sammejao Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Måste ju vara proteser och att hans manager eller liknande har installerat en rörelsegrej i proteserna och trycker så att tårna rörde sig. Nåt sånt tänkte jag me. Ni som inte sett "The prestige", do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 How the fuck? Avsaknaden av blod mm är intressant. Sen sågas bordet alldeles för lätt itu. Jäkligt skoj att veta hur han gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Fanns ju en serie där en magiker avslöjade alla hemligheter och har för mig att dem visade ett liknande trick. Har sett copperfield live, magi är magiskt. Edit: Wow denna va rätt sjuk, grym illusion. Riggad publik och kameravinklar som lurar ögat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Avsaknaden av blod mm är intressant. Sen sågas bordet alldeles för lätt itu. Jäkligt skoj att veta hur han gör! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 13 Januari , 2010 Rapport Share Postad 13 Januari , 2010 Jo plattan åker ju isär för lätt osv men jag undrar vart fan han kan gömma sina ben när plattan e så tunn. Måste va riggad publik typ, så fort han lägger sig ner så håller ju två personer i armar och ben medans de spänner fast honom. yeye whateva Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Rev av nästan 4 h nu. Samma visa som igår, fick den konstant i rökan. Lyckades på ngt otroligtvis plussa typ ett halvt BI ändå. Skönt att få ta igen från 3.5bi till miniplus iaf. Har en hand där jag undrar hur ni vill agera turn. Jag är sugen raisa turn, men kanske bättre syna och sleva rivers? Samtidigt ere så sjukt trist om AQK trillar på rivern. Han är så kass att han mkt väl kan spela AK AQ såhär. Fi är riktigt dålig, 24/13 3bet på 9.6% över 300 händer. Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Button: $452.50 SB: $198 BB: $238.80 UTG: $244.85 CO: $286.10 Dealt to Button J:club: J:diamond: Pre-flop: (2 folds), Button raises to $6, (1 folds), BB raises to $17, Button calls $11 Flop: ($37) 9:heart: 6:club: 6:diamond: (2 Players) BB bets $18, Button raises to $40, BB calls $22 Turn: ($117) 4:club: (2 Players) BB bets $58, Button raises ?? Passerade iaf 15k händer för månaden. Får ligga i så jag når minst 40k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Rev av nästan 4 h nu. Samma visa som igår, fick den konstant i rökan. Lyckades på ngt otroligtvis plussa typ ett halvt BI ändå. Skönt att få ta igen från 3.5bi till miniplus iaf. Har en hand där jag undrar hur ni vill agera turn. Jag är sugen raisa turn, men kanske bättre syna och sleva rivers? Samtidigt ere så sjukt trist om AQK trillar på rivern. Han är så kass att han mkt väl kan spela AK AQ såhär. Fi är riktigt dålig, 24/13 3bet på 9.6% över 300 händer. Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: Button: $452.50 SB: $198 BB: $238.80 UTG: $244.85 CO: $286.10 Dealt to Button J:club: J:diamond: Pre-flop: (2 folds), Button raises to $6, (1 folds), BB raises to $17, Button calls $11 Flop: ($37) 9:heart: 6:club: 6:diamond: (2 Players) BB bets $18, Button raises to $40, BB calls $22 Turn: ($117) 4:club: (2 Players) BB bets $58, Button raises ?? Passerade iaf 15k händer för månaden. Får ligga i så jag når minst 40k. vad får du värde av när du raisar floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 vad får du värde av när du raisar floppen? +1 Samt vilka andra händer raisar du flopp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag brukar bara syna flopp här. Turn synar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag brukar bara syna flopp här. Turn synar jag. Jag brukar raisa flopp här. Turn jammar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag brukar raisa flopp här. Turn jammar jag. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 +1 vilka händer vill du få värde av på floppen när vi raisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 vilka händer vill du få värde av på floppen när vi raisar? Du tänker helt rätt mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 För att få bort överkorten obv. Träffar du J så kan du tjäna mycket kräm dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 vilka händer vill du få värde av på floppen när vi raisar? alt syna två gator men checka och vika handen känns B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Du tänker helt rätt mannen. Dr Drygmentz. Syna flopp är fine. Beror på vad du har för generell approach på den här typen av floppar imo. Bara jag som vill 4beta pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Du tänker helt rätt mannen. hm okej, du raisar alltså Inte för värde? Jag kan def se raisen på floppen men jag undrade bara vad ni hade för anledningar.. men du kanske inte kan förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag kan def 4beta pre, men gör det inte alltid. Synar oftare in mot spelare som gör mkt misstag post. Tankegångarna på floppen när jag raisar, är fkt att han mkt väl kan donksyna med två överkort, så dålig är han. Vanligtvis synar jag bara flopp, samt turn, för att ha kvar fler av hans sämre händer. Iaf, jag raisade turn och han vek, känner efteråt att jag nog hellre hade synat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 hm okej, du raisar alltså Inte för värde? Jag kan def se raisen på floppen men jag undrade bara vad ni hade för anledningar.. men du kanske inte kan förklara.. Vetifan, tror det är för info, men är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Vetifan, tror det är för att sätta press, men är osäker. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag 4bettar def jacktrapparna som standard pre. Just jacks och tiorna är väl verkligen de händerna som är superstandard att 4betssyna med där? Finns mer tacksamma händer att syna med ip imo. Sen kan man ju slå sett slag för att skippa 4bet helt ip, men det är en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Sen kan man ju slå sett slag för att skippa 4bet helt ip, men det är en annan femma. this... men om man ska vara allvarlig en stund så syna flopp, utvärdera turn osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 Jag 4bettar def jacktrapparna som standard pre. Just jacks och tiorna är väl verkligen de händerna som är superstandard att 4betssyna med där? Finns mer tacksamma händer att syna med ip imo. Sen kan man ju slå sett slag för att skippa 4bet helt ip, men det är en annan femma. Tänkte tipsa om att 4bet/syna AK, men kom sedan på att du tycker att det är en draghand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 4b pre och få in det. Så done, svårare var det inte. Kan vi återgå till det denna dagboken är bäst på nu, Paradise Hotel! Jävligt tråkigt att även Rami är ute, han åkte verkligen på värsta gruppbackstabben ever. Lär väl bli samma sörja som det var de första 15 programmen nu när både Dalin och Rami är ute. Pontus lär ju inte fixa show iaf å så är äckliga francesca tillbaka. Känns verkligen som att tv6 har vinklat klippen med Pontus så att man tror att han är världens största ensamvarg typ? När ska de sluta skeppa in folk så att endgame kan börja sas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 14 Januari , 2010 Rapport Share Postad 14 Januari , 2010 4b pre och få in det. Så done, svårare var det inte. Kan vi återgå till det denna dagboken är bäst på nu, Paradise Hotel! Jävligt tråkigt att även Rami är ute, han åkte verkligen på värsta gruppbackstabben ever. Lär väl bli samma sörja som det var de första 15 programmen nu när både Dalin och Rami är ute. Pontus lär ju inte fixa show iaf å så är äckliga francesca tillbaka. Känns verkligen som att tv6 har vinklat klippen med Pontus så att man tror att han är världens största ensamvarg typ? När ska de sluta skeppa in folk så att endgame kan börja sas? Det känns som att Pontus har något i görningen dock. Antingen tyckte TV6 att han var perfekt som en mystisk filur i bakgrunden, eller så gör Pontus detta medvetet för att sedan köra racet fullt ut. De slutar väl forsla in folk nu typ efter de två som kommer nu härnäst. Hälften av säsongen har gått vad jag vet. TY God for this show. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts