sammejao Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Grejjen är den att jag foldar oftast där, men i detta fall var det mot just ett mongo. Enbart därför jag spelade som jag gjorde. Därför var det nog rätt dåligt exempel att ens posta handen. hehe jag undrade bara lite över dina tankegångar.. men det är klart, TP är nutz mot mongos Citera
Myt4z Postad 20 December , 2009 Författare Rapport Postad 20 December , 2009 hehe jag undrade bara lite över dina tankegångar.. men det är klart, TP är nutz mot mongos No problemo m8. Kul att du tog dig tid att kommentera. Rev av en 45 minuter nu, var löjligt bra värde. Men är så satans trött och okoncentrerad så la ner. Knep en hunka iaf. Dagen slutar 700 upp på 1800 händer, så reparerade skadan från igår. Första bra veckan på väldigt väldigt länge är ett faktum, känns väldigt roligt! Känns mer och mer stabilt, lite fler händer har fått stå, även om det vissa dagar varit riktigt ugly. Ska def få in en hel del spel resten av månaden också, men blir inte riktigt lika mkt som det varit sista 2 veckorna. Klarade inte riktigt min lockdown, 30h var målet, jag hamnade på 26h 15min. Nöjd ändå, då fredagen gick bort, och även mkt av gårdagen. Ny vecka , nya möjligheter imorgon! Citera
Myt4z Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 Kort pass nyss, 40 min. Lite otaggad idag, så blir nog inte mkt lir. Iaf, utspelade sig nyss. Inga reads på fi. Bara spelat en 20-25 händer, inte sett ngt spec av honom då. Syna flopp och mucka om han bombar blank turn? Hatar när folk donkar ut sådär, känns homo. Vill ngn raisa flop? Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: SB: $223.05 BB: $205.35 UTG: $188 CO: $165.30 Button: $201 Dealt to Button 7:heart: J:heart: Pre-flop: (1 folds), CO raises to $4, Button raises to $12, (1 folds), BB calls $10, (1 folds) Flop: ($29) J:spade: 6:club: 4:club: (2 Players) BB bets $22, Button calls $22 Citera
padrinosftw Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Hatar när folk donkar ut sådär, känns homo. +1 Citera
Teh_MoUsE Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Det är väl blank turn vi vill syna? Citera
Myt4z Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 Det är väl blank turn vi vill syna? Vad tror du han skjuter två gator med där, om turn blankar, som vi slår? Menar inte att ja hellre synar om det kommer färgkort. Om det var det du trodde. Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Vad tror du han skjuter två gator med där, om turn blankar, som vi slår? fd.... Citera
Myt4z Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 fd.... Ok, så han flattar pre och donkar på fd bräda, med fd? Jag säger inte att det är fel, men sätter du honom på det? Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Ok, så han flattar pre och donkar på fd bräda, med fd? Jag säger inte att det är fel, men sätter du honom på det? nej jag sätter inte honom på det, sa bara att det är någonting du slår som han kan spela så Citera
Teh_MoUsE Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Vad tror du han skjuter två gator med där, om turn blankar, som vi slår? Menar inte att ja hellre synar om det kommer färgkort. Om det var det du trodde. Så du vill bara syna vidare om turn blir J eller 7 då? Verkar som du ger lite för mkt cred på hans donkbet Varför skulle han inte kunna donka FD flop? Citera
Chillarn7 Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Asså jag tycker det är helt lönnlöst att ha såna här diskussioner när det är en fisk med 3/4 stack som donkar rakt in i oss. Det kan betyda vadsomhelst. Ni överlevlar er själva med era resonemang. Han tänker troligtvis flera nivåer under vad ni tror att han gör. Syna och utvärdera turn. Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Jag vet fan aldrig vad folk som donkar har iom att jag aldrig gör det själv eller ser något bra i det.. mao dom är perfekt balanserade i mina tankar =( Citera
Myt4z Postad 21 December , 2009 Författare Rapport Postad 21 December , 2009 nej jag sätter inte honom på det, sa bara att det är någonting du slår som han kan spela så Hehe, ok. Så du vill bara syna vidare om turn blir J eller 7 då? Verkar som du ger lite för mkt cred på hans donkbet Varför skulle han inte kunna donka FD flop? Absolut, han kan donka FD på flopp, men jag tror inte han gör det. Utan reads så foldar jag troligtvis turn om han fortsätter visa aggro, ja. Klart det beror på vilket turnkortet blir samt hans betsize och timing, men generellt utan reads så foldar jag troligtvis turn. Asså jag tycker det är helt lönnlöst att ha såna här diskussioner när det är en fisk med 3/4 stack som donkar rakt in i oss. Det kan betyda vadsomhelst. Ni överlevlar er själva med era resonemang. Han tänker troligtvis flera nivåer under vad ni tror att han gör.Syna och utvärdera turn. Du läste nog Preflopaction lite fel, det är en reg som flattar och donkar. Han som jag isolerar ursprungligen foldar. Citera
Chillarn7 Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Mm det gjorde jag visst för jag trodde CO donkade. Iaf, 20-25 händer har vi på honom, reg eller inte. Tycker inte det finns något annat spel än att syna och utvärdera turn här. Citera
Teh_MoUsE Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Oj, jag missade helt att BB synade. Jag trodde CO synade din 3bet. Då är det ju lite annorlunda. Men synar fortfarande blank turn och utvärderar river. Citera
Teh_MoUsE Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Mm det gjorde jag visst för jag trodde CO donkade. Iaf, 20-25 händer har vi på honom, reg eller inte. Tycker inte det finns något annat spel än att syna och utvärdera turn här. Det var väl mest turn som Mytaz undrade vad vi vill spela där som jag förstog det Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Mm det gjorde jag visst för jag trodde CO donkade. Iaf, 20-25 händer har vi på honom, reg eller inte. Tycker inte det finns något annat spel än att syna och utvärdera turn här. tror inte någon säger emot men det är ju på turn/river som handen blir jobbig och dyr Citera
wazza Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 toppar,fd ute, donkbet. borde väl räcka? Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 toppar,fd ute, donkbet. borde väl räcka? aha du var seriös? Citera
wazza Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 har du så svårt att se en höjning där? Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 har du så svårt att se en höjning där? japp det har jag.. du vill alltså betfolda ett topp-par på en dragig bräda? Citera
wazza Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 när sa jag fold? jeez, syna och folda turn mot allt utom en 7 då, wp! Citera
Recommended Posts