Jag spelade 500 händer NL400 + EMOP kvalet. Förlorar AA vs QQ, AK vs KQ, AK vs AQ på NL400 och slutar €1.5k back, €1980 under EV.

Bustar EMOP kvalet för CL pott med KK vs AJ all in på Jxx. River kommer J obv.

Efter sista handen AK vs KQ när han får stege blev jag så sjukt tiltad att jag bara lämnade datorn och gick ut och sprang i lite över en timma. Kom hem nyss, ingen mer poker för mig idag sas, är fortfarande tiltad.

290kkr under EV för året and counting. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså du lirar i samma serie som carlstad united nu, får komma ihåg att släpa iväg mig till deras hemmamatch när de möter er då :)

 

Tycker jag du ska göra:) Och heja på oss såklart!

 

Nejdå dom e sjukt sköna :-P

 

Bra födelsedag f.ö, noooooot!

 

Jag spelade 500 händer NL400 + EMOP kvalet. Förlorar AA vs QQ, AK vs KQ, AK vs AQ på NL400 och slutar €1.5k back, €1980 under EV.

Bustar EMOP kvalet för CL pott med KK vs AJ all in på Jxx. River kommer J obv.

Efter sista handen AK vs KQ när han får stege blev jag så sjukt tiltad att jag bara lämnade datorn och gick ut och sprang i lite över en timma. Kom hem nyss, ingen mer poker för mig idag sas, är fortfarande tiltad.

290kkr under EV för året and counting. :oops:

 

Fan va segt, lider med dig. Måste ju vända snart tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan du kan ju inte ha en helrosa Arvin.

 

Sjukt sagt, håller absolut inte med :S

 

hahah :D, skämtade lite om rosa men den är ju snygg och nu när jag tänker efter lär den vara en riktigt bra brudmagnet på myskvällar ;). Om pokern går bra månaden ut blire nog att skaffa en sån, ska fixa en grå också för den tror jag passar mig bra...

 

Ser framför mig hur det blir pf-grindstuga och alla sitter med JumpSuits :).

 

Fan va segt, lider med dig. Måste ju vända snart tycker jag!

 

+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jumpsuit och fivefingers har väl alla pf:are nu?

 

Snart iaf. Måste verkligen fixa VFF. Inte lika lätt att köpa skor online som jumpsuits tyvärr.

Diggar också grått med vita revärer Arvin, det är den jag har.

 

Lol btw. Ser att de flesta grymma jumpsuitarna är borta nu från deras onlineshop. Synd för er som inte bookat. Verkar sälja rätt bra faktiskt. Eller så kanske de inte tillverkar så många bara :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, drog ett pass nu på 1.2k händer på Ongame NL200$. Hade glömt bort hur mkt mongon det var på nivån efter att ha spelat prima en del. Men vad gjorde det, 1200$ ner och ont i rökan fick man. Herregud vad värdelöst det var idag.

 

19k händer to go till månadens mål iaf. Måste klara det. Idag decimerades dock månadens resultat jäklit rejält. Får hoppas på några bra kommande dagar nu iaf.

 

Najt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drog av ett pass på dryga timmen nu, 260 upp ungefär. Slarvade bort ett ink mot slutet, vilket kändes onödigt.

 

Mer lir ikv efter att jag tränat. Vore najs få in en 2-3k händer idag. Har tänkt se CL ikv oxå, så kan bli lite tufft. Men ett försök blir det garanterat:)

 

Delar med mig utav en hand från dagens pass. Hade 3betat Fi mkt, antog att han kunde floata med en stor del av hans range.

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

UTG: $179

CO: $185

Button: $221.15

SB: $345.95

BB: $419.30

 

Dealt to SB Q:club: A:heart:

 

Pre-flop:

(1 folds), CO raises to $6, (1 folds), SB raises to $22, (1 folds), CO calls $16

 

Flop: ($47) 6:club: 6:heart: Q:spade: (2 Players)

SB bets $25, CO calls $25

 

Turn: ($97) T:club: (2 Players)

SB checks, CO bets $48, SB raises to $298.95, CO calls $90

 

River: ($533.95) J:club: (2 Players)

 

Results:

SB Showed Q:club: A:heart:

CO Showed A:spade: J:heart:

SB wins $372

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde 1.5h nu på kvällen, efter CL. Ville lira minst 1 timme till, men är så löjligt trött.

 

Blev endast 1.3k händer idag, sjukt nöjd med hur jag spelade dom iaf.

Hittar drygt 1.4$k plus idag, vilket jag är fantastiskt nöjd med, spec efter gårdagens tapp.

 

Nu kan jag sova gott:) Gäller njuta av sådana här dagar, då man grämer sig allt för ofta över dåliga.

 

Är ngnstans kring 32.5k händer. Måste försöka lägga i en lite högre växel, även om jag tror det är hyffsat lungt att hinna med 50k.

 

Har btw svenska cupen imorgon, Derby mot Syrianska FC. Sitter på bänken då jag fortf bara gjort 3 träningar efter min sjukdom. Kan bli en rolig match då det brukar bli mkt folk, och både Syrianska och vi försöker spela en trevlig fotboll.

 

GN vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde 1.5h nu på kvällen, efter CL. Ville lira minst 1 timme till, men är så löjligt trött.

 

Blev endast 1.3k händer idag, sjukt nöjd med hur jag spelade dom iaf.

Hittar drygt 1.4$k plus idag, vilket jag är fantastiskt nöjd med, spec efter gårdagens tapp.

 

Nu kan jag sova gott:) Gäller njuta av sådana här dagar, då man grämer sig allt för ofta över dåliga.

 

Är ngnstans kring 32.5k händer. Måste försöka lägga i en lite högre växel, även om jag tror det är hyffsat lungt att hinna med 50k.

 

Har btw svenska cupen imorgon, Derby mot Syrianska FC. Sitter på bänken då jag fortf bara gjort 3 träningar efter min sjukdom. Kan bli en rolig match då det brukar bli mkt folk, och både Syrianska och vi försöker spela en trevlig fotboll.

 

GN vänner.

 

Fint res idag!

Brukar låta så... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallåj!

 

Kom precis hem efter matchen. Då vi hade några spelare sjuka idag så startade jag som vänsterforward, lirade hela. Är helt sjukt trött nu. Vi torska matchen med 2-1. Var väl egentligen inte nära att vinna, även om vi gör en ok insats.

 

Ska tat lungt ett tag nu, så orkar ja förhoppningsvis få in lite grind senare ikv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla ni som funderar på en onepice, kan jag bara säga att de är verkligen riktigt nötiga! Här på lockdown vill man nästan bara krama om chillarn när han har på sig onepicen... (L)

 

Jag tycker nästan man vill krama honom ännu mer när han är utan ngn!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis spelat en rekordlång session på ca 4k hands, och tot 6k+ för dagen.

Jagat back hela dan är lite yr nu men 10 inköp under EV och sen har jag väl flattat 2-3 AA/KK mot 3bets som floppat set med QQ/JJ/TT osv skit som inte syns men kan väl säga att ongame hade bestämt sig för att jag inte fick plussa idag...

 

Fick iallafall ett jävla psykestest, och imponerad av min uthållighet va faktiskt nära att vända ett tag innan QQ vs AQ och KK+AA blev cracked och sen va man i hålet igen. Yeye whatever, ny dag imorn... tur jag inte slog sönder ngt iaf.

 

Ang jumpsuits så har dem bara XL i den jag vill ha :(............ fanns en standard grey men vetefan den va inte så snygg. Ska googla lite liknande kläder för det är ju nöten att ha en grindoutfit så man slipper tvätta lika ofta ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ang jumpsuits så har dem bara XL i den jag vill ha :(............ fanns en standard grey men vetefan den va inte så snygg. Ska googla lite liknande kläder för det är ju nöten att ha en grindoutfit så man slipper tvätta lika ofta ;).

 

fml... dom ser så sjukt mysiga ut. så tråkigt att jag alltid skjuter upp sånt här. hoppas dom refillar :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...