Starfitter Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 jag har ett inte alls för stort från ikea som är ganska schysst, går att sätta ihop lite som man vill från olika ben osv.. kostade inte över 1500 men kmr fan inte ihåg vad det heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Har egentligen ingen superkoll på fi, men han verkar lite småtiltad då jag precis nallat en pott av honom. Ok att jag mixar en range där jag C/C både med och utan händer där jag har A? Eller föredrar ni helt enkelt att betta dom händer ni dör med? Tänkte också när vi är fullstackade, nu är det ju bara ett halvt psb kvar att syna. Så spelet blir väl bättre när vi kanske är fullstackade/djupare då han får mer FE utav mig genom sin push. Eller är jag ute och cyklar med mitt resonemang till att cc här? Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 4 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: UTG: $25 UTG+1: $180 SB: $232 BB: $100 Dealt to SB A:spade: K:diamond: Pre-flop: UTG raises to $4, UTG+1 raises to $14, SB raises to $38, (2 folds), UTG+1 calls $24 Flop: ($83) 5:heart: 3:club: A:diamond: (2 Players) SB bets $45, UTG+1 calls $45 Turn: ($173) 5:diamond: (2 Players) SB checks, UTG+1 bets $97, SB calls $97 River: ($367) Q:spade: (2 Players) Edit; Beta turn känns bättre. Allt med SD värde kommer ju checka bakom, högst troligt iaf. Samt att han sällan lär komma till denna spot med ngn fantastisk random bluff som han fullföljer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Sitter i nya lägenheten nu, känns riktigt bra faktiskt. Men jag undrar om någon har tips på bra datorbord? har ca 1.5m-2m plats i bredd och 1m(?) i djup. . Finns ELFA-hyllor som du i olika utföranden sen kan fixa en riktigt schysst dataplats av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Har egentligen ingen superkoll på fi, men han verkar lite småtiltad då jag precis nallat en pott av honom. Ok att jag mixar en range där jag C/C både med och utan händer där jag har A? Eller föredrar ni helt enkelt att betta dom händer ni dör med? Tänkte också när vi är fullstackade, nu är det ju bara ett halvt psb kvar att syna. Så spelet blir väl bättre när vi kanske är fullstackade/djupare då han får mer FE utav mig genom sin push. Eller är jag ute och cyklar med mitt resonemang till att cc här? Ongame, $1/2 Hold'em Cash Games, 4 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: UTG: $25 UTG+1: $180 SB: $232 BB: $100 Dealt to SB A:spade: K:diamond: Pre-flop: UTG raises to $4, UTG+1 raises to $14, SB raises to $38, (2 folds), UTG+1 calls $24 Flop: ($83) 5:heart: 3:club: A:diamond: (2 Players) SB bets $45, UTG+1 calls $45 Turn: ($173) 5:diamond: (2 Players) SB checks, UTG+1 bets $97, SB calls $97 River: ($367) Q:spade: (2 Players) Edit; Beta turn känns bättre. Allt med SD värde kommer ju checka bakom, högst troligt iaf. Samt att han sällan lär komma till denna spot med ngn fantastisk random bluff som han fullföljer här. Tycker C/C är bra här med allt under 1 psb. Om du säger han är semi-tilt kan han tänkas floata ibland då vi kan tänkas ha JJ-KK som jag för övrigt ger upp på turn. Om han checkar bakom Ax kommer han ju inte folda river ändå mot push ifrån dig, så du ger han chansen att bluffa sämre helt enkelt. Hade det varit djupare, säg +125bb kvar på turn är det bättre att beta vidare för att inte tappa värde av just Ax som oftast checkar bakom för potcontroll. wp. edit: såg din edit, han kommer inte folda Ess på river om du pushar ändå. GG om han lyckas hitta den herofolden isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Ty för comments musis. Kört 5.5 h hittills idag, fått in dryga 2 k händer. Spelat bra idag fkt, med några få undantag. Är nöjd iaf. Vill egentligen få in ett till pass, får se om jag orkar det. Har typ ont i ögonen, och ska med katten till veterinären vid kl 7 imorgonbitti. Ska tat lungt en stund nu och kolla csi, så får jag se om jag orkar mig på ngn timme eller så. Är iaf 5.5bi upp för dagen, vilket är extremt välkommet efter tappet i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Mm har också för mig att dem öppnar 10/20 på helger, fredag/lördagar för dem som va intresserade, oftast stammisar. Har man tur så sitter ju några riktiga guldfiskar där också . Sitter i nya lägenheten nu, känns riktigt bra faktiskt. Men jag undrar om någon har tips på bra datorbord? har ca 1.5m-2m plats i bredd och 1m(?) i djup. Vill gärna ha plats med 2 st 24" skärmar och sen vore det ju såklart skönt med extra space. Kollat runt lite på IKEA men inte hittat något perfekt ännu, ska väl kolla runt lite på nätet nu också. Säg gärna till om du hittar något bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! LOCKDOWN STARTS NOW! BAAAMM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 ojojoj drar hem på torsdag så kommer jag förbi och lär mig av alla hajstakespråffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 jag har ett inte alls för stort från ikea som är ganska schysst, går att sätta ihop lite som man vill från olika ben osv.. kostade inte över 1500 men kmr fan inte ihåg vad det heter.. Hjälper inte mycket , men ska nog ta en till sväng förbi IKEA fo sure. Finns ELFA-hyllor som du i olika utföranden sen kan fixa en riktigt schysst dataplats av. ska kolla närmare på det! Säg gärna till om du hittar något bra! Will do =). Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! Omfg, gl grabbar låter ju riktigt nice detdär =(. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! GL fiskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Lirade http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/range/16241/11716/ Soft att kunna bygga på senare om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 GL fiskar! Vem är det som egentligen badar i havet dagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Vem är det som egentligen badar i havet dagligen? Haha! Wp mister! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Lirade http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/range/16241/11716/ Soft att kunna bygga på senare om man vill Tack! Behöver ett nytt skrivbord och letat en del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 December , 2009 Det verkarr som det "förbättrat" ongame klienten jag spelar på. Nu laggar det som satan, och jag kan i princip inte ens spela 4 bord. Är det ngn annan som upplever detta? Ngn som vet hur detta kan återgärdas? Typ uppdatera eller stänga av ngt program eller likanande? Fått in en timme hittills idag, och skulle behöva få in 2-3 h till, men funkar fan inte om det laggar såhär:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 15 December , 2009 Rapport Share Postad 15 December , 2009 Laggar för alla tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Fick in ett pass till iaf. Tot 3 h idag. Ligger lite efter mitt mål på 30h denna vecka, men tänkt grinda jäkla massa imorgon. Dagens spel var tyvärr väldigt trögt, låg väl som bäst ngn BI upp, och som sämst ngn BI ner. Hade lite otur med korten idag i de större potterna, så sprang 2 bi under ev. Slutar dagen even, eller miniplus. Fått in strax över 8 h av mina 30 som ska avklaras denna vecka. Segt också att ongame laggade så fort jag hade mer än 3 bord uppe. Så blev inte mkt händer idag heller. Tot för veckan 2838 händer. Nya tag imorgon, då jävlar ska det hittas fina resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! Låter nuts. Lirar du också B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Grindstuga nere i Karlskrona med b2b grindarna Whaleee, Linda1991 och bob9798. War room, resultattavla och massvis med grind. Förhoppningsvis får man plussa nöt också, bookade ett viktigt 20bb+ första sessen. Blir även tennis, ps3 och utgång m.m. Kan bli en najs vecka! lyx... när drar du thailand? /avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Låter nuts. Lirar du också B2B? Nope kör ongame. Har varit bättre värde där än på ongame senaste dagarna dock har jag märkt så kanske borde byta. lyx... när drar du thailand? /avundsjuk Bokade igår. 19e jan åker vi. Får huset den 20e så passar rätt bra. Full moon 30e obv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Bilder på warroomet pls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Hur ser planerna ut i Thailand och hur länge stannar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 16 December , 2009 Rapport Share Postad 16 December , 2009 Bilder på warroomet pls! Tog lite pics med mobben som jag nog kan lägga upp när jag kommer hem om jag hittar sladden till den. Hur ser planerna ut i Thailand och hur länge stannar du? Vi har vårat hus i en månad sen så har vi inte planerat så jättemkt men bara bokat enkelbiljett iaf. Finns lite olika alternativ. Bo lite i phuket å få va med i nåt program som kanal5 gör, resa runt lite till Bali osv, resa i aussie med mobilt bredband så man kan grinda eller åka hem t.ex. Många av oss är jävligt sugna på Aussie tror jag så kanske kan bli det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2009 Löjligt vad ongame strular alltså...typ värre idag än igår. Fått in 4 h spel idag, går jävligt segt, 100 upp typ. Mer lir sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts