Gå till innehåll

MytChillStar- 2k10 edition


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Rev av 2 h nyss, var lite mer stabilt än igår. Slutade 3.5 bi upp, torskade lite trist sista hand för fulla ink. Men sprang ruskigt bra ändå då jag fick stå med JJ vs AK ai pre, och dra ut med AK vs TT ai pre. Så ska absolut inte klaga.

 

Ska ha lite kul och diska nu, sen blir det lir igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det ni som lirade mot Pattiliimes lr vad han nickar?

 

Mm lirade en stund mot honom tror jag. Vem är det?

Lirade mot 2 shortisar på 50100 på ongame som var riktigt dåliga också.

 

Mått galet dåligt idag, bakfylla + feber hela natten.

Sprang jävligt bra igår iaf. Dodgeade matnotan på 2.6k, helrör, champagne, helrör, shottar. Enda jag åkte var 7 tequila så blev en riktigt billig kväll 8-)

Det var jag värd efter att ha varit 5k under EV på spelet igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsluta precis sista passet. Fick in lite över 6 h idag, så är nöjd iaf. ca 11 h kvar denna vecka för att nå målet på 30h. Imorgon är dock spelfritt, hinner inte lira ngt.

 

Dagens spel har gått bra, var uppe och vände på 1.1k upp, men slutade tillslut på 800. Hade några setups sista sessionen som var lite tråkiga. Skönt det var mot fisk och inte regs iaf:) Ska inte klaga, mestadels sprungit bra denna vecka.

 

Nya tag på lördag igen, måste snitta ca 6h båda helgdagarna. Ska fan gå.

 

Gn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har vårat hus i en månad sen så har vi inte planerat så jättemkt men bara bokat enkelbiljett iaf. Finns lite olika alternativ. Bo lite i phuket å få va med i nåt program som kanal5 gör, resa runt lite till Bali osv, resa i aussie med mobilt bredband så man kan grinda eller åka hem t.ex.

Många av oss är jävligt sugna på Aussie tror jag så kanske kan bli det.

 

Vart har ni huset?

 

Ska själv till thai 21jan, sen bali i mars och aussie efter det i 1 1/2 mån!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huset är på koh samui. sj? Kommer du resa runt i Aussie lr?

 

Inget bestämt alls vart jag ska vara i thai, kommer åka med en polare och ta det som det kommer. Inge poker heller mao. I aussie kommer utgå från sydney och sen ta oss upp till brisbane där min syrra kommer bo. Sen ska vi två veckor till fijiöarna.

 

drar till Thai i februari :-D

 

Hehe gött, ska du bo där eller bara resa?

 

Synd att man inte har nån aning om hur ni två ser ut då, vore ironiskt om man sprang förbi er men inte kunde säga hej :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postar 2 händer från gårdagens pass.

 

Standard, eller ngn som vill göra annat?

 

Fi verkar hyffsat aggro post, detta var rätt tidigt in vid sittningen, så hade inga direkta stats. I efterhand har jag iaf 222 händer och 22/18 3bet 9.1%, af 5

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

BB: $91.70

UTG: $200

CO: $203

Button: $60.70

SB: $208.20

 

Dealt to UTG K:spade: A:diamond:

 

Pre-flop:

UTG raises to $7, CO calls $7, (3 folds)

 

Flop: ($17) 2:diamond: A:spade: Q:heart: (2 Players)

UTG bets $14, CO calls $14

 

Turn: ($45) 5:diamond: (2 Players)

UTG bets $37, CO raises to $80, UTG calls $43

 

River: ($205) 9:heart: (2 Players)

UTG checks, CO bets $102, UTG calls $99

 

 

Sen har jag en till, mot en Aggro fisk. Såhär i efterhand gillar jag inte mitt spel, spec inte på floppen. Då han är aggro, och jävligt dålig tänkte jag att jag ville ge honom chansen att skjuta alla sina ruttna händer på turn. Samtidigt är det ju otroligt många turn kort som gör det jobbigt för mig. Även om jag redan bestämt mig att i princip dega de flesta turnkorten. Satte honom inte på FD när han cr, och turn ger mig öppet oxå. Vill ni hellre få in 4bet på floppen?

 

Har endast 26 händer på fi, men under dessa spelade han 44/24 25%3bet, säger väl inte ngt direkt på så få händer. Men ändå.

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 3 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

Button: $128.80

SB: $203.55

BB: $199

 

Dealt to BB K:spade: T:spade:

 

Pre-flop:

(1 folds), SB calls $1, BB raises to $10, SB calls $8

 

Flop: ($22) 8:spade: K:heart: 7:heart: (2 Players)

SB checks, BB bets $15, SB raises to $30, BB calls $15

 

Turn: ($82) 9:heart: (2 Players)

SB bets $100, BB raises to $159, SB calls $59

 

River: ($400) 8:diamond: (2 Players)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm. här var det fart som vanligt.

 

Fick in lite lir idag, första passet gick ok, 300 upp typ. Avsluta nyss andra passet, spelade inte spec bra, och givetvis ska man åka på så mkt skit som möjligt då. Slutade passet ca 900 ner, så slutar tot för dagen ca 3 ink ner. Ingen större fara, mest irriterad på alla helgmongon som äter upp mig. Minns inte senast ja hade en bra helgdag pokermässigt. Kan fan inte klå dom äcklena!

 

Aja, orkar inte lira mer idag. Tar nya tag imorgon. Kommer inte nå min lockdown heller, har 8.5h kvar att spela, och tror inte jag får in det imorgon.

 

Cheerio

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har typ svineflu så orkar inte ens kolla igenom preflop spelet i dina händer mr.fotbollsproffs. Nutz det hade varit att va sjuk på julafton.

 

"Just won 50 dollars from you

I got your money now

So much for buyin' food

And i'm gunna cash it out

And rub rub rub rub rub rub

And rub it on my titties

Rub it on my titties

Rub it on my tittitities

Rub it on my titties

Rub it on my titties

Cash out on my titties

Cash out on my titties"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand1: Antigen är du slagen eller så bluffar han, finns ju egentligen inget mitt emellan. Ser bra ut tycker jag

 

Hand2: Höjer tbx flop här, turn är ju meegasvårt beslut men stackar av mot fisk här ändå.

 

Resultat?

 

KTs i första, 66 inga hjärter i andra.

 

Chillis, krya på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja é inte bitter, som Tony säger..

 

Eru visst!

 

Första 2 h avklarade, slutade efter mkt om och men nästan 1 ink upp. Fick den tokmkt i stjärten på ett bord. KKvs AA i bvb mot fisk, sen KK mot KQ ai på JTx, handen efter mot samma fi, JT ai på JT4ss, mot 44:) lol. Iaf, rusha i slutet och fick avsluta bra.

 

Teoretiskt har jag chans klara min lockdown då det återstår 6.5h drygt. Får se om jag orkar. Måste käka nu iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad sätter du han på för range i hand2? Oftast sitter han väl på kung/fd i det läget?

 

Jag skulle nog inte gilla det supermycket att få in det flop. Fold turn som spelat? FD och SD satt och att KJ+/78 slår dig.

 

Om du nu inte mötte ett mongo.

 

Grejjen är den att jag foldar oftast där, men i detta fall var det mot just ett mongo. Enbart därför jag spelade som jag gjorde. Därför var det nog rätt dåligt exempel att ens posta handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens andra pass avslutat. Gick bättre nu resultatmässigt iaf. Fick dra ut lite, men åkte väl på ungefär samma volym bajs ändå. Aldrig får man springa över ev:)

 

Bjuder på en goding. Mina KK idag har inte varit lukrativa!

 

Får se om ja orkar spela mer ikv/natt eller inte.

 

Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 5 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

UTG: $56.35

CO: $255

Button: $438.85

SB: $80.70

BB: $200

 

Dealt to Button K:heart: K:club:

 

Pre-flop:

UTG raises to $8, (1 folds), Button calls $8, SB raises to $14, (1 folds), UTG calls $6, Button raises to $52, SB raises to $80.70, UTG calls $42.35, Button calls $28.70

 

Flop: ($228.75) 4:club: J:heart: T:heart: (3 Players)

 

Turn: ($228.75) 7:diamond: (3 Players)

 

River: ($228.75) J:spade: (3 Players)

 

Results:

SB Showed A:club: A:diamond:

UTG Showed Q:spade: Q:club:

Button Showed K:heart: K:club:

SB wins $171.05

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...