Myt4z Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 Drog igång ett pass rätt nyligen. Men auto import vill fortf inte fungera. Kan importera händer om ja väljer själva HH filen, men inte via auto import. Ngn som har samma problem på ongame? Citera
OsantVassSpelare Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Chillarn, jag har ett tips. Köp en skön fåtölj eller dyl, fast den måste ha höga armstöd. Sedan tar du bara en planka eller skiva och lägger den på armstöden och sedan lägger du musmatten+musen+tangentbordet på plankan eller skivan, funkar utmärkt, se bara till att de sitter fast ordentligt. Citera
sTARVIN89 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Drog igång ett pass rätt nyligen. Men auto import vill fortf inte fungera. Kan importera händer om ja väljer själva HH filen, men inte via auto import. Ngn som har samma problem på ongame? ah det e std problem typ, en sak du kan göra är att importera från filen och sen direkt efter välja autoimport. Eller ta bort handhistory filen så funkar autoimport igen. Helt löjligt vad barcelona springer över EV i champions league, sån SJUK filmning man såg tillomed när kameran zoomade in honom att han tog sig för ansiktet, släppte och kollade mot domarn för att sen ta sig mot ansiktet igen. Vill verkligen se zlatan vinna CL, men tycker Inter förtjänar att vinna hela skiten. Barcelona turade sönder mot Chelsea förra året och Inter slog ut Chelsea så om något lag ska busta Barca så äre Inter. GL. Citera
Myt4z Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Postad 28 April , 2010 Extremt tråkig match hittills. Yes, auto import kickade igång, men det tog typ 40 min innan den gjorde det. Ska pröva lite senare igen, efter matchen. Tagit bort HH filen igen iaf. Citera
papiPope Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Inter är de ju som springer över ev. 3-1 målet förra vecka var solklart offside och sen borde väl Barca sista mål godkänts.. Sen är det solklar varning imo när motta slapar fi i ansiktet. Citera
Chillarn7 Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Chillarn, jag har ett tips. Köp en skön fåtölj eller dyl, fast den måste ha höga armstöd. Sedan tar du bara en planka eller skiva och lägger den på armstöden och sedan lägger du musmatten+musen+tangentbordet på plankan eller skivan, funkar utmärkt, se bara till att de sitter fast ordentligt. Så jävla fult bara Vem fan vill ha en planka i lägenheten. Såg att FenderJaguar körde ungefär så fast med ett laptop table att ha musmatta och keypad på. Citera
Myt4z Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 Sjuk pokerdag idag. Fick in 2.9 k händer över ca 6 timmars spel, uppdelat på 2 pass. HM var som bekant rätt mongo hela dagen, så kollade inte resultat under hela dagen. Kändes som det gick helt fantastiskt dåligt, så visar det sig att ja sprang sjukt mkt över EV, och slutar ca 840$ upp. Fick göra en brutal utdragning på NL400 för ett inköp, men annars kändes det som att jag blev utdragen konstant på NL200. Aja, otroligt nöjd med både resultat och volym idag. 10.2k händer kvar till målet, har bara 2 dagar kvar, så kommer inte palla 5k händer per dag. Men ska försöka få in en 4-5k händer till iaf. Skulle fortfarande vara mkt nöjd med det! GN! Citera
sTARVIN89 Postad 29 April , 2010 Rapport Postad 29 April , 2010 Inter är de ju som springer över ev. 3-1 målet förra vecka var solklart offside och sen borde väl Barca sista mål godkänts.. Sen är det solklar varning imo när motta slapar fi i ansiktet. Tänkte mer på Chelsea - Barcelona förra året, va väl kanske 3-4 straffsituationer som dömdes bort och Chelsea äger matchen men Barca gör mål i sista minuten med deras enda farliga chans på hela matchen typ. Not so rungood . Va verkligen Chelseas tur att vinna det året med Hiddink och allt... Hade spytt om Barca turar i ytterligare en semifinal pga domslut och sen vinner Champions. Barcas sista mål är ju inte ens säkert att det hade blivit mål eftersom några av spelarna stannade upp när den "tog på handen", sen va det ju ganska svårt att se om det va hands eller inte. Inte direkt meningen av motta att slappa till honom i ansiktet han håller ju upp armen för att hålla bort honom sen var det otroligt klantigt av honom att hålla armen så högt men det är ju en ganska solklar förstärkning det borde vara frispark och inte gult kort imo men förstärkningen gjorde ju att det blev gult, därav utvisning. Tror såklart några ur Inter hade kunnat göra samma sak om dem fick chansen, och visst har Inter haft marginaler på sin sida men det är dem verkligen värda. Barcelona har ju ett bättre lag än Inter men klarar man inte av att gå vidare när man är 11-10 i över halva matchen på hemmaplan så är man inte värda att spela en final imo. Sen är det nog lite skönt också att hela barcelona-hypen lugnar sig, rätt sjukt att inget lag lyckats vinna två år i rad ännu dock. Citera
Myt4z Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 Hej vänner, Avsluta nyss dagens första och enda pokerpass. Gick till en början riktigt kallt, men tyckte mig spela väldigt bra idag, plus att värdet var fantastiskt. Vände på steken och sluta 3.5 bi upp. Har här en hand från dagens spel. Jag har ingen koll på Fi. Hur vill ni spela river? Hade ca 20 händer på fi vid tillfället med statsen 65/45. Board: SB: $348.10 UTG: $449 BB: $164 Button: $206.35 Dealt to Button A:diamond: Q:club: Pre-flop: BB checks, Button raises to $10, SB calls $9, (2 folds) Flop: ($22) K:diamond: 4:diamond: T:spade: (2 Players) SB checks, Button bets $18, SB calls $18 Turn: ($58) J:club: (2 Players) SB checks, Button bets $48, SB calls $48 River: ($154) T:diamond: (2 Players) SB checks, Button? Edit; Det var en som hade postat blind utg, därav min raise till 10$. Vet inte varför det inte kom med i HHn. Citera
Myt4z Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Postad 29 April , 2010 In med degen God kväll Herr Mus. Får jag höra en motivering? Citera
Teh_MoUsE Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 God kväll Herr Mus. Får jag höra en motivering? Självklart! Hade egentligen velat betfold men kör all in med hela min andra värderange så bör även göra det här. Finns inte så jättemkt att ta värde utan här men jag degar och hoppas på det bästa oftast. Har svårt att se han syna med naken drag på turn och vi sitter själva med Ad och Td landar på river så utesluter det en hel del kombodrag. 44 hade han jag höjt flopp eller turn med en så dragig bräda. JT/KT är möjliga händer som vi ligger under emot. Har han synat med naket drag eller säg 97d så skriver jag note och tar smällen. TT är inte helt uteslutet heller. Men hade dödat mig själv om FI visar Kx och jag checkade bakom. Så pushar hellre in i nöt än missar en värdebet. edit: QJd hade han också höjt flop/turn Citera
Myt4z Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 Fler som har kommentarer kring handen? Hittade btw detta idag, att man kan få spotify premium gratis. Man måste svara på en massa tråkiga frågor och värva 6 pers att göra detsamma. http://www.gratispremium.com/?ref=206623 Kör gärna via min länk om ni vill. Om detta är emot några regler på forumet så tar jag självklart bort länken, bara pma mig mods! Citera
Chillarn7 Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Bustade SPW. Squeeze all in med QJ och möter JJ. Efter det hade jag 6bb kvar, får in 108 i bb mot 1010 och turnar stegen men fi sätter färgen på river. Hittade obv AA och 1010 första fem händerna på CG, inte fått någon av dem på hela turneringen. Efter det gulade jag och Nabbes alla marker på BJ. Börjar få en riktigt bra fylla. Utgång nu! Citera
Myt4z Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Postad 30 April , 2010 Blev inget lir för mig under fredagen, så månaden landar på 41 043 händer, över 67.5h. Trodde fkt jag hade fått in lite mer timmar. Nya tag i Maj, då ska jag minst bräcka 50k händer! Förhoppningsvis börjar jag även känna på lite NL400$ igen, gjorde ett kort försök i februari som gick sådär. Har bortamatch i Umeå på Söndag, och imorgon är det middag och lite annat planerat. Så möjligt att jag inte drar igång Maj förrens på måndag. Trevlig helg folk! Edit, Ang handen jag posta tidigare så shovea jag och FI snappa av med KQ. Citera
Chillarn7 Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Fan vad jag kommer plussa i Maj. €30k+´imo. Citera
Chillarn7 Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Man hör obv inte ett ljud om utgång Tog för givet att du var kvar i turren. Kanske kan styra något idag. Fille e short inför dag3. Citera
Starfitter Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Tog för givet att du var kvar i turren. Kanske kan styra något idag. Fille e short inför dag3. gogogogo fille!! Citera
Chillarn7 Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Var nere på CC lite nyss för att raila SPW. Världens längsta bubbla omss, de har noh varit på bubblan i 90min nu. Sjukt hur mkt shortisarna har dragit ut/fått stå. Fille har dubblat 2ggr nu och är med i toppen, luktar procentklonk för min del Citera
uo Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 bust som 8 fml osv... bara ta mina pengar henke!! Citera
Chillarn7 Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Idag kan vara första gången som jag inte blir besviken när Pool förlorar. Citera
Myt4z Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2010 Hej vänner, Kom nyss hem från bortamatch i Umeå. Oehört skön vinst med 3-2. Fick även göra mål:) Var länge sedan. Här är målen från dagens match, jag gör vårt första. Dock ser man inte upprinnelsen till målet, då jag driver från nästan halva plan. Lite trist:) Men men! http://svtplay.se/v/1986685/vasterbottensnytt/se_malen_i_matchen_umea_fc-valsta_syrianska Orkar inte pokra ngt ikv, så imorgon drar jag igång Maj månad. Cheerio! Citera
Chillarn7 Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Sjukt snygg tvåfotare! Du går alltså själv från typ halva plan? Ballin Citera
Recommended Posts